Skocz do zawartości
bula02

16804 - a nie ma katalzatora

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

mam taki problem. Jakiś czas temu VAG pokazywał mi błąd

16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-10 - - - Intermittent

więc postanowiłem wybić katalizator (był naprawdę zasyfiony). Po wybiciu katalizatora Auto jakby odzyskało moc ale nadal VAG pokazuje ten sam błąd. Co może być jeszcze przyczyną tego błędu mimo braku katalizatora ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co może być jeszcze przyczyną tego błędu mimo braku katalizatora ?

 

a ...rozważałeś brak katalizatora?

 

przed: druga sonda zgłasza problem, bo spaliny nie "uzdatniają się" po przejściu przez katalizator (katalizator zapchany, nie spełnia swojego zadania).

po: druga sonda zgłasza problem, bo spaliny nadal nie są wystarczająco czyste... (mimo, że jest ich więcej).

 

sondę w tuleję i odsunąć od strumienia spalin (metoda na chama, prosta i skuteczna) albo pojechać do tunera - niech ogarnie w programie drugą sondę, ale to już będzie kosztować kilka zł.

Edytowane przez marecek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja miesiąc temu wymienilem katalizator na nowy i dziś ku mojemu zdziwieniu zapaliła sie kontrolka a VAG pokazał błąd 16804-system katalizatora strona 1-nie związany ze sprzetem.Co wy na to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pojedź do aso, w którym kupiłeś katalizator na reklamację...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

katalizator kupilem na allegro http://www.allegro.pl/item892103239_katalizator_audi_a4_vw_passat_b5_1_6_2_0_nowy_awg.html a w obecnej chwili jestem w anglii wiec jest problem a dlaczego uwazasz ze to wina katalizatora?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to wina katalizatora. Po prostu strzelam. Czy ten katalizator miał w ogóle miejsce na drugą sondę? bo na zdjęciu nie widać drugiego otworu. Masz auto z 2001 roku, więc z dwiema sondami. Pozostałe pytania - czy nie uszkodziłeś przewodu którejś sondy podczas wymiany (trzeba go dość mocno zakręcić, a nie każdemu się chce rozpiąć przewód po drugiej stronie i potrafię sobie wyobrazić, że można po prostu ukręcić kabel), w jakim stanie były sondy (czy się ew palcach nie rozsypywały) itd...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

katalizator bylzupełnie taki jak powinien być czyli na dwie sondy lambda.Podczas wymiany sondy były obie odpinane i w dobrym stanie. Najdziwniejsze jest to że po wymianie wszystko było ok Zrobiłem około 3 tys.km i dopiero wyrzuciło błąd 16804-jakiś miesiąc czasu minął.Kasowałem błąd ale dziś znowu go wywaliło i już nie wiem o co chodzi. jutro jeszcze sprawdzę przewody sond może rzeczywiście tu leży przyczyna

 

---------- Post added at 21:54 ---------- Previous post was at 21:42 ----------

 

aha i jeszcze jedno czy można jakoś sprawdzić kata i sondy Vagiem? I czy po zmianie kata nie powinienem zaadoptować go odpowiednim programikiem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mariusz, rozwiazales jakos swoj problem bo mam dokladnie taki sam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bo mam dokladnie taki sam!

 

czyli że też:

P0420 - 35-10 - - - Intermittent

 

?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie otoz po przejechaniu 200km wyskakuje mi taki blad:

 

Control Module Part Number: 4B0 906 018 DC

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0001

Software Coding: 11001

Work Shop Code: WSC 00080

Additional Info: WVWZZZ3BZ2P032141 VWZ7Z0A3680680

1 Fault Found:

16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-00 - -

 

po skasowaniu bledu juz go nie ma lecz znowu przejade 200km i znowu jest czy to kat? czy moze 2 sonda? prosze bardzo o pomoc bo juz nie mam sil na to..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

marecek a moze masz takie informacje jakie potrzebuje? orientujesz sie jakie moja byc wymiary takiej tulejki? bo chcialbym zrobic taka ale nie znam wymiarow a ciezko mi sie dostac do 2 sondy zeby sprawdzic :/ ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ostatnio nawiedził mnie taki błąd katalizatora

16804 (P0420) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 1)

INTERMITTENT

po sprawdzeniu sond lamba 4 sztuki po dwie na kazda V przez dwóch różnych mechaników wyciołem w auto-marku kata, wstawili puchy gdyż druga sonda jest umiejscowiona PRZED a własciwie na początku katalizatora, efekt:

16804 (P0420) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 1)

16814 (P0430) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 2)

wiec wywalili puchy i wstawili nowe katy i teraz znów bład

16804 (P0420) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 1)

INTERMITTENT kompletnie zgłupiałem,w auto marku powiedzieli że może wina być górnych katalizatorów co o tym sądzicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności