n0w3y_pl Zgłoś #1 Napisano 12 Listopada 2009 Panowie jak w temacie, przymiezam sie do zakupu 2.0 tdi i ogladalem dzis jedno auto, kondycja wspaniala silnik pracuje cichutko jak mysz lecz po odkreceniu korka wlewu oleji pojawil sie dymek ktoy po chwili sie stracil ale pojawia sie wyrazny klekot z silnika, zadnego dymu z bagnetu nie ma ani zadnych dzwiekuw po jego wyjeciu, czy to normalny objaw tych silników ? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #2 Napisano 12 Listopada 2009 tak, normalny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n0w3y_pl Zgłoś #3 Napisano 12 Listopada 2009 czy jestes w 100% pewny tego co napisales ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #4 Napisano 12 Listopada 2009 Powiem Ci tak bo w zasadzie nie słyszałem tego co Ty. PD-ki mają swój charakterystyczny klekot, który pod odkręceniu korka nasila się kilkakrotnie, nie wiem jak to inaczej opisać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n0w3y_pl Zgłoś #5 Napisano 13 Listopada 2009 obsluchalem dzis 2 2.0 tdi bkd i 1 1.9 tdi pd, pd jest cichy po otwarciu, oba 2.0 tdi klekocza, tak ze chyba jest wpozadku, ale i tak dla pewnosci wezme gwarancje na silnik na 6 miesiecy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n0w3y_pl Zgłoś #6 Napisano 15 Listopada 2009 bylem ogladac ponownie, i to co wyszlo autko tak chocby sie dlawi na biegu jalowym, nie jest to jakies mocne dlawienie ale czuc ze silnik poszarpuje buda. ogulnie silnik chodzi bardzo ladnie, cicho, ma moc, ladnie ciagnie itp itd. w pamieci bledów znalazlem 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 000 - - 19558 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): No Signal P3102 - 000 - - 17075 - Fan 1 Control Circuit Low P0691 - 000 - - dwa z dolu sa ogólnie nie wazne i znalazlem na to rozwiazanie. jak tylko znalazlem te bledy piewsze co zrobilem to sprawdzilem kanal 013 no i wartosci byly nastepujace -1.49 / 0.24 / 1.27 / -0.30 martwi mnie pierszy i 3 cylinder, czym to moze byc spowodowany? jakie sa róznice miedzy wartoscia plusowa a minusowa ? pomysly ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach