marrioz Zgłoś #1 Napisano 31 Stycznia 2010 Witam mam problem z autkiem 101 PS 2003 rok. po ruszeniu samochodem zaczelo cos piszczec nawet wyc autko stracilo na mocy nie kopci. doszedlem wczoraj do turbiny od strony dolotu powietrza lopatki sa cale luz jest minimalny nie widac otarc krecic sie kreci przy odpaleniu slychac ze laduje bo po zdieciu weza slychac ja lecz waz od intercuera nie robi sie dosc twardy no i ten dzwiek dziwny po wylaczeniu silnika turbina nie bije po sciankach.do strony wydechu musze miec podnosnik bo silnik jest poprzecznie i nie widze w jakim stanie jest wirnik wydechu.czy moze kat jest zapchany i przez to wydaje takie dzwieki .. dziekuje za porady i wskazowki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #2 Napisano 31 Stycznia 2010 lecz waz od intercuera nie robi sie dosc twardy Sprawdź połączenia, może dziurawy IC. Jakie to auto P.s używaj znaków interpunkcyjnych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marrioz Zgłoś #3 Napisano 31 Stycznia 2010 golf czczelne sa przewody do iterculera nic nie wieje nie slychac to wszystko szczelne jest.dziwny jest ten dzwiek jakby swinie zarzynal i robi tak przy okolo 2000 obr.mysle ze wirnik wydechu padl i na tych obrotach mniejwiecej wadzi o obudowe tylko tak tez mysle ze kat moze miec wplyw na to ze nie ciagnie. ---------- Post added at 10:33 ---------- Previous post was at 09:38 ---------- prosilbym tez o jakis schemat budowy turbiny do modelu 101 PS. dziekowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krpik Zgłoś #4 Napisano 31 Stycznia 2010 Wąż nie robi się twardy bo auto nie ma obciążenia na biegu jałowym.kompa podłączałeś? ten dźwięk w jakich obrotach występuje i czy zmienia swój ton równo ze zmianą obrotów na biegu jałowym i czy tak samo podczas jazdy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marrioz Zgłoś #5 Napisano 31 Stycznia 2010 ja w swoim pasku czy to w 1,9 czy w 2,5 jak ktos siedzi w srodku i da gazu waz dolotowy robi sie twardy jak turbo zacznie dmuchac i bez obciazenia tu sie nic nie dzieje bynajmniej nie tak jak powinno to byc kompa nie podlaczalem bo obecnie brak. a musze go do wtorku zrobic albo turbina jak to ja sadze badz katalizator.dzieje sie to na okolo 2000-2200 obrotach. i slychac ryk doslownie ale slychac ja tez na obrotach roboczych 1400 obr. jak pogwizduje czyli normalny dzwiek problem jest na tych 2000 -2200 obr nie jest to przyjemny dzwiek no i mocy brak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marrioz Zgłoś #6 Napisano 1 Lutego 2010 Temat zamkniety usterka znaleziona i wyeliminowana! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilczak Zgłoś #7 Napisano 1 Lutego 2010 napisz co było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marrioz Zgłoś #8 Napisano 1 Lutego 2010 nadszczypany wirnik wydechowy turbiny powodowal ten dziwny dzwiek.miala jednak troche luzu i musiala dobic do obudowy.nojka siedzi cichutko autko ozylo na nowo.pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach