bartas204 Zgłoś #21 Napisano 9 Grudnia 2009 A jak myślicie ma się super system autopoziomowania do zawieszenia gwintowanego ? Mija się z celem. Ilu z was zabierających tutaj głos, jechało z xenonem w ori lampach? Oczywiście z kabiny wygląda bardzo fajnie, widzimy wszystko na przód ,prosto elegancko, ale nie chciałbym być z drugiej strony. Za nic nie udało mi się w byłym mk3 zniżyć tak lamp żeby nie oślepiały ( bixenon 4300k ). Nie polecam do ori lamp. Czy to są kompletne lampy ? Które po przykręceniu na miejsce starych ,będą pasować na wtyczki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #22 Napisano 9 Grudnia 2009 Ja mam ori xenon Hella i jest git...A co do(jak to nazwałeś) ori lamp(domniemam że chodzi Ci o zwykłe lampy bo jakoś dziwnie to napisałeś) poprostu nie da się ich ustawić i tyle w temacie bo niema soczewki a co za tym idzie odbłyśnik inny,szkło inne itd.itp....Temat poruszany wielokrotnie w innym wątku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beret76 Zgłoś #23 Napisano 9 Grudnia 2009 W ori xenonie poziomowanie właśnie jest od tego aby nie oślepiać. Ori lampa z xenonem ma wbudowany żyroskop do poziomowania a nie pokrętło. Poza tym w golfieIII był montowany ori xenon? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #24 Napisano 9 Grudnia 2009 Beret76-tak,masz rację co do samopoziomowania bo takie posiadam z tym że kolega bartas204 pisał o zwykłych reflektorach a nie xenon.A z tego co wiem w trójkach nie było ori xenonu.(mogę się mylić).Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #25 Napisano 9 Grudnia 2009 Jednak do czego zmierzam... jeżeli ktoś założy xenony w reflektorach do xenonów przystosowanych, zamontuje spryski (działające!) oraz do tego wszystkiego pokusi się o autopoziomowanie, to w czym jest gorszy od tego, który kupił auto z fabrycznymi xenonami? a widziałeś kiedyś lampy H7 do passata? one NIE SĄ przystosowane do xenonów. Tylko lampy xenonowe są przystosowane (czytaj: mają homologację). Są to zupełnie innej konstrukcji lampy, z inaczej rozmieszczoną soczewką świateł mijania i drogowych... ale oczywiście to Cię nie przekona, bo przecież masz samopoziomowanie i spryskiwacze, znajome forum prawnicze w razie czego pomoże dobrą radą... Ludzie potrafią indywidualnie budować samochody i uzyskać na te "ręcznie robione" pojazdy wszelkie niezbędne dokumenty, aby mogli poruszać się po drogach. Więc nie można powiedzieć, że każdy kto ze zwykłych lamp "przesiada" się na xenony, łamie prawo, jest be i trzeba mu wziąć dowód, dać 500 zł mandatu i najlepiej jeszcze przyje***... Sam buduję takie coś w garażu - żeby uzyskać przegląd musisz spełnić szereg wymagań, a przede wszystkim posiadać homologowane oświetlenie (tzn. z innego, działającego, homologowanego auta, wyposażone w żarówki, do których przystosowana jest dana lampa - co oczywiście jest wybite na szkle lub z tyłu lampy i da się łatwo zweryfikować). *Homologacja* tutaj stanowi słowo klucz. Spytaj na forum prawniczym jak śliski jest to temat i dlaczego. Długo jeszcze będziemy toczyć te bzdurne dyskusje? Nie wolno i koniec. I w cale nie bez powodu. Jeżdżąc z xenonem wydaje Ci się, że jest super, a jednak nie jest. Sam miałem zenonki w H7 i wiem jak to jest poczuć "luksus" widzenia w nocy. Pozbyłem się tego, bo strzał światła był po prostu za mocny, nawet po poprawnym zamontowaniu - to jest spawarka, a nie światło. Ludzie zakładali i zakładać będą. Jak kiedyś będę miał dzwona i osoba, w którą (odpukać) wjadę będzie miała jakiekolwiek przeróbki ze światłami (przyciemnione tylne albo xeny z przodu), to powiem, że nie widziałem świateł (tył) albo że mnie oślepił (przód) - i wygram tą sprawę, a nawet pociągnę temat dalej, żeby jeszcze coś ugrać. Spytaj na forum prawniczym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #26 Napisano 9 Grudnia 2009 marecek-ja też się z Tobą zgadzam w 100%.Nie ciągnijmy tego tematu bo już się staje nudny Nie wolno i koniec...Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper00 Zgłoś #27 Napisano 12 Grudnia 2009 (edytowane) a widziałeś kiedyś lampy H7 do passata? one NIE SĄ przystosowane do xenonów. Tylko lampy xenonowe są przystosowane (czytaj: mają homologację). Są to zupełnie innej konstrukcji lampy, z inaczej rozmieszczoną soczewką świateł mijania i drogowych... w moim poście jest napisane: jeżeli ktoś założy xenony w reflektorach do xenonów przystosowanych, zamontuje spryski (działające!) oraz do tego wszystkiego pokusi się o autopoziomowanie, to w czym jest gorszy od tego, który kupił auto z fabrycznymi xenonami? Ja nie napisałem że xenon w H7 jest okej jeżeli jest samopoziomowanie i spryski. Chodziło mi o to, że jeżeli ktoś ma passata ze zwykłymi lampami h7/h4 i zmieni te lampy na przystosowane do xenonów: D2S/H7 odpowiednio mijania/długie (i nawet niechby były to lampy Hella - montowane przez VW w oryginale, czy tak?), do tego założy spryski i samopoziomowanie, to wtedy czy te lampy są w czymkolwiek gorsze od oryginału założonego przez fabrykę? I wcale się nie chcę kłócić o "poprawne" xenony w H7 albo H4, bo sam uważam, że to jest zło ;P Edytowane 13 Grudnia 2009 przez viper00 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach