mmissiek Zgłoś #61 Napisano 6 Października 2012 Witam Panowie. Mam takie pytanko jak bym założył do AFN turbo z AWX wtryski 216 i ustawił kąty nachylenia i dawkę paliwa to tak mniej więcej ile by podniosło to moc? Czy takie rozwiązanie jest w ogóle opłacalne biorąc pod uwagę, że nie chciał bym chipa? jeżeli wsio inne masz sprawne to ja dokładając to co ty chcesz plus FMIC dało mi około 120 KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPI Zgłoś #62 Napisano 6 Października 2012 Ooo jak fajnie, że ktoś odgrzebał mój wątek Na wstępie chciałbym powiedzieć, że minęło już 2,5 roku od zrobienia chipa iiii.... zero awarii! jak ten czas szybko leci...... ale ciesze sie ,że passat przejeździł go na sofcie bezawaryjnie:) pozdrawiam i zapraszam na rolki,sprawdzimy moc ponownie ...na koszt firmy oczywiście:jasne danielwroc odpowiedz na swoje wątpliwosci masz wyżej w cytacie , jednak jeśli masz mocne obawy przed "chipem".....to lepiej nic nie robic przy okazji wrzuce wykres swojego AFN-a....zapas mocy jeszcze jest ale dopuki wysłużony dwumas sie nie rozleci wiecej nie będzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #63 Napisano 6 Października 2012 jak ten czas szybko leci...... ale ciesze sie ,że passat przejeździł go na sofcie bezawaryjnie:)pozdrawiam i zapraszam na rolki,sprawdzimy moc ponownie ...na koszt firmy oczywiście:jasne danielwroc odpowiedz na swoje wątpliwosci masz wyżej w cytacie , jednak jeśli masz mocne obawy przed "chipem".....to lepiej nic nie robic przy okazji wrzuce wykres swojego AFN-a....zapas mocy jeszcze jest ale dopuki wysłużony dwumas sie nie rozleci wiecej nie będzie ładne masz osiągi coś wymieniałeś w aucie? czy soft to twoja firma? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChRzAnIu Zgłoś #64 Napisano 6 Października 2012 hehe co to za problem z tym softem , niema się czego bac . ja u siebie zrobilem ponad 40tys na modach ( stage I i II ) a auto obecnie ma ponad 373tys km . I czeka go Stage III . Więc chłopaki niema obaw - ale pare warunków musi być spełnione : * dbac o motor i wszystkie podzespoly * używać z głowa ( to chyba każdy wie że nawet o serie trzeba dbać ) * zrobić Soft ( mody ) u Dobrego Tunera i przede wszystkim Polecanego ( zrobic rozeznanie ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPI Zgłoś #65 Napisano 6 Października 2012 ładne masz osiągi coś wymieniałeś w aucie? czy soft to twoja firma? Hej mmissiek....to JA ...ten gość co Ci męczył passata w Kłodzku na rolkach jak sie jeździ na wzmocnionym sofcie?? nie było wówczas czasu na pogaduchy a w pasku który stał na placu wymienione jest: -pompa 11mm -turbo hybryda AWX -wtryski 216 -kolektor AWX -EGR_OFF -KAT_OFF brak przepływomierza....dawka oparta ma MAP-ie stary dwumas:bezzebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #66 Napisano 6 Października 2012 Hej mmissiek....to JA ...ten gość co Ci męczył passata w Kłodzku na rolkach jak sie jeździ na wzmocnionym sofcie?? nie było wówczas czasu na pogaduchy a w pasku który stał na placu wymienione jest: -pompa 11mm -turbo hybryda AWX -wtryski 216 -kolektor AWX -EGR_OFF -KAT_OFF brak przepływomierza....dawka oparta ma MAP-ie stary dwumas:bezzebow to odezwę się do ciebie a teraz lecę. Jeździ się całkiem pozytywnie ale muszę pamiętać o 5 biegu przy 140km/h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #67 Napisano 6 Października 2012 hehe co to za problem z tym softem , niema się czego bac . ja u siebie zrobilem ponad 40tys na modach ( stage I i II ) a auto obecnie ma ponad 373tys km . I czeka go Stage III . Więc chłopaki niema obaw - ale pare warunków musi być spełnione : * dbac o motor i wszystkie podzespoly * używać z głowa ( to chyba każdy wie że nawet o serie trzeba dbać ) * zrobić Soft ( mody ) u Dobrego Tunera i przede wszystkim Polecanego ( zrobic rozeznanie ) Chrzaniu dorzuć do tej listy czytanie tematów z tym związanych skoro mi nie wierzą a nie muszą bo wiecznie tak jest że podczas ciekawej dyskusji czy tematu pojawi sie zawsze od niedoczytanego -bo ja słyszałem,bo kumpel powiedział że widział a Pan Czesiu co u nas na wsi robi auta to odradzał,wujek miał niby chipa z niby firmy itd,itp i rozwala fajny temat .Jest na forum w cholere setupów z wykresami,sprawdzonych więc liczyć kase i kupować graty na konkretne stagi , ale nie, a może uda sie udrzeć jakieś 50 zl i nie iść do fachowca,tak tak to do ciebie Danielwrc więc jeśli kombinujesz jak pominąć chipa i mieć większą moc jak piszesz to ustaw sobie te kąty nachylenia o których wspominasz wcześniej-pewnie już masz jakieś skrzydło z tyłu a"la spoiler dociskający bo prawie fruwasz już teraz a co dopiero po niechcianym,złym chipie i to tam występują te kąty nachylenia.Ja nie jestem wszechwiedzącym,nie byłem i nie będe i jak już kiedyś mi zarzucono korzystam ze sprawdzonych rozwiązań,setupów bo nie stać mnie na eksperymenty,zawsze jednak co bym nie zrobił to i tak kończy się i zaczyna u tunera,czytaj kolego czytaj bo dzięki uprzejmym kolegom z forum którzy dzielą się swoimi doświadczeniami i wiedzą możemy mieć mocniejsze i mnie awaryjne auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #68 Napisano 7 Października 2012 Witam.Panowie ostatnio kolega zrobił mi program ao AFN-a (chip) program profesjonalny,bo robi go od lat.Wszystkie logi wyszły idealne .Problem w tym że autko na 4 i 5 biegu w okolicach 2000-2200 jak dodaje gazu mam wibracje silnika jak naciskam pedał gazu do "podłogi" np.jade na 4 i gaz do podłogi i jak wskazówka przekracza 2000 obrotów to autko przez chwilke ma wibracje tak samo na 5 biegu.Przed chipem autko nie miało żadnych wibracji , dwumas nowiutki i nie ma żadnych błędów autko.Dawka paliwa jest około 4.0 Panowie co proponujecie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #69 Napisano 7 Października 2012 Gościu widzę że sam nie wiesz czego chcesz!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #70 Napisano 7 Października 2012 jade na 4 i gaz do podłogi i jak wskazówka przekracza 2000 obrotów to autko przez chwilke ma wibracje tak samo na 5 biegu.Przed chipem autko nie miało żadnych wibracji , dwumas nowiutki Dziwne - profesjonalny program, a jednak nowy dwumas drży .. "Profesjonalny tuner" sam będzie wiedział czego zasługą są te wibracje. W końcu to kilka lat w branży Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #71 Napisano 7 Października 2012 Mówi że tak ma być.Dla mnie to nie dopuszczalne takie wibracje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #72 Napisano 7 Października 2012 Mówi że tak ma być.Dla mnie to nie dopuszczalne takie wibracje. Ot profesjonalista pełną gębą Po dobrym programie nie powinno być różnicy w jeździe .. oczywiście po za wciskaniem w fotel I rzecz jasna bananem na gębie ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danielwrc Zgłoś #73 Napisano 7 Października 2012 mmissiek dzięki za konkretną odpowiedź. 120 km ciekawe ile passat teraz ma bo wiadomo już parę latek ma. jaaano muszę Cię rozczarować nie posiadam żadnego super skrzydła i nigdy nie będę miał bo nie robię jakiegoś wieś tuningu, tylko wszystko z głową, że by autko ładnie wyglądało i są to raczej drobne zmiany. Forum chyba jest od tego, że by podpatrzeć jak ktoś inny ma i zrobić coś takiego. Ja osobiście cieszył bym się jeżeli ktoś by zgapił coś ode mnie. Ponieważ wtedy bym wiedział, że coś zrobiłem komu sie bardzo podoba A tak jak już wcześniej pisałem forum jest chyba od tego, że by się pytać i dowiadywać nowych rzeczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #74 Napisano 7 Października 2012 mmissiek dzięki za konkretną odpowiedź. 120 km ciekawe ile passat teraz ma bo wiadomo już parę latek ma. jaaano muszę Cię rozczarować nie posiadam żadnego super skrzydła i nigdy nie będę miał bo nie robię jakiegoś wieś tuningu, tylko wszystko z głową, że by autko ładnie wyglądało i są to raczej drobne zmiany. Forum chyba jest od tego, że by podpatrzeć jak ktoś inny ma i zrobić coś takiego. Ja osobiście cieszył bym się jeżeli ktoś by zgapił coś ode mnie. Ponieważ wtedy bym wiedział, że coś zrobiłem komu sie bardzo podoba A tak jak już wcześniej pisałem forum jest chyba od tego, że by się pytać i dowiadywać nowych rzeczy. Daniel poczytaj mój wątek i zobaczysz co robiłem i co wymieniłem. Później umów się z kimś i niech ci sprawdzi i dogra kilka rzeczy np po wymianie wtrysków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #75 Napisano 9 Października 2012 mmissiek? Prócz turbo awx? Cała reszta ori? nie kolego ale co mam pod maską to zobacz w moim temacie o aucie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fusse Zgłoś #76 Napisano 9 Października 2012 (edytowane) jak na turbo awx i wtryskach 216 masz 140 kuni to cos malo ich. tyle to sie robi na serii afn. co tak malo? Edytowane 9 Października 2012 przez fusse Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #77 Napisano 9 Października 2012 jak na turbo awx i wtryskach 216 masz 140 kuni to cos malo ich. tyle to sie robi na serii afn. co tak malo? mi wystarczy kolego jak na początek. Turbo dmucha na serii a i nie mam zamiaru wymieniać póki co dwumasy a już na pewno nie zmienię jej na jednomasę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChRzAnIu Zgłoś #78 Napisano 9 Października 2012 mi wystarczy kolego jak na początek. Turbo dmucha na serii a i nie mam zamiaru wymieniać póki co dwumasy a już na pewno nie zmienię jej na jednomasę Mi Rogalotti zrobil na takim setupie 160KM 360Nm i Dwumas żył dopóki nie zachciało mi sie Stage II i więcej mocy , to od razu wymieniłem na jednomas - i jakos nie widze tutaj żadnego problemu . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #79 Napisano 10 Października 2012 Mi Rogalotti zrobil na takim setupie 160KM 360Nm i Dwumas żył dopóki nie zachciało mi sie Stage II i więcej mocy , to od razu wymieniłem na jednomas - i jakos nie widze tutaj żadnego problemu . każdy robi to co lubi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DaRoRyDy Zgłoś #80 Napisano 20 Grudnia 2012 (edytowane) Cześć. kto Ci robił mapę ? masz mapę zrobioną typowo pod Twój silnik ? mam też 1.9 AFN-a.. wsadziłem intercooler z awx-a, specjalnie przespawane turbo z arl-a (razem z kolektorem było) przespawane, że pasi .. do tego wydajniejsze wtryski 0.216... to daje bez softu 137KM i 303NM + odwiedziłem chłopaków w Wrocławiu dostroili mi idealnie auto i mam 166KM i odziwo 366NM(maks bezpieczny tuning) nie będe katował staruszka odziwo passat ma przejechane 329tys a miał bez przeróbek 112 koni i 244NM ;-d na te 56koni wydałem tyle, że kupiłem oryginalny nowy intercooler z AWX-a, no i wtryski na których było przejechane po 20 tys 150zl za sztuke.. całość nie przekroczyła dwójki .. chłopaki z http://www.ecuproject.pl/ wzięli mi za osobistego softa + 3 hamowania przed po(1soft zwykly) 2 soft osobisty wzieli 1100 zl .. ;-d passat w trasie przy 140 + skrzynia z b5l awx (3tys obrotow 155km/h a nie 140) pali 5.9. oczywiście agresywna jazda w trasie czasem wynosi i 12.5 227 nawigacyjne leci przed wszystkim 201 km/h... jak u was jak te paski wam latają ? Edytowane 20 Grudnia 2012 przez DaRoRyDy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach