Skocz do zawartości
z1mone

Zestaw Sub zamkniety+wzmak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych kolegów!

Chciałbym prosić Was o opinie na temat zestawu z allegro: http://allegro.pl/item823818033_zest_aktyw_jbl_gt5_12_mdf_wzmacn_1100w_kable10mm2.html

Czy to jest warte swojej ceny??? Wyląduje to w moim kombi 3bg. Mam na razie tylko seryjna MFD pod którą zamówiłem Helixy dark blue 62.1. Jestem kompletnym amatorem w tej dziedzinie ale lubię muzykę i chce żeby w Pasku mi ładnie zagrało D'n'B, Dub Step, czasami HH i radiowa sieczka. Więc tu moja prośba o rady i opinie poparte własnym doświadczeniem. :cool:

Są jeszcze 2:

http://allegro.pl/item822930650_jbl_gt5_12_b_mdf_carpower_hpb_602_kable_10mm.html

http://allegro.pl/item824028611_jbl_gt5_12_mdf_carpower_hpb_602_kable_dietz.html

Czy może lepiej wziąć wzmacniacz 4ro kanałowy, 2 w mostek na SUBa, a 2 na zasilenie głośników przednich:

http://allegro.pl/item830039874_carpower_hpb_604_kable_2lata_gw_par_sklep_emka.html

a skrzynka jak w poprzednich linkach?

Edytowane przez z1mone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia basowa w miarę, ale wzmacniacz nie za specjalny.

Jak masz zamiar zrobić przód pod wzmacniaczem, to raczej nie z tymi Helix'ami , o których pisałeś. ;) Musisz wtedy pomyśleć o mocniejszym systemie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki

Czyli wezmę na początek ten mniejszy wzmacniacz tylko pod suba, a później zobaczymy jak się już osłucham. Wiecie może jaka jest różnica miedzy głośnikiem JBL GT5-12 a JBL GT5-12 B ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wiecie może jaka jest różnica miedzy głośnikiem JBL GT5-12 a JBL GT5-12 B ???

Według mnie z literką B jest to cała skrzynia, a bez literki B, to typ głośnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach