anrzej30 Zgłoś #61 Napisano 31 Grudnia 2009 Ciekawy jestem efektów tego złoytego środka uzdrawiającego a tu Cisza....... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #62 Napisano 31 Grudnia 2009 a tu Cisza. Bo to trza bak wyjeździć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaszczur Zgłoś #63 Napisano 31 Grudnia 2009 Bo to trza bak wyjeździć. Dokładnie za jakiś czas się odezwę jakie odczucia po wyjeżdżeniu baku..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #64 Napisano 1 Stycznia 2010 pytanie na ile starcza Ci bak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PacoRamires Zgłoś #65 Napisano 13 Stycznia 2010 1. 1,04 mg/cykl 2. -188,24 ug/cykl 3. -2,07 mg/cykl 4. 1,18 mg/cykl mechanik powiedział mi że 3 pompka jest padnięta bo oprócz tego co pisałem wcześniej tzn tego niepokojącego dźwięku występującego przy porannym rozruchu doszło jeszcze drganie silnika dławienie się nierówna praca przez jakieś 3-4 sek wtedy jak jest na zewnątrz około -10 stopni. z tego co napisałeś to wynika że 2 jest padnięty a nie 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #66 Napisano 13 Stycznia 2010 z tego co napisałeś to wynika że 2 jest padnięty a nie 3 Wartość drugiego jest podana w jakimś ug - co to za jednostka ?? Stąd pewnie taki wynik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PacoRamires Zgłoś #67 Napisano 13 Stycznia 2010 z tego co wiem to powinny się mieścić w przedziale - 2.8 mg/h do + 2.8 mg/h (igła) a tu wyraźnie widać że drugi jest uwalony (- 188,24 mg/h) a co do jednostki ug to wydaje mi się że chyba kolega Jaszczur się pomylił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasfalt Zgłoś #68 Napisano 13 Stycznia 2010 ojojoj 2 umarła a 3 na wymarciu. jeśli o dźwięk silnika chodzi to według mnie zwykła zimowa praca PD-ka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anrzej30 Zgłoś #69 Napisano 14 Stycznia 2010 (edytowane) Dokładnie za jakiś czas się odezwę jakie odczucia po wyjeżdżeniu baku..... ten bak to studnia bez dna?? Ja też taki chce:D Edytowane 15 Stycznia 2010 przez anrzej30 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaszczur Zgłoś #70 Napisano 29 Stycznia 2010 No jestem panowie bak wyjeżdżony hihih powiem tak przed zalaniem dawki pompek wyglądały tak: 1. 1,04 2. -188,24 3. -2.07 4. 1,18 po zalaniu i wyjeżdżeniu paliwa z STP dawki wyglądaja nastepująco: 1. 1.00 2. - 145,03 3. 1,88 4. 0,98 do tego wymieniłem świece rano pali jak dziki przy - 10 stopniach nic go nie rzuca pali na wszystkie gary gdy było - 22 stopnie 2-3 sek nierówno popracował i za chwile było ok. Myślę że to STP działa mówią o tym dawki przed zalaniem i po także dla tych co się wahają lejcie bez obaw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #71 Napisano 29 Stycznia 2010 A nie mówiłem że będzie lepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PacoRamires Zgłoś #72 Napisano 2 Lutego 2010 a powiedz Jaszczur jak tam Twoje problemy z biegami ? ? ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PacoRamires Zgłoś #73 Napisano 10 Kwietnia 2010 no i chyba problem znikł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #74 Napisano 10 Kwietnia 2010 wlasnie co z problemem bom ciekaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidek1988xx Zgłoś #75 Napisano 11 Kwietnia 2010 Jaszczur, właśnie dziwi mnie ta Twoja pompka - mimo, że ten stp pomógł to korekcje dla 2 pompki są co najmniej dziwne ? Dlaczego są one wyrażone w mikrogramach? Przecież to nawet mniej niż 1/100 miligrama? A pompki zapodają paliwko w miligramach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WMF Zgłoś #76 Napisano 1 Grudnia 2014 (edytowane) Ktoś z Was miał może podobne dźwięki spod maski i je zdiagnozował? Motor to 2,0 TDI common rail https://www.youtube.com/watch?v=m1feG3pk8OA&feature=em-upload_owner Będę wdzięczny za podpowiedzi. Pasek wielorowkowy dziś sprawdzony. Rolka i napinacz ok. Koło pasowe, wg mechanika, ok. Co typujecie? Grzechot trudno jednoznacznie zlokalizować, wydaje się mocno słyszalny z okolic....pompy wtryskowej. Czyżby rozrząd hałasował? Edytowane 2 Grudnia 2014 przez WMF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach