Skocz do zawartości

Slon

  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Slon

  • Urodziny 06.07.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Jakub
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bydgoszcz

Samochód

  • Silnik
    B2 2.0 115KM
  • Rok produkcji
    1986
  1. Coz temat jest nie aktualny... Teraz sie bujam takim http://photos.nasza-klasa.pl/10103571/109/other/std/6f3ed14477.jpeg Pasek jest na sprzedaz gdyby ktos byl zainteresowany ma troche nawalone w elektryce i cos z tym spalaniem ale tak jest w dosc dobrym stanie gdyby nie ten silnik jezdil by normalnie.
  2. no fotka jest mojego przedmowcy ale na oko moj jest podobny
  3. Tylko pasek stoji na drugim koncu miasta:-/ znajde to w papierach gdzies??
  4. a gdzie go znajde?? taki obrazkowo http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=7816&d=1233145429
  5. A czy ktos moze mi podac nr tych czujnikow wszytskich zebym wiedzial co kupic i ile to moze kosztowac.
  6. Dzieki wielkie A masz cos dokladniej o samym wtrysku i wtryskiwaczach? mam ksiazke o rodzajach wtryskiwaczy ale tam jest tak pobierznie i raczej o zasadach dzialania a niestety niema ani schematow ani rysunkow zlozeniowych. rozumiem ze jak ten wtrysk rozloze to go zloze potem bez problemow??
  7. A gdzie taki mechanizm znalezc?? Ja slyszalem od pewnego pana laweciaza ze ten wtrysk boscha jest nierozbieralny a raczej nie skladalny jak sie go rozkreci to amen w pacierzu... hmmmm moglem mechanika na to uczulic
  8. Ja proponuje zrobic zlot u mechanika w bydzi na lowickiej nad moim silnikiem Kulig mozna psim zaprzegiem zrobic to mi sie piesy wybiegaja wkoncu
  9. Czy komus cos sie udalo w tym temacie zdzialac?? Umnie wystepuje: czarny dym z rury brak mocy olbrzymie zuzycie paliwa szarpanie silnika niestabilne obroty potrafi sam zgasnac czarne swiece na tej plytce nad filtrem powietrza mam naklejke z wymairem do krawedzi stozka 1.9=0.2 u mnie jest tak na oko z 4mm mialem pekniety w 2 miejscach ten gruby waz dolotowy od powietrza ale solidnie uszczelnilem i od tego momentu zaczely sie problem a i po przejechaniu paru km jak sie silnik nagrzeje w korku to obroty spadaja prawie do zera troche poszarpie i gasnie jak wystygnie odpala i powtorka Pomocy!! Narazie pasek stoji 2 dzien u mechanika i efektu brak
  10. a jak dojsc do tego co ? i ile to moze kosztowac?
  11. To ja z podobnym problemem. Moj Pasek silnik 2.0 benzyna z wtryskiem nagle zaczal kopcic na czarno z rury po kilku kilometrach cale swiece sa pokryte syfem i spalanie mi skoczylo z 10/100 w miesicie na 35/100 i po jakims czasie jak sie nagrzeje to traci moc dusi sie i gasnie. Narazie postawilem go u mechanika ma sprawdzic cisnienie ale straszy mnie wymiana silnika (silnik + 500zl) Jakies pomysly??
  12. ja stawiam na zarowki... wymiana to okolo 5min najwiekszy problem zeby te dwie wtyczki wtyknac od dolu zegarow
  13. tak zniknal... ale niestety dalej skacze na 1 i 2 w okolicach 3000 obrotow...
  14. Wszem i wobec oglaszam ze rozwiazalem problem i go usunalem!!!! Po 2.5h grzebania w kablach kabelkach itd. wkoncu po desperackiej probie odpinania wszytskich wtyczek i odpalenia paska... dopatrzylem sie ze od dolu dolotu powietrza do silnika wchodzi wezyk okolo fi20 - wezyk byl pekniety prawie na pol pod cybantem... Po skruceniu wezyka i osadzeniu go porzadnie odpalilem i... Musialem mocno skrecic obroty jalowe bo mial az 3500 po wyregulowaniu do 1000 jezdi plynie odzyskal moc...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności