eryk Zgłoś #1 Napisano 2 Lutego 2010 (edytowane) Witam, przymierzam się do wymiany seryjnego IC na sportowy o wymiarach rdzenia 550/230/65 i mam dość zapewne banalne pytanie: w seryjnym IC jest jakaś sonda chyba do pomiaru temperatury powietrza w dolocie. W sportowym IC rownież taka jest ? czy trzeba to rozwiązać w inny sposób ? Edytowane 2 Lutego 2010 przez eryk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilczak Zgłoś #2 Napisano 2 Lutego 2010 poszukaj tu: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=15041&highlight=marecek lub tu: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=27911 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eryk Zgłoś #3 Napisano 2 Lutego 2010 tematy odnośnie sportowego IC przeczytałem i rozwiały wiele wątpliwości odnośnie wyboru wielkości IC i poprowadzenia rur, natomiast nic nie znalazłem odnośnie tego czujnika temp. no chyba ze coś pominołem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #4 Napisano 2 Lutego 2010 z czujnikiem - MAP SENSOR - to bywa różnie (mowa o TDI) w jednych był montowany w IC w innych w rurze dochodzącej do kolektora dolotowego! w FMICu na 99,9% nie będziesz miał miejsca na MapSenosr pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #5 Napisano 2 Lutego 2010 Musisz go wmontować gdzieś przed przepustnicą na tej samej zasadzie jak to jest oryginalnie, czyli na "trasie" powietrza pompowanego do kolektora ssącego, pomiędzy intercooler a przepustnicę. Inaczej auto nie bedzie jechać jak należy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eryk Zgłoś #6 Napisano 4 Lutego 2010 mam jeszcze pytanie do Artura bo widziałem u Ciebie na zdjęciu ze z rury która idzie do przepustnicy zrobiony jest trójnik z dospawananym kawałkiem o małej srednicy. Powiedz mi jak zamocowałeś tam czujnik ? na tej samej zasadzie jak jest zawór DV czy jakis inny patenet ? z góry dzieki za odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #7 Napisano 4 Lutego 2010 Do rury ciagnacej powietrze przyspawana jest rurka dlugosci okolo 25mm srednicy wewnetrzej takiej jak zewnetrzna tego map sensora. Zrobione jest wyzlobienie wewnatrz na oring, ktory siedzi na map sensorze i tyle. Map sensor wszedl ciasno w rurke z lekka iloscia silikonu i trzyma sie do dzis bez zadnych przedmuchow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach