vic16 Zgłoś #21 Napisano 24 Stycznia 2010 Witam ponownie koledzy Problem ze spalaniem nie ustał... Mechanik postraszył mnie z remontem generalnym...okazało się, że nie trzeba tego robić, ponieważ na każdym tłoku jest odpowiednie ciśnienie, bodajrze 8,9 bara. Idąc dalej, podejrzenia poszły w stronę gaznika. Został on wymieniony na taki sam, tylko zregenerowany, z roczną gwarancją, uczyniło mnie to 300zł. Po kilkudniowej jeździe postanowiłem sprawdzić jak sie ma mój silniczek, okazało się to samo- benzyna w oleju. Oczywiście olej zmieniłem razem z filtrem i świecami po każdym zabiegu. Pojechałem do mechanika...powiedział, że sprobujemy z pompką paliwa. Została wymieniona na nową. Po przejechaniu 20km- benzyna w oleju. Nie wiem juz co mam robić, rozkładam ręce. Jako ciekawostkę, mogę dodać, że przy zmianie pompki paliwa na nową, mechanik "zapomniał" włożyć miedzy nią, a blok silkina podkładkę, co jest poprostu kary godne. Ojciec powiedział, że nie jest pewien, ale zbyd głebokie włożenie pompki mogło uszkodzić membranę. Ja się na tym zbytnio nie znam. Boję się, że to cos poważniejszego. Czy ktoryś z kolegów miał podobny problem, lub wie jak go rozwiązać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danielloo Zgłoś #22 Napisano 2 Lutego 2010 Ciśnienie masz raczej słabe , ,takze od remontu sie nie uchronisz. ja nie widze innej przyczyny jak pompka tylko tędy może sie dostać tak duża dawka benzyny do oleju. mam w garażu identyczni silnik z całym osprzętem to zobacze jak to jest z tą pompką i sie podziele spostrzeżeniami Pozdrawiam i wytrwałości życze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slon Zgłoś #23 Napisano 2 Lutego 2010 To ja z podobnym problemem. Moj Pasek silnik 2.0 benzyna z wtryskiem nagle zaczal kopcic na czarno z rury po kilku kilometrach cale swiece sa pokryte syfem i spalanie mi skoczylo z 10/100 w miesicie na 35/100 i po jakims czasie jak sie nagrzeje to traci moc dusi sie i gasnie. Narazie postawilem go u mechanika ma sprawdzic cisnienie ale straszy mnie wymiana silnika (silnik + 500zl) Jakies pomysly?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danielloo Zgłoś #24 Napisano 2 Lutego 2010 Regulator ciśnienia benzyny, czujnik położenia przepustnicy, ewentualnie zacięty wtryskiwacz rozruchowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slon Zgłoś #25 Napisano 2 Lutego 2010 a jak dojsc do tego co ? i ile to moze kosztowac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danielloo Zgłoś #26 Napisano 2 Lutego 2010 Niech mechanik sprawdzi to o czym wyżej pisałem i wszystkie czujniki temperatury (brązowy i niebieski bodajże) ,ciśnienie też moze. Do mechanicznego wtrysku to musi być konkretny mechanik coby temat cokolwiek kojarzył Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
joandaw Zgłoś #27 Napisano 2 Lutego 2010 (edytowane) Jako ciekawostkę, mogę dodać, że przy zmianie pompki paliwa na nową, mechanik "zapomniał" włożyć miedzy nią, a blok silkina podkładkę, co jest poprostu kary godne. Ojciec powiedział, że nie jest pewien, ale zbyd głebokie włożenie pompki mogło uszkodzić membranę. Przy kupnie nowej pompki paliwa dostajesz komplet uszczelek.Do pompki zakładasz oring jest na niego rowek.Po włożeniu oring wystaje góra 1mm i to wystarcza żeby było szczelne.I raczej nic innego się tam nie zakłada (chyba że się mylę ale już miałem z tym do czynienia nie raz) i pompki mi nie uszkodziło a bardzo głeboko weszła do środka i jest git. Edytowane 2 Lutego 2010 przez joandaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vic16 Zgłoś #28 Napisano 3 Lutego 2010 Dzieki koledzy za odpowiedzi Ciśnienie masz raczej słabe , ,takze od remontu sie nie uchronisz I to mnie martwi...Chociaz mechanik stwierdził: "silnik brzytwa". Szczerze zastanawia mnie, co on takiego naprawia, ze tak stwierdził. Nie wiem jakie powinno byc cisnienie przy tym silniku, ale on stwierdził, że bardzo dobre, i aż żal rozkładać ten silnik. Przeraża mnie już ten samochód, tyle kasy juz w niego nakładłem, i ciągle za 50zł robie 20-25km. Poziom oleju ciągle się podnosi, co chwila trzeba go wymieniać. ja nie widze innej przyczyny jak pompka tylko tędy może sie dostać tak duża dawka benzyny do oleju Ale pompka jest nowiutka, więc nie wiem jak to wszystko sie dzieje. Nie wiem juz czy jest sens pakowania w ten samochód ciagle kase.Może lepiej zmienić silnik, niż ten naprawiać? Poruszałem ten temat w tym wątku, koledzy odradzali. Ale boje się, że po wyłożeniu znowu nie małych pieniędzy, efekt będzie taki sam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vic16 Zgłoś #29 Napisano 15 Lutego 2010 Problem dalej aktualny... Ciśnienie zmierzone osobiście, i tak: 10,5 : 9,9 : 10,5 : 9,8 Sprawdzone czujniki temperatury i sondy, wszystkie OK. "popuszczone" obroty ssania, nawet jakiś czas jeździłem bez ssania... Ale pobiłem rekord!! W trasie za 20zł-16km Pomóżcie coś koledzy, bo ja juz nie wiem o co chodzi, za co mam się wziąć, na co zwrócić jeszcze uwagę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #30 Napisano 17 Lutego 2010 Nic innego jak pompa paliwa nie przychodzi mi do głowy. To że jest nowa nie oznacza że jest sprawna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vic16 Zgłoś #31 Napisano 17 Lutego 2010 Pompka własnie jest raczej ok. Na starej pompce było to samo, byłem pewny, że to jest przyczyna. Więc kupiłem nową...i to samo. Wyjołem ją, i dmuchałem z całych sił, ale nie przepuszcza nic...więc to coś innego. Ale co? Skoro paliwo może przelać się tylko górą silnika na dół? Pierścienie? Może i tak...ale czy wtedy trzymałby taką kompresje na kazdym cylindrze? Wydaje mi sie, że nie. Samochod stoi teraz u kolegi mechanika, i też rozłada ręce, nie mam pojecia co to może być. Ale trzeba to zrobić, i rozwiązać ten problem, żeby ktos w przyszłości nie musiał tyle czasu i pieniędzy pakować w silnikczek, a i dla własnego spokoju i potrzeby uzytkowania samochodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vic16 Zgłoś #32 Napisano 20 Lutego 2010 Witam koledzy Problem prawdopodnie rozwiązany Po zmianie kabli WN i świeć za 20zł zrobiłem 60km, i ani grama oleju nie przybyło. Jeszcze muszę raz powtórzyć próbe, za piewszym razem wyszło jak wyzej. Powinno już być ok, przecież przypadkiem to się chyba nie stało Trochę niepotrzebnie wrzucony 1000PLN w samochód, wystarczyło zerknąc na kable... PozdroVWka, i dbajcie o Swoje szczupaczki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach