zaku75 Zgłoś #41 Napisano 2 Grudnia 2009 Jeśli mechanik nie wymienił bo mu się nie chciało lub nie widział śladów zużycia- jego wina i powinien naprawić. Jeżeli nie widział śladów zużycia to z jakiej racji powinien naprawiać??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wasyllo007 Zgłoś #42 Napisano 13 Grudnia 2009 Witam ponownie! Postanowiłem napisać Wam jak to wszystko się skończyło: Mechanik zrobił wszystko na swój koszt choć twierdził, że to nie jego wina tylko tej zębatki (zdj). Odebrałem auto, wziąłem fakturę z zakupu części, planowanie głowicy (mówił że to było niepotrzebne ale jak nalegałem to zrobił), oraz oświadczenie, że wykonał taką naprawę. Od razu przejechałem się autkiem - wszystko wydaje się oki. Tylko po jakimś tygodniu zaczął zamulać przy przyspieszaniu. Znalazłem kilka wątków i wiem, że to nie filtry ani świece bo są prawie nowe. Myślicie, że kable? Ktoś pisał też o czujniku położenia wału korbowego. Podpowiedzcie co to może być i gdzie zaczelibyście szukać! Dzięki! http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/bn505_DSC00035.JPG http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/hu6230_DSC00036.JPG http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/dv6035_DSC00037.JPG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzikson4 Zgłoś #43 Napisano 13 Grudnia 2009 Ewidentnie to koło kręciło się po jakiejś stałej przeszkodzie .Gdyby to było zmęczenie materiału ,to mógłby odpaść jeden ząb.Coś żle złożył ,nie dokręcił ,moje zdanie., Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wasyllo007 Zgłoś #44 Napisano 13 Grudnia 2009 Ta zębatka na zdjęciach to tylko pozostałość - mechanik mówił mi że ona miała jeszcze jakiś kołnierz i była prawie 2x szersza - na grubość paska. Teraz (zdj) ma nieco ponad cm. Nie znam się na tym wiec sorki za łopatologiczny opis. Poza tym teraz to mniej ważne. Prosił bym o paradę związaną z niepłynnym przyspieszaniem. Mam wrażenie że to nie ma nic wspólnego z awarią silnika i niedawnym remontem bo problem występował już przed ale w minimalnym stopniu. Wczoraj działo się tak prawie za każdym razem, głównie na 2 i 3 biegu przy dynamicznym przyspieszaniu chyba w zakresie między 2 a 4 tysiące obrotów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #45 Napisano 13 Grudnia 2009 EGR turbo weze podcisnienia to jest na szybko do sprawdzenia a jesli nie zrobisz logów dynamiczynych to raczej nie pomozemy ci tak przez neta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #46 Napisano 13 Grudnia 2009 turbo W wolnossącym Patrz na avatar... Podepnij pod vag, może być walnięty czujnik położenia wału Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wasyllo007 Zgłoś #47 Napisano 13 Grudnia 2009 Chciałbym mieć turbo! Jutro podajde do serwisu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wasyllo007 Zgłoś #48 Napisano 16 Grudnia 2009 To znowu ja! Auto znów trafiło dziś na lawetę. Wczoraj zapaliła mi się pomarańczowa kontrolka oleju i o zgrozo dolałem 1.5 litra oleju. Od wyjazdu po remoncie u mechanika przejechałem 700 km. To mnie "troszkę" zaniepokoiło ale dziś to sobie o mało nie klęknąłem jak podczas jazdy auto zaczęło nagle szarpać i zaczął strasznie dymić. Stanąłem i sprawdziłem olej i ledwo było go widać na bagnecie a przejechałem od wczoraj 80 km. Odstawiam go do innego mechanika a z tamtym jak nie będzie chciał zapłacić pójdę do sądu. Macie może jakieś komentarze, spostrzeżenia lub rady? Chętnie ich wysłucham! Dzięki! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach