marianek59tm Zgłoś #1 Napisano 12 Grudnia 2009 Jak e temacie nie trzyma mi gwint na wahaczu na tej śrubie z tyłu jest jakis sposób zeby to naprawic.Pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #2 Napisano 12 Grudnia 2009 Nie wiem jak w passacie ale w golfie to trzeba wypruć dywan będzie taka duża okrągła zaślepka z blachy, ją też wypruć i wyciąć starą nakrętkę i wspawać nową. Gwintownikiem nie zaszalejesz bo gwinty zawieszenia to twardość 12.9 i większość gwintowników się poddaje, na dodatek ta nakrętka jest bez przelotu-zamknięta Myślę że w pasku będzie podobnie, zawieszenie jest te same Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czarny_passek Zgłoś #3 Napisano 12 Grudnia 2009 Dokładnie tak jak kolega monter pisze. U mnie ta nakrętka odpadła po odkręceniu i trzeba było ją od nowa przyspawać. Dostęp średni ale da rade Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotair Zgłoś #4 Napisano 13 Grudnia 2009 Raczej nie jest to łatwe i nikt mi tego nie chciał zrobić więc zostało przewiercone na wylot, wsadzona śruba z zawieszenia od B5 i zakręcone nakrętką od strony kabiny oraz dociśnięte kluczem do kół :-). Nakrętka jest głęboko wpuszczona a przy spawaniu pryska więc szkoda potopić wnętrze, Sam przewiercisz i skręcisz sobie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #5 Napisano 14 Grudnia 2009 Gorzej będzie przy wymianie gum wahacza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotair Zgłoś #6 Napisano 14 Grudnia 2009 Ta guma tak szybko nie pada a jak padnie to zdejmujesz nakładkę progu, odchylasz dywan zakładasz klucz nasadowy i od spodu normalnie wykręcasz, fakt że jest to zawsze jakieś utrudnienie w stosunku do fabrycznego montażu ale tragedii nie ma, ludzie mają o wiele poważniejsze problemy:-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach