Skocz do zawartości
coshi

Jaka to usterka??

Rekomendowane odpowiedzi

witam, mój problem polega na tym,że za cholerę nie mogę zaprogramować sam kluczyka. Korzystałem z wielu rad dawanych na tym forum ale niestety nic nie wychodzi. Ostatnio byłem u gościa co klucze dorabia, sprawdził mój kluczyk i niby wszystko gra....daje sygnał...a zaprogramować nie chce siędziad. Dodam także że kasowanie serwisu olejowego też nie działa, mimo, że u kumpla sam mu to zrobiłem. Może wspomnę o urwanym przez kogoś przewodzie, tak na wysokości zamka maski...może coś to komuś podpowie bo ja już nic nie rozumiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że nikt raczej nie ma pomysłu na moją usterkę...szkoda. Mam nadzieję, że komputer prawdę mi powie.

:zalamany:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Widzę, że nikt raczej nie ma pomysłu na moją usterkę...szkoda.
No to mamy kolegę niecierpliwka :)

Przecież nawet 24h nie minęły. Czy Twoim zdaniem wszyscy użytkownicy forum logują się codziennie i każdy powinien znać odpowiedź na Twój problem? Zaręczam, że jeśli ktoś będzie miał odpowiednią wiedzę, to z chęcią podzieli się z Tobą informacjami na zadany temat. Cierpliwość jest cnotą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie jestem niecierpliwy, tylko zdaję sobie sprawę, że może to być awaria co najmniej trudna do zlokalizowania. Zatem chyba po prostu dam sobie z tym spokój....i tyle. Zresztą problem ten już kiedyś poruszałem i było bez odzewu...więc i tym razem po prostu odpuszczę. Narka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przewód przy zamku sluzy do kasowania swiecącej kontrolki oleju. Jesli zaswieci ,musisz stanąc i uzupelnic olej czyli musisz otworzyc maske. Otwarcie maski kasuje zólto swiecącą sie kontrolkę oliwy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już dziś trochę wiem...spędziłem prawie cały dzień u mechaniorów. Zatem miałem język włoski więc nieopacznie wszyscy rozumieli znaczenie wyrazów na wyświetlaczu. Po prostu padł mi czujnik temperatury oleju i taki też komunikat się wyświetlał. Póki co każdy spekuluje odnośnie tego przewodu...może danek ma rację. Co do kluczyka to gorzej..wyskakuje błąd 1329 a poza tym prawdopodobnie trzeba wymienić kluczyk, bądź jego część odpowiedzialną za sterowanie sygnałem. I tu proszę o poradę "czy wymienić kluczyk w serwisie czy może lepiej założyć alarm?? i jakie mogą być koszty tego przedsięwzięcia???" Dziękuję za uwagę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności