pawelstaszow Zgłoś #1 Napisano 15 Listopada 2009 (edytowane) witam, chce kupic paska ,a pasek ma kierownice taką?http://img4.imageshack.us/img4/9982/kieram.jpg Zastanawiam sie czy była obszywana bo juz została zjechana ,czy takie były takze montowane - jest to rok 2003, Inna sprawa pasek jest 1.9 tdi 130 koni i ma DI czerwone tak jak powinno byc a na silniku ma TDI całe srebne,co jest grane?? moze ktos przykleił bo odpadło orginalne czy jak ?? http://img190.imageshack.us/img190/4898/tylh.jpg ---tył samochodu http://img4.imageshack.us/img4/5572/przl.jpg -----silnik Moze da sie rozrózic silnik po fotce czy to 90 konny czy 130 ? proszę o porady. Edytowane 15 Listopada 2009 przez pawelstaszow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #2 Napisano 15 Listopada 2009 według mnie to kierownica nie była obszywana bo za bardzo sie błyszczy a oznaczeniami sie nie sugeruj bo VW naklejał co mu wpadło w ręce a kod silnika masz na wlepce w kole zapasowym i książce serwisowej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelstaszow Zgłoś #3 Napisano 15 Listopada 2009 Kolego a powiedz mi jeszcze czy da sie wymontować tą wiezyczke audio,czyli cd i radyjko kasetowe i wrzucic tam kieszeń i zwykłe radyjko mp3??czy sa z tym jakies problemy ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #4 Napisano 15 Listopada 2009 wszystko bez problemu, wyjmujesz radio i cd i wkładasz nowe i kieszen bez przeróbek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maik78 Zgłoś #5 Napisano 15 Listopada 2009 osłone na silniku może mam założoną drugą ale jak ma 130 ps to ma maieć 2 litery czerwone DI jak tak ma to zobacz na tabliczke na prawym nadkolu tam gdzie ma VIN jakie ma oznaczenie silnika AVF -131 ,AVB -101 ps i wszystko wiadomo bedzie .A kierownice szły takie w oryginale wytrzymują bardzo dużo nawet 300 t.km zanim się wytrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelstaszow Zgłoś #6 Napisano 15 Listopada 2009 (edytowane) jestem ciekaw czy dobrze to orginalne radyjko gra czy lepiej zamontowac po swojemu wszystko Edytowane 15 Listopada 2009 przez pawelstaszow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #7 Napisano 15 Listopada 2009 te radia kiepsko graja więc lepiej włóż nie oryginalne a od razu usłyszysz różnice Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelstaszow Zgłoś #8 Napisano 15 Listopada 2009 a moze silnik był zmieniany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #9 Napisano 15 Listopada 2009 przy dobrym ustawieniu te radio wcale tragicznie nie gra, jedynie przy najglosniejszym ustawieniu charcza glosnki, pozatym ja wole sluchac cicho muzyki badz wcale(bezpieczniej jest), pozatym nie oryginalne radia psuja wizualnie konsole wiec jezeli jestes przewrazliwony na punkcie muzyki w aucie to gamma Ci sie nie spodoba;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kurus Zgłoś #10 Napisano 15 Listopada 2009 według mnie "najprawdopodobniej miał uszkodzony tył i została wymieniona klapa lub przód i dali inna pokrywę na silnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelstaszow Zgłoś #11 Napisano 15 Listopada 2009 a czy te b5fl tez maja ten problem z kiepso odbierającym radiem po zmianie radia orginalnego na inne typu pionier,jvc itp , potrzebują separatora itp do wspomagania wzmacniacza antenowego ? bo w mojej b5 separator nie pomagał i radyjko słabo odbierało poza miastem itp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #12 Napisano 15 Listopada 2009 Z tego co się orientuje to silniki 130 konne miały skrzynię 6 -biegową jeżeli ten taką ma to znaczy że ma 130 koni.Ale jak pisałem tyko tak się orientuje,chodź nie jestem znawcą diesli ma Pb.Niech wypowiedzą się posiadacze Diesla. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelstaszow Zgłoś #13 Napisano 15 Listopada 2009 (edytowane) 130 konne maja skrzynie 5 i 6 biegowe (na 99,9%) Edytowane 15 Listopada 2009 przez pawelstaszow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #14 Napisano 15 Listopada 2009 1.9TDI 130km AWX 5 biegowa skrzynia ręczna, AVF 6 biegowe skrzynie, róznia sie pozatym momentem obrotowym AVF ma wiekszy od AWX lecz w wyzszym zakresie obrotów(jakos od 1900, a AWX od 1750) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maik78 Zgłoś #15 Napisano 15 Listopada 2009 A jeżeli ma już 2 silnik to znaczy że nie jest pierwszej młodosci , a skrzynie biegów montowali 5 i 6 biegów do 130 ps. Kod silnika z tabliczki koło VIN to powinnien się pokrywać na silniku najlepiej jak tak jest jeżeli nie to już były jakis poważne kombinacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelstaszow Zgłoś #16 Napisano 15 Listopada 2009 (edytowane) kolega Maik78 napisał: osłone na silniku może mam założoną drugą ale jak ma 130 ps to ma maieć 2 litery czerwone DI jak tak ma to zobacz na tabliczke na prawym nadkolu tam gdzie ma VIN jakie ma oznaczenie silnika AVF -131 ,AVB -101 ps i wszystko wiadomo bedzie .A kierownice szły takie w oryginale wytrzymują bardzo dużo nawet 300 t.km zanim się wytrze --------------------------------------------------------------------------------------- wiec na tabliczce na nadkolu ma pisac AWX a nie AVF bo ta furka ma 5 biegów tak ?? Edytowane 15 Listopada 2009 przez pawelstaszow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #17 Napisano 15 Listopada 2009 wiec na tabliczce na nadkolu ma pisac AWX a nie AVF bo ta furka ma 5 biegów tak ?? Musi pisać AWX. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelstaszow Zgłoś #18 Napisano 15 Listopada 2009 (edytowane) Moze jeszcze kilka prostych porad przy kupnie paska dzieki koledzy za info Edytowane 15 Listopada 2009 przez pawelstaszow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #19 Napisano 15 Listopada 2009 potrzebują separatora itp do wspomagania wzmacniacza antenowego ? Tak, potrzebują separatora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Clash Zgłoś #20 Napisano 15 Listopada 2009 (edytowane) ale jak ma 130 ps to ma maieć 2 litery czerwone DI ..ja mam 130kM i tylko czerwone I.....-więc tym się nie sugeruj.Po przejrzeniu wszystkich Twoich zdjęć wydaje się,że to 130 kM (oznaczenie na silniku też u mnie jest całe srebrne),101kM ma inną pokrywę na silniku. Edytowane 15 Listopada 2009 przez Clash Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach