MrWho Zgłoś #1 Napisano 16 Stycznia 2010 Witam wszystkich Mam problem z silniczkiem 1.9 AVF... w lato było all ok... jak temperatury zaczęły spadać pojawił się problem sporadyczny ale wkurzający... zarówno przy temp -5, -20 jaki i przy +5... miałem też taki problem po przejechaniu 300km (-10) i jak zaparkowałem do podziemnego garażu (+16)... po 6 dniach wsiadam pedał hamulca twardy... czyli już wiem ze problem będzie.. przekręcam kluczyk swiece gasną... odpalam zapala i dosłownie po 1s gaśnie... odpalam kolejny raz i musze krecić z 15-20s żeby odpalił... przy czym odpala tak jak by łapał łapał łapał... i w końcu załapuje... tak jak by się rozkręcał... w ciągu tych 15-20s pedał gazu mięknie Miałem już tak od września jakieś 7x... zawsze po nocy... z tym, że oczywiście nie po każdej... przy różnych temperaturach na zewnątrz... Ktoś ma jakieś pomysły od czego zacząć sprawdzać i w ogóle co? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 16 Stycznia 2010 co do hamulca to sprawdź pompę i wężyki do serwa, co do odpalania to może kąt wtrysku się przestawił, lub czujnik temp szwankuje, lub czujnik na wałku rozrządu może korbowym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrWho Zgłoś #3 Napisano 16 Stycznia 2010 raczej kąt wtrysków itd jest OK... bo w końcu to nie jest za każdym razem a jak by się przestawił to by sie przestawił... dzieje się tak tylko i wyłacznie jak jest pedał twardy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 16 Stycznia 2010 a masz pompę VACUM (czy jakoś tak) może to ona jest winna sprawdź węże podciśnienia dochodzące do serwa i pompy czy nie są przetarte lub któryś się nie zsunoł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrWho Zgłoś #5 Napisano 16 Stycznia 2010 Pompa vacum niby jest ale ponoc nie ma jak jej sprawdzić... ponoć też może się zapowietrzać przez filtr paliwa na powrocie... bo zachowuje się tak samo jak nie zalałem filtra paliwem po wymianie... też musiałem tak długo piłować... z jedną różnica... ten pedał był jak trzeba... a nie twardy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #6 Napisano 16 Stycznia 2010 Pedał twardnieje bo masz nieszczelne servo albo węże podciśnienia.. Osłuchaj okolice serva po zgaszeniu silnika, w jego okolicach może być słyszalny syk. Twardy pedał hamulca raczej nie ma wpływu na odpalanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrWho Zgłoś #7 Napisano 16 Stycznia 2010 hmm więc czemu gaśnie po odpaleniu tylko jak pedał twardy? Nic nic nie syczy... zreszta jak pisałem miałem tak z 8x w przeciągu ostatnich 4 miesiącach a prawie codziennie po nocy rano odpalam auto... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #8 Napisano 16 Stycznia 2010 sprawdź błędy jakie masz VAGiem i podaj co wyszło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrWho Zgłoś #9 Napisano 16 Stycznia 2010 Dzisiaj rano miałem tak przejechałem 1km postał jakieś 3 godziny i go zwagowałem... 0 błędów.. poprzednie razy vagowałem 0 błedów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrWho Zgłoś #10 Napisano 28 Marca 2010 Panowie może ktoś coś podpowie... zaczyna mnie to denrwować Mogę jeździć 2 tygodnie miasto i bliskie okolice i jest OK... robię trasę wracam 180km łącznie po nocy 20s odpalam auto Jakiś duperel nieziemski jest... Logi vag: dynamiczne: 000, 001 004 008,010 011,013 statyczne: 000 001 003 004 004 007 013 018 023 bs: 000 003 011 inne: 007 na zimnym 011 Sam już nie wiem objaw jak by się zapowietrzał... tylko jak to sprawdzić??? Co warto z logować przy odpalaniu, żeby wyszło czego to przyczyna? grupę 018?? kąt synchronizacji 004? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach