Tatanki Zgłoś #1 Napisano 23 Stycznia 2010 Panowie jakiś czas temu zapalił mi sie Check Engine, piewrszy serwis sprawdził i wykazał P0420 - rząd 1, układ katalizatorów niesprawny, wymienić katalizatory. Następnie zdiagnozowali katalizatory i powiedzieli że są oki i niewiedzą co robić, odesłali mnie do ASO. Nastepny serwis rozpoznał ten sam błąd z tym że. P0420 - rząd 1, układ katalizatorów, za mała skuteczność statyczna. Skasowali błąd kazali obserwować, po 600 km (miasto 100km/trasa 500km) zapalił sie znów, vag wskazał po raz kolejny ten sam błąd, panowie ocenili katalizatory dobrze( cokolwiek to znaczy) zwrócili uwagę na paliwo, akceptując jakość . Skasowali błąd i kazali obserwować. Po 110km po mieście kontrolka zapaliła się znów, a dziś gdy stanąłem na czerwonym świetle auto zgasło, było na wolnych obrotach. Dwie próby ponownego odpalenia lipa, głucho nic się nie działo. Zepchnąłem auto na zatoczkę, zapaliłem fajke, wszystko trwało ze 3 min, wsiadam i bez problemów odpalam. Cały czas pali sie EPC, przejechałem około 400 metrów, stanąłem EPC cały czas się pali. Siedze i myśle, po 1 min auto zgasło. Odpalam za pierwszym razem, EPC nie świeci. Postałem ze 3 min przejechałem około 20 km, wszystko oki. Panowie czy powinienem się martwić? Czy to dwie różne spawy, czy może mają coś wspólnego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tatanki Zgłoś #2 Napisano 26 Stycznia 2010 Dziś dowiedziałem się że w sprawie check może pomóc wymiana świec. Co myślicie o tym? Świece mają jakieś 30 tyś, więc powinny być w porządku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #3 Napisano 2 Lutego 2010 Błąd, który Ci się pojawił ma konkretnie numer 16804. Błąd dotyczy układy wydechowego, uszkodzenia czujników (sond) lub samego katalizatora. Musisz sprawdzić wszystkie te elementy. Stawiam na sondy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GumisB5 Zgłoś #4 Napisano 6 Stycznia 2016 Witam. Po założeniu gazu i przejchaniu około 100km wyskoczył błąd 16804.P0420 Układ katalizatora,rząd cylindrów 1 - sprawność poniżej wartości progowej. Błąd był 2 razy kasowany ale po około 100km Check Engine nadal wraca. Nie wiem czy to jest z tym związane ale gdy odpalam auto gdzies z lewej strony pod kierowcą słychać głośny dzwięk podobny do sportowego wydechu po jakimś czasie to ustaje. Auto odpalam na benzynie a po rozgrzaniu samo sie przełącza na gaz. Przed zamontowaniem gazu nie było tego dzwięku. Kolejna sprawa to ze żre olej. Przed gazowaniem trzymał poziom a teraz musze dolewać. Teraz żałuje ze założyłem gaz ;c Wcześniej było wszystko elegnacko, po prostu igiełka a po gazie pojawiają sie cyrki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piasek1985 Zgłoś #5 Napisano 6 Stycznia 2016 Zle wyregulowana instalacja, albo zle zalozona. Wroc do instalatorow i niech wyregukuja ja porzadnie, a nie tylko autokalibracjr zrobia. Jak sa partaczami to zajrzyj na forum lpg na polecane warsztaty w okolicy i podjedz do jednego z nich na regulacje i bedziesz Pan zadowolony z LPG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GumisB5 Zgłoś #6 Napisano 6 Stycznia 2016 (edytowane) Narazie jadę do tamtych bo kazali sie zgłosić po 1000km i zobaczę co mi powiedzą bo póki co to przez nich żre mi olej i płyn chłodzący gdzieś ucieka. P.S usterka wycieku płynu zlokalizowana za słabo dokręcony wężyk cieczą do chłodznia parownika Edytowane 8 Stycznia 2016 przez GumisB5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach