benett32 Zgłoś #21 Napisano 19 Marca 2010 Czyli nawet profesjonalne spawanie jest nic nie warte? Może ktoś ma inne doświadczenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shit-Tzu Zgłoś #22 Napisano 22 Marca 2010 Auto jeździ jak należy. Po przygodzie z puszczającymi szpilkami (opisałem w innym wątku) wszystko działa jak należy. Silnik pracuje ciszej, odpala na zimno od dotknięcia co się wcześniej nie zdarzało, dostał mocy zwłaszcza na wyższych obrotach. Świece żarowe tylko beru, szpilki amc lub zalecane na forum, te z Fai to totalne dziadostwo, uszczelka tez firmowa, ja dałem fai, taka sobie ale daje radę. Spawanie jet skuteczne, można i da się to dobrze zrobić. Silnik pracuje już długo z mocą dużo powyżej serii, generalnie zapomniałem o tym temacie. Posypało się za to zawieszenie na dziurach... Pewnie jak niejednemu z Was. Proszę o zamknięcie tematu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spidi Zgłoś #23 Napisano 9 Czerwca 2010 jak na przykład naprawa pęknięcia w głowicy uszczelniaczem do chłodnic (no, trzeba jeszcze wiedziec jakim) No i tu prosiłbym kolegę o więcej info na ten temat bo skończyła mi się kasa i chęci na wymianę lub spawanie głowicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shit-Tzu Zgłoś #24 Napisano 26 Czerwca 2012 minęły dwa lata. Głowica dalej ok, nic się nie dzieje. Silnik systematycznie pałowany. Zmieniłem szpilki na firmowe dla swietego spokoju metodą 1-1. wnioski - mozna spawać i będzie ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach