marcin016 Zgłoś #1 Napisano 17 Listopada 2009 Cze dzisiaj założyli gaz w moim pasku B5 1998 benzyna 1.8 20 V.I tak, wyjechałem z serwisu, jechałem przez miasto.I jak byłem w realu(markecie) patrze na temp a tam 90C.Czy serwisanci mogli coś ustawić żeby była taka temp?Czy coś źle zrobili?Przecież temp powinna być mniejsza. A i jeszcze takie pytanie odchodząc od tematu.Czy da się tak ustawić te lampke pod sufitem tak, że jak wejdę do samochodu to się zaświeci i po kilkudziesieciu sekundach zgasnie? Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 17 Listopada 2009 oczywiesicie ze sie da tak ustawic lampke a co do temp to moze silnik miałes juz rozgrzany albo czujnik temp sie zepsól albo termostat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin016 Zgłoś #3 Napisano 17 Listopada 2009 (edytowane) A komuś skoczyła tak temp?Bo potem się zmniejszała, było tak z 70-80. A czy ci serwisanci mogli coś ustawić żeby się silnik szybciej nagrzewał? A do tej lampki, to jak to ustawić.Na środek wziąć ten "pasek" środkowy od lampki.Bo są 3 możliwości, środek, prawo i lewo.Ta lampka pod sufitem. Edytowane 17 Listopada 2009 przez marcin016 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #4 Napisano 17 Listopada 2009 W B5 3BG w prawo do końca i wtedy lampka zapala się po wsiądnięciu do auta i po chwili gaśnie ,albo gaśnie po przekręceniu kluczyka .Tak powinno być A co do temperatury to magicy od gazu wcinają się w kable od czujnika temperatury i może źle się wpieli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin016 Zgłoś #5 Napisano 17 Listopada 2009 Ja mam 3B.Jutro sprawdzę czy działa tak jak piszesz Marian. Jutro rano zobaczę jaka jest temp i jak przejadę parę km.To mogli coś ustawić podpinając lapka pod samochód z tą temperaturą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #6 Napisano 17 Listopada 2009 Raczej lapkiem nie mogli czegoś przestawić.Licznik jest połączony z czujnikiem temperatury i na liczniku tem.rośnie i maleje wraz ze wzrostem i spadaniem tem.silnika,tz.jak silnik stygnie to na liczniku też musi spadać.Jak dalej bedzie wysoka to jedź do magików od gazu,oni naprawdę są magikami. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin016 Zgłoś #7 Napisano 17 Listopada 2009 (edytowane) Dobra.Dzięki Marian. A przy montażu instalacji gazowej to nic tam nie powinni ruszać przy klimatyzacji? Edytowane 17 Listopada 2009 przez marcin016 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #8 Napisano 17 Listopada 2009 Nie.Klima nie ma nic wspólnego z LPG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin016 Zgłoś #9 Napisano 17 Listopada 2009 Dzięki za pomoc. A jeszcze jedno, jaka powinna być taka temp silnika?90st. to nie za dużo?A może w sam raz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #10 Napisano 17 Listopada 2009 Panowie a jaką temperaturę uznajecie za normalną w pb?Dla mnie 85-90 to normalna.Moze usprawnili ci samochód? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin016 Zgłoś #11 Napisano 17 Listopada 2009 Usprawnili czyli? Tak się pytam czy 90st. to nie za dużo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #12 Napisano 17 Listopada 2009 Kolego na liczniku jest 90st.a w rzeczywistości jest trochę mniej.Termostat otwiera się przy ok.87st. A jak wszystko jest sprawne .tz.termostat,czujnik temperatury itd.to na liczniku będzie pokazywać 90st. Poczytaj temat. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=3678&highlight=temperatura+silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin016 Zgłoś #13 Napisano 17 Listopada 2009 Poczytałem i temp 90st. jest odpowiednia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #14 Napisano 18 Listopada 2009 Kolego i jaką doszedłeś z tą lampką w środku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stochastic Zgłoś #15 Napisano 18 Listopada 2009 Oczywiście, że 90 stopni Celsjusza jest ok. Jak samochód działa prawidłowo, to po pełnym rozgrzaniu taką temperaturę ci powinien trzymać i nie niżej, chyba, że jedziesz po trasie i Ci wiatr chłodzi, to czasem moze opaść. Nie powinno przekraczać 90 stopni, jak jest niedogrzany na krótkim odcinku, to jest poniżej 90 stopni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin016 Zgłoś #16 Napisano 18 Listopada 2009 (edytowane) Wszedłem do samochodu i przesunąłem do końca w prawo ten włącznik i działa.Jak wyjdę z samochodu to lampka gaśnie po kilkunastu sekundach.A gdy wejdę to się włącza i wyłącza gdy włożę kluczyk do stacyjki. Edytowane 18 Listopada 2009 przez marcin016 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciejszczesny Zgłoś #17 Napisano 18 Listopada 2009 LPG jest bardziej suchym paliwem od benzyny. Benzyna odparowując pobiera ciepło z komory spalania. Silnik na LPG będzie miał wyższą temperaturę pracy, dlatego ważny jest stan układu chłodzenia (termostat, płyn nie woda, drożność układu). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin016 Zgłoś #18 Napisano 18 Listopada 2009 Dzięki za info. A jeszcze mam taki jeden mały problem.Jadę a tu nagle coś piknie z deski rozdzielczej. Nie zdaża się to co chwilę ale czasami piknie raz na jakiś czas.Wiecie o co chodzi z tym pikaniem? A i czy da się coś zrobić z tapicerką, bo jak powoli puszczam sprzęgło to tapicerka drży i to słychać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stochastic Zgłoś #19 Napisano 19 Listopada 2009 Ale co ci pika? Zaświeca się jakaś kontrolka? Źródeł pikania może być sporo. Tak samo jak drżącej, trzeszczącej tapicerki. Temat rzeka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin016 Zgłoś #20 Napisano 19 Listopada 2009 No właśnie nie wiem od czego to pika.Żadna kontrolka się nie świeci. A zauważyłem, że jak pikneło to na liczniku było 80.Innym razem 60 było i piknęło. A tapicerka trochę trzeszczy jak się rusza samochodem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach