Skocz do zawartości
przemo1996

Tunig Box TDI 1.9 I Z3 firmy High-Tech-Diesel-Tuning

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

kupiłem sobie taki box za kilkanascie EURO. Wiem, że nie jest to to samo co Chip Tuning, ale wygooglałem w necie, że w sumie działa (będziecie się śmiali - to jest prawdopodobnie przykład tzw. rezystor tuningu :D)

 

Ponieważ mam stare auto to nie zdecyduję się na Chip Tuning. Myślę, że mój stary AFN wytrzyma taki box, jeśli ustawię go na umiarkowany przyrost mocy (jest możliwość regulacji). Box jest nierozbieralny, więc raczej nie sprawdzę, co jest w środku.

 

MOJE PYTANIE do tych co mają taki box u siebie i mogliby sprawdzić, lub wiedzą:

 

Z boxa wychodzi jeden kabelek. Myślę, że może to być:

 

i) podłączenie do LMM (przepływomierz) - lepsze boxy tak mają, że uwzględniają ten parametr,

 

lub,

 

ii) podłączenie pod przełącznik (sterowanie +12V lub masa?) którym można box włączyć lub wyłączyć.

 

Ten box był sprzedawany także pod nazwą HOPA. A wygląda jak w załączniku.

 

Dziękuję za odpowiedzi kompetentnych osób :D

power box.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie to jest sterowanie. nie podłączaj go. mam go zaizolowanego i gdzieś się pałęta pod maską ;). sądzę, że u Ciebie jest podobnie.

zrobiłem juz 130 tkm na boxie i życzyłbym każdemu, aby ich silniki śmigały jak mój ( to do krytykantow ;) a nie krytyków ).

pozdro :provw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lysy78_03, dziękuję za odpowiedź i "przesłanie" do krytykantów :D

 

Rozumiem, że tego boxa miałeś w poprzednim aucie, bo do 3BG to on raczej nie pasuje ;)

 

A gdy pisałeś cyt. "u mnie to jest sterowanie" rozumiem, że miałeś na myśli, że podając napięcie lub masę na ten kabelek można prawdopodobnie włączyć / wyłączyć boxa.

 

A może ktoś ma ten kabelek podpięty jednak pod przepływomierz?

 

Pozdrawiam serdecznie,

 

Przemek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozumiem, że tego boxa miałeś w poprzednim aucie, bo do 3BG to on raczej nie pasuje

mam w obecnym, ale innej firmy. zasada działania jest taka sama.

dobrze rozumujesz-do włączania i wyłączania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prosilbym zeby nie zachwalać super hiper boxów, dajacych 30% wiecej mocy i obnizajacych o 50% spalanie za jedyne 14.99zł brutto.

 

Jak ktos moze koledze pomoc to niech napisze. inne posty bede kasowane i nagradzane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, zakupiłem passata w syncro 1.9 tdi afn 110Km, a wiadomo jak syncro i 110KM to trochę mało. Zdziwiłem się po zakupie bo ciągnął ładnie jak szalony, sprzedawca mi rzeknął potem że jest założony CHIPBOX w szwajcari go zakładali. No pojeździłem tak sobie trochę, wyczytałem że to wróg i odłączyłem, ale jak mam komplet pasażerów to jednak te 110 za mało jak jakaś górka. Mam pytanie, bo po odłączeniu przy spokojnej jeździe pokazuje komp koło 6.5L/100km średnią, a z boxem była często najniżej 4,5 a tak to 5.0-5.5L to już było dużo. Ten box niby ładnie wygląda jak nie na opornik owy z allegro za granicą może nie zakładają szajsu, lecz nie wierze w cuda. Mam pytanie czy jak wiadomo opornik oszukuje ecu np. podając błedne dane żeby lało paliwo, to czy i przypadkiem nie przenosi się i to na spalanie? Bo wydaje mi się że komp pokazuje te 5L na 100km, ale w rzeczywistości pali więcej niż bez boxa co wtedy pokazuje 6.5, jest taka możliwość że po podłączeniu boxa oszukuje ecu i pokazuje błednie spalanie, a w rzeczywistośći jest inaczej, patrząć na wskazówkę od paliwa to coś szybko myka. Jeden kabelek jest podłączony do wiązki do przepływomierza, wydaje mi się że jest to jakiś lepszy box oraz i turbo tak jakby lepiej pompowało jak podpięty. Muszę wybrać się do jakiegoś elektronika i zrobić go ewentualnie na przycisk, żeby się wpiął. Jest też na nim śruba regulacyjna, pobawiłem się ją i w pewnym momencie jak dałem parę obrotów na + to kupa czarnego dymu i aż silnikiem szarpnęło powyżej 4000obr, kopa wtedy ma niezłego. Jak to wyregulować? Tak aby po wciśnięciu gazu nie zadymił na czarno to będzie dobrze?Jak rozgrzany silnik to nie dymi po podłączeniu tego, a jak zimny to trochę lubi na czarno, ale nie tak bardzo. Nie interesują mnie żadne poważne chipy typu za 2000zł chcę podłączyć to z powrotem i jeździć na tym ewentualnie zrobić na przełącznik. Jedni piszą że ten kabelek cienki to pod przełącznik, ale u mnie wpięty on jest pod przepływkę. Interesuje mnie jak to wyregulować.

 

Nie wiem kiedy to było dokładnie założone, ale naklejka już zestarzała się, od 2010 w PL samochód i z zegarów widzę że ponad 100tys. by wychodziło że na tym już samochód ma przelatane i nic się nie dzieje. Aktualny przebieg mam 334tys. km. Silnik cyka ładnie. Nie wiem czy to nie jest ten przypadkiem co w tytule napisane jest tam 1.9 tdi I Z3 hightech

Czy nie przegrzeje to elementów silnika? Bo raz wydawało mi się że dolot od egr-a i turbo to aż żar bił. Co o tym wszystkim myślicie?

 

Załączam fotkę tego pudełeczka DSC_0111.jpg

Edytowane przez pauliosss

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności