Skocz do zawartości
marrioz

czy to turbina ? 101 KM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z autkiem 101 PS 2003 rok. po ruszeniu samochodem zaczelo cos piszczec nawet wyc autko stracilo na mocy nie kopci.

doszedlem wczoraj do turbiny od strony dolotu powietrza lopatki sa cale luz jest minimalny nie widac otarc krecic sie kreci przy odpaleniu slychac ze laduje bo po zdieciu weza slychac ja lecz waz od intercuera nie robi sie dosc twardy no i ten dzwiek dziwny po wylaczeniu silnika turbina nie bije po sciankach.do strony wydechu musze miec podnosnik bo silnik jest poprzecznie i nie widze w jakim stanie jest wirnik wydechu.czy moze kat jest zapchany i przez to wydaje takie dzwieki ..

dziekuje za porady i wskazowki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lecz waz od intercuera nie robi sie dosc twardy

Sprawdź połączenia, może dziurawy IC. Jakie to auto :?:

 

P.s używaj znaków interpunkcyjnych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

golf czczelne sa przewody do iterculera nic nie wieje nie slychac to wszystko szczelne jest.dziwny jest ten dzwiek jakby swinie zarzynal i robi tak przy okolo 2000 obr.mysle ze wirnik wydechu padl i na tych obrotach mniejwiecej wadzi o obudowe tylko tak tez mysle ze kat moze miec wplyw na to ze nie ciagnie.

 

---------- Post added at 10:33 ---------- Previous post was at 09:38 ----------

 

prosilbym tez o jakis schemat budowy turbiny do modelu 101 PS.

dziekowac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wąż nie robi się twardy bo auto nie ma obciążenia na biegu jałowym.kompa podłączałeś? ten dźwięk w jakich obrotach występuje i czy zmienia swój ton równo ze zmianą obrotów na biegu jałowym i czy tak samo podczas jazdy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja w swoim pasku czy to w 1,9 czy w 2,5 jak ktos siedzi w srodku i da gazu waz dolotowy robi sie twardy jak turbo zacznie dmuchac i bez obciazenia tu sie nic nie dzieje bynajmniej nie tak jak powinno to byc kompa nie podlaczalem bo obecnie brak. a musze go do wtorku zrobic albo turbina jak to ja sadze badz katalizator.dzieje sie to na okolo 2000-2200 obrotach. i slychac ryk doslownie ale slychac ja tez na obrotach roboczych 1400 obr. jak pogwizduje czyli normalny dzwiek problem jest na tych 2000 -2200 obr nie jest to przyjemny dzwiek no i mocy brak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat zamkniety usterka znaleziona i wyeliminowana!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napisz co było

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nadszczypany wirnik wydechowy turbiny powodowal ten dziwny dzwiek.miala jednak troche luzu i musiala dobic do obudowy.nojka siedzi cichutko autko ozylo na nowo.pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności