P-Bolo1 Zgłoś #41 Napisano 15 Marca 2010 No niestety czyszczenie na długo nie pomogło. Szukam nowego potencjometru. oryg hella 200 zeta Ciekawe jak idą zamienniki z allegro te po 80zl? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #42 Napisano 15 Marca 2010 Ciekawe jak idą zamienniki z allegro te po 80zl? Jaka cena taka jakość. Ja bym nie kupował byle czego bo prędzej czy później to się zemści. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
P-Bolo1 Zgłoś #43 Napisano 16 Marca 2010 Też mam podobne zdanie na temat tanich części, ale nie ze wszystkimi tak jest. Poza tym to jest zwykły potencjometr obudowany plastikiem. Tam nic nie ma to i może sie nic nie popsuje. Zamówilem, zobaczymy... Jak zamontuje to napisze jak chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #44 Napisano 16 Marca 2010 Może będzie dobry Choć obawiam się właśnie o żywotność ścieżki oporowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
P-Bolo1 Zgłoś #45 Napisano 16 Marca 2010 Pożyjemy - zobaczymy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shu B3FAN Zgłoś #46 Napisano 18 Marca 2010 temat powraca u mnie jak bumerang a wiec: silnik po wymianie sondy, przeplywomierza, kopolki z palcem, swiec i przewodow WN chodzil czysto i bez szapniec a na luzie rowno chodzily obroty. po ponad miesiacu stania na parkingu znow silnik pracuje nie rowno i szarpie przy dodawaniu gazu do tego doszlo teraz kopcenie na siwo z rury i zapach paliwa i oczywiscie wieksze spalanie. silnik strasznie zalewa paliwem. co moglo tym razem pasc??? co trzeba by bylo sprawdzic? prosze o pomoc i jakies wskazowki. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #47 Napisano 18 Marca 2010 (edytowane) Zacznij od sprawdzenia czujnika temperatury silnika. Przydało by się też sprawdzić czy i jakie są błędy w sterowniku silnika. Edytowane 18 Marca 2010 przez pszemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #48 Napisano 18 Marca 2010 a sondę jaką kupiłeś?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shu B3FAN Zgłoś #49 Napisano 19 Marca 2010 czujnik temp. byl podmieniany na nowy w warsztacie i zadnych efektow pod wzgledem pracy silnika jak i wskazaniach na blacie bo wskazowka lezy i ani nie drgnie na jednym i drugim czujniku (chyba zimne luty czy cos takiego na zegarach) ale sprawdze raz jeszcze bo moze akurat? a jak sprawdzic bledy?? bo OBD nie ma podlaczenia (sprawdzali w ASO). sonde kupilem boscha nowke za 260 zl. dedykowana do silnika 2e. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #50 Napisano 19 Marca 2010 a jak sprawdzic bledy?? bo OBD nie ma podlaczenia Może błyskami z wtyczek przy lewarku, ale ja bym zdignozował wtyczkę komputera wg. załącznika. I poszukaj na forum pliku "procedury silnik 2E" ,trochę zabawy jest ... Najważniejsze to napięcia przepływki i potencjometra przepustnicy, choć cos mechanicznego też moze być , reg. ciś. paliwa,ustawienie rozrządu itp... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shu B3FAN Zgłoś #51 Napisano 19 Marca 2010 lebow a mozesz ten zalacznik dac w wiekszej rozdzielczosci bo nic nie widac. procedury silnika 2e mam i bede wlasnie sie z tym bawil rozrzad jest ok tylko nie wiem jak z tym reg. cis. paliwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #52 Napisano 19 Marca 2010 To jest z wydruk z WKŁ i po zapisaniu obrazka na dysku powinno być dobrze widać, a reg. ciś. to objawia sie nie odpalaniem rano na dotyk i cieknącym paliwem na wężyku podciśnienia wchodzącym do niego. Spakowałem rarem, może będzie lepiej widać. 059.rar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shu B3FAN Zgłoś #53 Napisano 19 Marca 2010 Dzięki za rara teraz jest ok. Z rana pali na dotyk żadnych problemów i nie widziałem też żadnych wycieków. Posprawdzam według tej tabeli i zobaczymy. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shu B3FAN Zgłoś #54 Napisano 13 Maja 2010 padl jednak przeplywomierz (drugi uzywany). zamowilem w aso ori przeplywke i wlasnie do mnie przyszla musze robic adaptacje czy tylko wkladam i smigam?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oleksy Zgłoś #55 Napisano 13 Maja 2010 musisz adoptować czyli reset kompa przez zdięcie wtyczki czujnika temperatury jest gdzieś na forum opisane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shu B3FAN Zgłoś #56 Napisano 13 Maja 2010 http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=185277&postcount=1 w ktorym momencie wsadzic nową przeplywke? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oleksy Zgłoś #57 Napisano 13 Maja 2010 Załóż przepływkę rozgrzej silnik tem oleju min 80 stopni potem zrób jak w temacie http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=185277&postcount=1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shu B3FAN Zgłoś #58 Napisano 13 Maja 2010 ok. to ide sie bawic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oleksy Zgłoś #59 Napisano 13 Maja 2010 napisz o efektach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shu B3FAN Zgłoś #60 Napisano 13 Maja 2010 przeplywka wymieniona i zrobiona adaptacja i nic sie nie zmienilo no moze poza wiekszym kopem. obstawiam teraz na sonde, tzn. podlaczenie jej. mechanik ktory mi zakladal sonde mial cos slabe pojecie co z czym. a jak tu bedzie wszystko ok to potencjometr przepustnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach