bula02 Zgłoś #1 Napisano 3 Stycznia 2010 Witam, mam taki problem. Jakiś czas temu VAG pokazywał mi błąd 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 35-10 - - - Intermittent więc postanowiłem wybić katalizator (był naprawdę zasyfiony). Po wybiciu katalizatora Auto jakby odzyskało moc ale nadal VAG pokazuje ten sam błąd. Co może być jeszcze przyczyną tego błędu mimo braku katalizatora ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #2 Napisano 4 Stycznia 2010 (edytowane) Co może być jeszcze przyczyną tego błędu mimo braku katalizatora ? a ...rozważałeś brak katalizatora? przed: druga sonda zgłasza problem, bo spaliny nie "uzdatniają się" po przejściu przez katalizator (katalizator zapchany, nie spełnia swojego zadania). po: druga sonda zgłasza problem, bo spaliny nadal nie są wystarczająco czyste... (mimo, że jest ich więcej). sondę w tuleję i odsunąć od strumienia spalin (metoda na chama, prosta i skuteczna) albo pojechać do tunera - niech ogarnie w programie drugą sondę, ale to już będzie kosztować kilka zł. Edytowane 4 Stycznia 2010 przez marecek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jokerek Zgłoś #3 Napisano 24 Stycznia 2010 A ja miesiąc temu wymienilem katalizator na nowy i dziś ku mojemu zdziwieniu zapaliła sie kontrolka a VAG pokazał błąd 16804-system katalizatora strona 1-nie związany ze sprzetem.Co wy na to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #4 Napisano 24 Stycznia 2010 pojedź do aso, w którym kupiłeś katalizator na reklamację... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jokerek Zgłoś #5 Napisano 24 Stycznia 2010 katalizator kupilem na allegro http://www.allegro.pl/item892103239_katalizator_audi_a4_vw_passat_b5_1_6_2_0_nowy_awg.html a w obecnej chwili jestem w anglii wiec jest problem a dlaczego uwazasz ze to wina katalizatora? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #6 Napisano 25 Stycznia 2010 Nie wiem czy to wina katalizatora. Po prostu strzelam. Czy ten katalizator miał w ogóle miejsce na drugą sondę? bo na zdjęciu nie widać drugiego otworu. Masz auto z 2001 roku, więc z dwiema sondami. Pozostałe pytania - czy nie uszkodziłeś przewodu którejś sondy podczas wymiany (trzeba go dość mocno zakręcić, a nie każdemu się chce rozpiąć przewód po drugiej stronie i potrafię sobie wyobrazić, że można po prostu ukręcić kabel), w jakim stanie były sondy (czy się ew palcach nie rozsypywały) itd... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jokerek Zgłoś #7 Napisano 26 Stycznia 2010 katalizator bylzupełnie taki jak powinien być czyli na dwie sondy lambda.Podczas wymiany sondy były obie odpinane i w dobrym stanie. Najdziwniejsze jest to że po wymianie wszystko było ok Zrobiłem około 3 tys.km i dopiero wyrzuciło błąd 16804-jakiś miesiąc czasu minął.Kasowałem błąd ale dziś znowu go wywaliło i już nie wiem o co chodzi. jutro jeszcze sprawdzę przewody sond może rzeczywiście tu leży przyczyna ---------- Post added at 21:54 ---------- Previous post was at 21:42 ---------- aha i jeszcze jedno czy można jakoś sprawdzić kata i sondy Vagiem? I czy po zmianie kata nie powinienem zaadoptować go odpowiednim programikiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wasz3k1 Zgłoś #8 Napisano 25 Lipca 2010 Mariusz, rozwiazales jakos swoj problem bo mam dokladnie taki sam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #9 Napisano 26 Lipca 2010 bo mam dokladnie taki sam! czyli że też: P0420 - 35-10 - - - Intermittent ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #10 Napisano 17 Sierpnia 2010 Witam mam pytanie otoz po przejechaniu 200km wyskakuje mi taki blad: Control Module Part Number: 4B0 906 018 DC Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0001 Software Coding: 11001 Work Shop Code: WSC 00080 Additional Info: WVWZZZ3BZ2P032141 VWZ7Z0A3680680 1 Fault Found: 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 35-00 - - po skasowaniu bledu juz go nie ma lecz znowu przejade 200km i znowu jest czy to kat? czy moze 2 sonda? prosze bardzo o pomoc bo juz nie mam sil na to.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #11 Napisano 20 Sierpnia 2010 marecek a moze masz takie informacje jakie potrzebuje? orientujesz sie jakie moja byc wymiary takiej tulejki? bo chcialbym zrobic taka ale nie znam wymiarow a ciezko mi sie dostac do 2 sondy zeby sprawdzic ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michał86 Zgłoś #12 Napisano 5 Stycznia 2011 ostatnio nawiedził mnie taki błąd katalizatora 16804 (P0420) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 1) INTERMITTENT po sprawdzeniu sond lamba 4 sztuki po dwie na kazda V przez dwóch różnych mechaników wyciołem w auto-marku kata, wstawili puchy gdyż druga sonda jest umiejscowiona PRZED a własciwie na początku katalizatora, efekt: 16804 (P0420) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 1) 16814 (P0430) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 2) wiec wywalili puchy i wstawili nowe katy i teraz znów bład 16804 (P0420) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 1) INTERMITTENT kompletnie zgłupiałem,w auto marku powiedzieli że może wina być górnych katalizatorów co o tym sądzicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach