szymin89 Zgłoś #21 Napisano 8 Czerwca 2014 Zacznij od sprawdzenia kompresji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil22stg Zgłoś #22 Napisano 8 Czerwca 2014 i było by to też powodem ze nie odpali wcale? słabo się na tym znam lecz znam paru ludzi co zrobią to, jak im się powie ze mają ,,akurat to" zrobic he Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaper65 Zgłoś #23 Napisano 8 Czerwca 2014 Witam.. to i ja się ,,przykleje"Od 2 miesięcy jestem (tzn byłem do wczoraj) szczęśliwym posiadaczem passata 1,8T z gazem mój problem wygląda tak: Przegazowałem samochód do 6 k obrotów (małe wymuszenie) wrzucam dwójkę, a tam nic prawie brak mocy, 30 km/h trójka, brak mocy, dojeżdżam do skrzyżowania zgasiłem i staram się zapalić - kręcenie na nic, nie odpalił szybki tel do kumpla, na zaciąg, odpalił, wracam do domu (30 km) - samochód raz miał moc, raz nie, trzasł się ale nie gasł, dojechałem do domu i już nie odpalił od 2 dni... na postoju gdy włączyłem klimę obroty zaraz spadły o jakieś 200.. wykręciłem świece, cale zalane olejem, wyczyściłem ale dalej nic, nie odpala ani na gazie ani na benzynie... co zrobić? od czego zacząć? dodam ze przed zakupem gościu wymieniał pół silnika bo syn mu zatarł (rzekomo nie zauważył ze nie ma oleju) może jakieś rolki źle założył? mam zrobione jakieś tysiąc km autem i czy to możliwe ze teraz dopiero by przestał działać? może silniczek krokowy? nie wiem od czego zacząć a u mnie w mieście w sumie nie ma dobrych mechaników a jak są to kasują kasy jak za zboże i to jeszcze trwa tygodniami (nawet załatwiają sobie lewe faktury na części ze niby były droższe) To co napisałeś o tym oleju na świecach mocno mnie zastanawia?A z tym sprawdzeniem kompresji na cylindrach to jest niezła rada,po tym badaniu wiele się dowiesz.Co jest z silnikiem,głowicą,zaworami i pierścieniami tłokowymi.Napisz później coś więcej to pomyślimy dalej i w miarę możliwości pomożemy:hmm:ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil22stg Zgłoś #24 Napisano 9 Czerwca 2014 moment moment... przecież silnik musi zapalić żeby sprawdzić kompresje co nie? i tu pojawiaja sie słowa ,,musi zapalić" ale nie zapala ;f dziś podjedzie kumpel i podłączy go pod kompa i wtedy dam znać co i jak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #25 Napisano 9 Czerwca 2014 (edytowane) moment moment... przecież silnik musi zapalić żeby sprawdzić kompresje co nie?Nie. Badanie to przeprowadza się nie powodując uruchomienia silnika(wymontowane świece zapłonowe). Warunek- akumulator w dobrym stanie. Dobrze byłoby unieruchomić pompę paliwa, przez wyjęcie odpowiedniego bezpiecznika. Edytowane 9 Czerwca 2014 przez tomnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #26 Napisano 9 Czerwca 2014 Najlepiej poszukaj jak sprawdzic kompresje w silniku- chyba ze kolega wie jak to mozesz sobie darowac. Vag moze sie przydac jesli to co znalazles na swiecach to nie olej ale paliwo i nie brakuje silnikowi kompresji tylko iskry na swiecach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil22stg Zgłoś #27 Napisano 14 Czerwca 2014 Witam. długo mnie nie było.. znalazłem trochę czasu i sprawdziłem co i jak... okazało się ze usterka leży w Gazie... uszkodziła się listwa wtryskowa i podawała gaz do benzyny... niby dziwne ale po odłączeniu gazu, wszystko działa... samochód odpala i jeździ teraz muszę poszukać takiej listwy ale kurde nie mogę nigdzie znaleźć... mam (tak wiem, najgorsze co może być) instalacje DT gaz system... i problem w tym ze nigdzie nie ma czesci do tego ;/ moze ktos ma na sprzedaż? do 4 cylindrowego silnika... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #28 Napisano 14 Czerwca 2014 (edytowane) Problem w sterowaniu moze byc. Chyba ze wtryski przepuszczaja gaz, jednak to ze wszystkie na raz troche podejzana sprawa. PS wrtyski dobiera sie do mocy silnika nie do instalacji, instalacja powinna przyjac wszystko po kalibracji. Edytowane 14 Czerwca 2014 przez szymin89 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil22stg Zgłoś #29 Napisano 15 Czerwca 2014 byłem z tym u gazownika i to gazownik stwierdził ze ta puszka tzw listwa wtryskowa jest uszkodzona, bo samochód szarpał silnikiem dusił się i dławił nawet stojąc... zacisnął kombinerkami jeden waz z tych czterech chudych przy listwie i przestał się dusić... czyli to chyba to co nie? kurde do urlopu tydzień i chciałbym go szybko zrobić ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #30 Napisano 15 Czerwca 2014 Jesli gazownik tak twierdzi to oddaj dla niego samochod niech wymieni listwe, wszystko skalibruje i ruszaj na urlop. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil22stg Zgłoś #31 Napisano 16 Czerwca 2014 no wlasnie i tu pojawia sie słowo ,,kalibracja" on twierdzi ze mam komputer do wymiany bo nie moze sie z nim polaczyc.. a za komputer chce uwaga 350 zł jakis uzywany po naprawie ktory cholipa wie ile pochodzi... moze ktos mnie pokierowac na czesc forum gdzie znajde info na temat jaki komputer do Gazu kupic? bo znalazlem identyczny na allegro ale gość nie wie czy na nim jest haslo, niby jakis kumpel jego wie ale nie odbiera tel i to takie błędne koło... albo czy ktos wie czy te komputery od DT GAS system 500S gt01 wszyskie miały haslo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #32 Napisano 16 Czerwca 2014 (edytowane) To ze on sie z nim nie moze polaczyc to jedno a to czy jest uszkodzony do drugie. Sproboj u innego gazownika. Jesli okaze sie ze sterownik popsuty i nie da sie go naprawic to lepiej kupic cos nowego np. KME Diego. Cena nie wiele wyzsza a masz dwa lata gwarancji. Edytowane 16 Czerwca 2014 przez szymin89 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil22stg Zgłoś #33 Napisano 16 Czerwca 2014 w tym problem ze w moim mieście tylko ten z pięciu wogole podchodzi do dt gas`u... a będzie pasował do całej instalacji? złączki i kalibracja? akurat w tym jestem zielony co do elektryki.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #34 Napisano 16 Czerwca 2014 Nie bedzie, trzeba by cala instalacje na nowo polozyc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil22stg Zgłoś #35 Napisano 17 Czerwca 2014 no i mam... padła cała elektryka w instalacji... do wymiany cały przód instalacji... 1300 zł chca... shiet! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #36 Napisano 17 Czerwca 2014 Jak to za duze koszty to moze zaryzykuj i niech przelozy ci ten sterownik co ma na stanie, Jak nie bedzie dzialal to powinien kase Ci oddac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soczek Zgłoś #37 Napisano 18 Czerwca 2014 Witam . Ja mam problem z passatem 2.0 benzyna 130KM otóż wczoraj jechałem i nagle auto zgasło w czasie jazdy na wyswietlaczu pojawił się napis STOP oil pres motor stop po zatrzymaniu auta podniosłem maskę i z czujnika który znajduje sie poniżej filtru powietrza na wysokości lampy wyciekał jakiś płyn widać że był mocno rozgrzany. stan oleju i płynu chłodniczego w normie nie mogę ustalić co to za czujnik i co z niego sie sączyło. auto kręci ale nie chce zapalić , sprawdziłem świece nie ma iskry? czy ktoś miał taką usterkę ? p. dodam ze trzy dni temu wymieniłem filtr powietrza, olej , i świece. proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach