-
Liczba zawartości
26 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Slon
- Urodziny 06.07.1983
Informacje osobiste
-
Imię
Jakub
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Bydgoszcz
Samochód
-
Silnik
B2 2.0 115KM
-
Rok produkcji
1986
-
Coz temat jest nie aktualny... Teraz sie bujam takim http://photos.nasza-klasa.pl/10103571/109/other/std/6f3ed14477.jpeg Pasek jest na sprzedaz gdyby ktos byl zainteresowany ma troche nawalone w elektryce i cos z tym spalaniem ale tak jest w dosc dobrym stanie gdyby nie ten silnik jezdil by normalnie.
-
no fotka jest mojego przedmowcy ale na oko moj jest podobny
-
Wvwzzz33zhe020150
-
Tylko pasek stoji na drugim koncu miasta:-/ znajde to w papierach gdzies??
-
a gdzie go znajde?? taki obrazkowo http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=7816&d=1233145429
-
A czy ktos moze mi podac nr tych czujnikow wszytskich zebym wiedzial co kupic i ile to moze kosztowac.
-
Dzieki wielkie A masz cos dokladniej o samym wtrysku i wtryskiwaczach? mam ksiazke o rodzajach wtryskiwaczy ale tam jest tak pobierznie i raczej o zasadach dzialania a niestety niema ani schematow ani rysunkow zlozeniowych. rozumiem ze jak ten wtrysk rozloze to go zloze potem bez problemow??
-
A gdzie taki mechanizm znalezc?? Ja slyszalem od pewnego pana laweciaza ze ten wtrysk boscha jest nierozbieralny a raczej nie skladalny jak sie go rozkreci to amen w pacierzu... hmmmm moglem mechanika na to uczulic
-
Ja proponuje zrobic zlot u mechanika w bydzi na lowickiej nad moim silnikiem Kulig mozna psim zaprzegiem zrobic to mi sie piesy wybiegaja wkoncu
-
Czy komus cos sie udalo w tym temacie zdzialac?? Umnie wystepuje: czarny dym z rury brak mocy olbrzymie zuzycie paliwa szarpanie silnika niestabilne obroty potrafi sam zgasnac czarne swiece na tej plytce nad filtrem powietrza mam naklejke z wymairem do krawedzi stozka 1.9=0.2 u mnie jest tak na oko z 4mm mialem pekniety w 2 miejscach ten gruby waz dolotowy od powietrza ale solidnie uszczelnilem i od tego momentu zaczely sie problem a i po przejechaniu paru km jak sie silnik nagrzeje w korku to obroty spadaja prawie do zera troche poszarpie i gasnie jak wystygnie odpala i powtorka Pomocy!! Narazie pasek stoji 2 dzien u mechanika i efektu brak
-
a jak dojsc do tego co ? i ile to moze kosztowac?
-
To ja z podobnym problemem. Moj Pasek silnik 2.0 benzyna z wtryskiem nagle zaczal kopcic na czarno z rury po kilku kilometrach cale swiece sa pokryte syfem i spalanie mi skoczylo z 10/100 w miesicie na 35/100 i po jakims czasie jak sie nagrzeje to traci moc dusi sie i gasnie. Narazie postawilem go u mechanika ma sprawdzic cisnienie ale straszy mnie wymiana silnika (silnik + 500zl) Jakies pomysly??
-
ja stawiam na zarowki... wymiana to okolo 5min najwiekszy problem zeby te dwie wtyczki wtyknac od dolu zegarow
-
tak zniknal... ale niestety dalej skacze na 1 i 2 w okolicach 3000 obrotow...
-
Wszem i wobec oglaszam ze rozwiazalem problem i go usunalem!!!! Po 2.5h grzebania w kablach kabelkach itd. wkoncu po desperackiej probie odpinania wszytskich wtyczek i odpalenia paska... dopatrzylem sie ze od dolu dolotu powietrza do silnika wchodzi wezyk okolo fi20 - wezyk byl pekniety prawie na pol pod cybantem... Po skruceniu wezyka i osadzeniu go porzadnie odpalilem i... Musialem mocno skrecic obroty jalowe bo mial az 3500 po wyregulowaniu do 1000 jezdi plynie odzyskal moc...