bula02 Zgłoś #1 Napisano 10 Grudnia 2009 Witam, dzisiaj po przejechaniu ok 25km samochód samoistnie przełączył się na gaz (na postoju). Podłączyłem instalację pod interface i pokazało mi błąd "Ciśnienie gazu za wysokie". Wiecie co może być tego przyczyną ? Instalacja jaką ma to: sterownik - stag 4 wtryskiwacze - magicjet reduktor - zavoli zeta s poniżej zamieszczam screeny z programu AC GAS SYNCHRO nie sądzicie że mam trochę za niską temperwturę gazu ? jeśli tak to dlaczego tak może się dziać ? W momencie kiedy robiłem screeny samochód był po 20km jazdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #2 Napisano 10 Grudnia 2009 Świeża instalka czy już uzytkowana,mnożnik przy wysoki,na ten model 1,1. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bula02 Zgłoś #3 Napisano 11 Grudnia 2009 instalacja ma przejechane ok 20000 km a była montowana na początku kwietnia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bula02 Zgłoś #4 Napisano 11 Grudnia 2009 Panowie, wrzuciłem taki sam post na forum lpg i dostałem od wczoraj tylko jedną odpowiedź która brzmi "...masz na pewno uszkodzony czujnik MAP" Wiecie może co to jest, z czym to się wiąże i czego ewentualnie mogę wymagać od gazownika ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil100_2005 Zgłoś #5 Napisano 11 Grudnia 2009 Możesz wymagać wymiany lub jeżeli nie jest uszkodzony poprawnego montażu( dobre zamocowanie do karoserii-czujnik żle znosi drgania0 ---------- Post added at 22:23 ---------- Previous post was at 22:19 ---------- z dobraniem czujników temp. też jest wesolo ( temp gazu 25 a red 67) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bula02 Zgłoś #6 Napisano 14 Grudnia 2009 (edytowane) panowie dręczył mnie ten błąd więc postanowiłem sprawdzić co dokładnie mam założone. Niestety ale to co jest napisane na papierku nie pokrywa się z tym co jest w aucie. Pan gazownik założył mi reduktor Zavoli zeta N. który jest do auto o mocy 140 KM Postanowiłem zerknąć do papierków producenta instalacji gazowej (AC GAS) i napisane jest tam że do samochodu VW passat 1.8t powinny być założone dwa reduktory zavoli zeta S. http://www.ac.com.pl/site_media/files/2009/05/14/dobor_dysz.pdf na 6 stronie (brałem pod uwagę rocznik 1998 bo potem dopiero był 2005) Reduktor który mam w tym momencie nie wyrabia. Jadę w czwartek do gazownika - dam znać jak to się skończyło Musze jeszcze rerknąć jakie mam dysze bo ostatnio pojawił mi się komunikat "Wtryskiwacze gazu całkowicie otwarte !! - sprawdź lambdę przy przy pełnym obciążeniu." - lambdę sprawdziłem i wszystko jest OK więc taki komunikat może jeszcze tylko spowodować za mała średnica dysz we wtryskiwaczach (w czasie jednego wtrysku gazu wszedł drugi). Edytowane 14 Grudnia 2009 przez bula02 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aswywiadu Zgłoś #7 Napisano 15 Grudnia 2009 (edytowane) A propo reduktora, podobno Zeta S obrabia 1.8 T : http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=3434 "S spokojnie wyrobi a co do matrixa to takze wyrobi nie, w passacie 1,8T spokojnie to wyrabia i nic sie nie dzieje,,,moze masz inne przekonania ale ja juz to auto przerabialem i jest oki." I to się wypowiadają mega fachowcy na tamtym forum. A ty piszesz że takie reduktory musiałby być DWA !!! Normalnie totalna załamka z tymi gaziarzami wszędzie druciarstwo. Ja myślę że na dzień dzisiejszy to w naszym aucie spokojnie da radę Scorpion ST albo GT ale je trzeba ponoć jakoś modyfikować. Edytowane 15 Grudnia 2009 przez aswywiadu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil100_2005 Zgłoś #8 Napisano 15 Grudnia 2009 To wiele wyjaśnia .Jeżeli reduktor nie trzyma ciśnienia (przy dużym wydatku ciśnienie spada i sterownik wydłuża czas wtrysku do pełnego otwarcia, ztąd ten błąd)to są tego typu problemy.Myślę że doprowadzenie gazu do reduktora masz zrobione rurą fi 6mm.Przy dużym wydatku gazu nawet przy zastosowaniu dwóch reduktorów może to stanowić problem.Pozdrawiam;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bula02 Zgłoś #9 Napisano 15 Grudnia 2009 A propo reduktora, podobno Zeta S obrabia 1.8 T :http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=3434 "S spokojnie wyrobi a co do matrixa to takze wyrobi nie, w passacie 1,8T spokojnie to wyrabia i nic sie nie dzieje,,,moze masz inne przekonania ale ja juz to auto przerabialem i jest oki." I to się wypowiadają mega fachowcy na tamtym forum. A ty piszesz że takie reduktory musiałby być DWA !!! Normalnie totalna załamka z tymi gaziarzami wszędzie druciarstwo. Ja myślę że na dzień dzisiejszy to w naszym aucie spokojnie da radę Scorpion ST albo GT ale je trzeba ponoć jakoś modyfikować. I to się wypowiadają mega fachowcy na tamtym forum. A ty piszesz że takie reduktorymusiałby być DWA !!! rozumiem że Zavoli zeta S wyrobi na 1.8T ale informację o dwóch reduktorach znalazłem w specyfikacji firmy AC GAS która jest producenten sterowników STAG. Już sam nie wiem co jest prawdą. Na pewno faktem jest to że mam zamontowany zavoli zeta N a byłem zapewniany przez gazownika ze jest to zavoli zeta S Zobaczymy co mi powie gazownik. Jutro tam jadę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach