lebow Zgłoś #41 Napisano 8 Lipca 2012 Łukasz wszystko zależy z jakiego masz rocznika wiazke, bo nowsze 2,0 miały inna elektryke, wszystko zależy na jakim sterowniku jest silnik, jakoś nie mogę wyszperać ale ADZ i np AGG mogły mieć prawie ze identyczna elektryke (wtyczka sterownika, i układ pinów w nich...bo np od 2E i jeszcze zależy od którego rocznika nie podpasujesz do dwulitrówek po '94 roku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #42 Napisano 8 Lipca 2012 Łukasz wszystko zależy z jakiego masz rocznika wiazke, bo nowsze 2,0 miały inna elektryke, wszystko zależy na jakim sterowniku jest silnik, jakoś nie mogę wyszperać ale ADZ i np AGG mogły mieć prawie ze identyczna elektryke (wtyczka sterownika, i układ pinów w nich...bo np od 2E i jeszcze zależy od którego rocznika nie podpasujesz do dwulitrówek po '94 roku. dlatego najlepiej kupić cały komplet na swapa albo całe auto po bitce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #43 Napisano 8 Lipca 2012 A ja bym zaryzykował golca, wystarczy tylko sprawdzić czy uszczelki pod kolektory są takie same i całą elektryke z 1,8 wstawił do 2,0 był by pierwszy 2,0 na jednopunkcie , a spokojnie wszystko by grało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #44 Napisano 8 Lipca 2012 był by pierwszy 2,0 na jednopunkcie Legitymujący się ogromną mocą 95 koni plus wysokie egt;) Kolektor z 1.8 zadusi ten silnik, bez sensu taka przeróbka wystarczy tylko sprawdzić czy uszczelki pod kolektory są takie same Ssące nie pasują, jednopunkty mają kanał wodny do podgrzewania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach