wojtas 7 Zgłoś #1 Napisano 22 Listopada 2009 Witam .Po długiej i mozolnej naprawie ustrojstwa nie wiem czy działa.Powymieniałem wszystko bo było do d... i wreszcie zgasły kontrolki,ale nie czuję pod nogą przerywania czy to jest bardzo wyczuwalne?.wymieniłem cały moduł ze sterownikiem ,trzy czujniki prędkości obrotowej kół,pierscienie abs tył i nie jestem pewien działania.nie kasowałem błędów bo po krótkiej jeżdzie kontrolka zgasła więc chyba nie ma potrzeby.hamulce odpowietrzałem tradycyjnie "pompuj-trzymaj "na zgaszonym silniku po wymianie klocków i tarcz no hamulec nie zabardzo nadodatek jak zachamuję i silno cisnę to zchodzi prawie do podłogi {czytałem że ten typ tak ma ] proszę oporady bądz wskazówki pozdrawiam:o Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 22 Listopada 2009 chyba jednak to nie jest dobrze odpowietrzony układ a błedy trzeba skasowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kat825 Zgłoś #3 Napisano 22 Listopada 2009 I jak już to sprawdzisz przejedź się po jakieś sypkiej drodze, lub kostce brukowej. Daj po cheblach i jak nie będzie przerywalo nadal jest coś zepsute Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam0707 Zgłoś #4 Napisano 23 Listopada 2009 Musisz czuć na pedale hamulca takie pulsowanie jak do oporu wciśniesz. Najlepiej na polną drogę jechać i ostro przyhamować to sprawdzisz czy koła blokuje. Mam ten sam typ silnika i abs ale hamulec nie wpada mi w podłogę. Jak ostro hamuje to o 2 max 3cm opadnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herflik-00 Zgłoś #5 Napisano 23 Listopada 2009 Witam hamulce odpowietrzałem tradycyjnie "pompuj-trzymaj "na zgaszonym silnikuO odpowietrzaniu ABS było juz kilka razy ( sam opisywałem ten proces ) ...z tego co piszesz wynika ze hamulców jednak nie odpowietrzyłes !! No chyba ze ABS w B4 odpowietrza sie jakos inaczejj ? Odpowietrz i testuj na szutrowej drodze . herflik-00 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b0ss Zgłoś #6 Napisano 23 Listopada 2009 O odpowietrzaniu ABS było juz kilka razy ( sam opisywałem ten proces ) ...z tego co piszesz wynika ze hamulców jednak nie odpowietrzyłes !! przegladajac twoje posty w jednym jest opisane te odpowietrzanie, i tu mam pytanko wg. Ciebie jezeli sie wcisnie pedal hamulca przy przekreconej stacyjce to pompa bedzie caly czas gonic plyn na zaciski/cylinderki ? bo u mnie jest tak ze jak z tylu odpowietrzalem to przy jednokrotnym wcisnieciu pedalu zlatywało ok 100 ml plynu. a z koleii z przodu tylko kilka kropelek to jest normalne ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herflik-00 Zgłoś #7 Napisano 23 Listopada 2009 Witam Ciebie jezeli sie wcisnie pedal hamulca przy przekreconej stacyjce to pompa bedzie caly czas gonic plyn na zaciski/cylinderki ? bo u mnie jest tak ze jak z tylu odpowietrzalem to przy jednokrotnym wcisnieciu pedalu zlatywało ok 100 ml plynu. a z koleii z przodu tylko kilka kropelek to jest normalne ? Z tyłu dopóki trzymasz nogę na pedale i masz płyn w zbiorniczku to bedzie sikał płyn ( przy właczonym zapłonie ) - tzn tak powinno byc Przód już nie pamietam, ale chyba to samo - w każdym razie te "kilka kropel" to napewno za mało i cos masz zwalone. pozdrawiam herflik-00 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b0ss Zgłoś #8 Napisano 23 Listopada 2009 hmm no nie wiem czy zwalone, abs dziala hamulce tez okej, nie narzekam tylko nie jestem pewien czy ten przod jest odpowiednio odpowietrzony i tak powinno byc ze malo co tam cieknie i mialem tak na 2 pompach bo w pierwszej padl mi silniczek elektryczny od pompki i wstawilem cala druga ale w tamtej abs wariowal, i tez tak dziwnie bylo z odpowietrzaniem przodu sam nie wiem co o tym mysleć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach