Danek75 Zgłoś #41 Napisano 30 Listopada 2009 Najpierw sprawdź VAG-iem czy to czujnik wałka rozrządu czy czujnik wału silnika. Mój kumpel ma czujnik halla nóweczkę (tylko nie wiem który), wiec jakby co to mogę spytać czy jeszcze tego nie opchnął. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurekjp Zgłoś #42 Napisano 1 Grudnia 2009 Krystian,jeżeli masz około 5v między stykami 1 i 3 to jest ok!!!Napięcie powinno być od 4,3 do 5,2V przy włączonym zapłonie i wyciągniętej wtyczce z czujnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majki77 Zgłoś #43 Napisano 18 Stycznia 2010 Witam wszystkich.Wiecie co wymieniłem czujnik Halla z przodu silnika i mam nowy.Pojechałem na komputer i dalej pokazuje Czujnik jako błąd.Nie wiem już. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pioty Zgłoś #44 Napisano 3 Kwietnia 2010 Witam Mam podobny problem z czujnikiem. Autko mułowate. Zauważyłem że jak mu pare razy dam do dechy to później jakiś czas idzie lepiej. Na VAG'u pokazuje że uszkodzony czujnik położenia wałka rozrządu. Mam pytanie ile to ustrojstwo kosztuje i czy można to samemu wymienić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german21 Zgłoś #45 Napisano 13 Maja 2010 Witam Także mam problem z mocą w Pasku 1.8 ADR mułowaty jest, poniżej wrzucam logi przepływki, prosze o rozszyfrowanie ich, sory że nie w załączniku ale nie chce mi załadować ich. Czy przepływomierz da się czyścić? Czy odłączenie kostki od czujników ( halla) i sprawdzenie czy jest zmiana może spowodować jakieś uszkodzenie? Thursday,13,May,2010,12:31:27 8D0 907 558 B,,1.8L R4/5V MOTR HS D03, ,Group A:,'003,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,RPM,Voltage,Temperature,Temperature,,,,,,,,,, ,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,, Marker,STAMP, /min, V,°C,°C,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.01,1440,13.300,76.5,52.5,,,,,,,,,, ,0.38,1440,13.300,76.5,52.5,,,,,,,,,, ,0.77,1440,13.230,76.5,52.5,,,,,,,,,, ,1.17,1520,13.230,75.0,52.5,,,,,,,,,, ,1.55,1560,13.230,75.0,52.5,,,,,,,,,, ,1.94,1600,13.160,75.0,52.5,,,,,,,,,, Thursday,13,May,2010,12:31:44 8D0 907 558 B,,1.8L R4/5V MOTR HS D03, ,Group A:,'003,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,RPM,Voltage,Temperature,Temperature,,,,,,,,,, ,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,, Marker,STAMP, /min, V,°C,°C,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.01,1640,13.230,75.0,52.5,,,,,,,,,, ,0.40,1680,13.230,75.0,52.5,,,,,,,,,, ,0.78,1720,13.230,75.0,52.5,,,,,,,,,, ,1.17,1800,13.230,75.0,52.5,,,,,,,,,, ,1.53,1880,13.230,75.0,52.5,,,,,,,,,, ,1.92,1960,13.230,75.0,52.5,,,,,,,,,, ,2.29,2040,13.230,75.0,52.5,,,,,,,,,, ,2.65,2120,13.230,75.0,52.5,,,,,,,,,, ,3.04,2200,13.230,75.0,51.0,,,,,,,,,, ,3.41,2280,13.230,75.0,51.0,,,,,,,,,, ,3.79,2400,13.160,75.0,51.0,,,,,,,,,, ,4.17,2480,13.160,75.0,51.0,,,,,,,,,, ,4.56,2560,13.230,75.0,51.0,,,,,,,,,, ,4.96,2680,13.230,75.0,49.5,,,,,,,,,, ,5.34,2760,13.230,75.0,49.5,,,,,,,,,, ,5.73,2840,13.230,75.0,49.5,,,,,,,,,, ,6.11,2920,13.230,75.0,49.5,,,,,,,,,, ,6.49,3000,13.230,75.0,49.5,,,,,,,,,, ,6.88,3120,13.160,75.0,49.5,,,,,,,,,, ,7.26,3200,13.230,75.0,49.5,,,,,,,,,, ,7.64,3280,13.160,75.0,49.5,,,,,,,,,, ,8.01,3360,13.230,75.0,49.5,,,,,,,,,, ,8.40,3440,13.230,75.0,49.5,,,,,,,,,, ,8.76,3560,13.230,75.0,49.5,,,,,,,,,, ,9.15,3640,13.230,75.0,49.5,,,,,,,,,, ,9.52,3720,13.160,75.0,49.5,,,,,,,,,, ,9.88,3840,13.230,75.0,49.5,,,,,,,,,, ,10.27,3920,13.230,75.0,49.5,,,,,,,,,, ,10.65,4000,13.230,75.0,49.5,,,,,,,,,, ,11.04,4080,13.230,75.0,49.5,,,,,,,,,, ,11.42,4160,13.230,75.0,51.0,,,,,,,,,, ,11.80,4240,13.230,75.0,49.5,,,,,,,,,, ,12.19,4360,13.230,75.0,49.5,,,,,,,,,, ,12.57,4440,13.160,75.0,48.0,,,,,,,,,, ,12.95,4520,13.230,75.0,48.0,,,,,,,,,, ,13.34,4600,13.230,75.0,48.0,,,,,,,,,, ,13.72,4680,13.230,75.0,46.5,,,,,,,,,, ,14.11,4720,13.230,75.0,46.5,,,,,,,,,, ,14.49,4720,13.230,75.0,45.0,,,,,,,,,, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #46 Napisano 13 Maja 2010 O czujnikach Halla w ADR-ze masz opisane na forum. Podepnij napierw VAGa a nie od razu logi wrzucasz. Nie kazdy tu sie zna na logach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurekjp Zgłoś #47 Napisano 14 Maja 2010 german 21 sprawdź porządnie wszystkie wężyki na podciśnieniu kolektora dolotowego,czy nie jest któryś pęknięty.U mnie uszkodzenie jednego z nich powodowało mulenie i brak przyspieszenia. Po wymianie/Aso/zero kłopotów.Powodzenia! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #48 Napisano 14 Maja 2010 O właśnie Może to jest problem mój i Patryka. Gdy jest cieplej na dworze, może którys z węży przepuszcza - czyli inaczej mówiąc - ma dziurę. Cieplejszy - więc bardziej podatny na rozciąganie. Może to i śmieszna teoria ale nie zaszkodzi sprawdzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german21 Zgłoś #49 Napisano 14 Maja 2010 sprawdzaliśmy go vagiem i nic nie pokazał. Co do przewodów czy są to wszystkie węże dochodzące do kolektora dolotowego (ssącego?) Zauważyłem że te grubsze(bliżej przegrody) to są z płynem chłodzącym jak ściskam to w zbiorniczku słychać. Można jakąś fotkę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szwed25 Zgłoś #50 Napisano 13 Sierpnia 2010 witam mam ten sam problem czy u was tez tak sie dzieje ze więcej jak 160 nie chce pojechać i ostatnio zauważyłem ze jak przyspieszam i go muli to jak odpuszczę pedał i zachwile znowu wcisne to sie zbiera przez chwile i potem znowu to samo ospuszczam przyciskam idzie podpinany był pod rózne programy vaga i inne i zero błedów juz nie wiem co jest wszystkie sugestie co opisujecie w postach sprawdzone i wykluczone może którys z was spotkał sie z taka sytuacja z góry dzieki za odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #51 Napisano 13 Sierpnia 2010 Musisz podpiąć VAG-a i się przejechać. W trakcie jazdy powinno ci wyskoczyć, co go boli. Czujnik Halla lub przepływka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szwed25 Zgłoś #52 Napisano 13 Sierpnia 2010 jeździłem juz cały dzień z vagiem podpiętym i nic wszystko ok szczerze to juz nerwów nie mam bo najgorzej jest przy wyprzedzaniu jutro pogrzebe przy nim troche moze cos wymysle jeszcze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #53 Napisano 13 Sierpnia 2010 No To dziwne,bo jak błąd występuje, to powinno go zapisac. Takie objawy, że błędów wyłapać nie można, to sugerują raczej przepływkę. Halla by ci raczej pokazało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #54 Napisano 13 Sierpnia 2010 No To dziwne,bo jak błąd występuje, to powinno go zapisac. Takie objawy, że błędów wyłapać nie można, to sugerują raczej przepływkę. Halla by ci raczej pokazało. Co jest dziwne u mnie Przepływka wymieniona,cewka,kable...Podczas jazdy,szczególnie podczas cieplejszych dni silnik sie czasami dosłownie dławi...Brakuje mi już pomysłów na to.Wygląda to w ten sposób że normalnie jadąc (obojętnie jaki bieg) Passio jedzie normalnie,po czym zaczyna go dławić (stały gaz) podusi się,pokrztusi i znowu jedzie normalnie.Nie wiem jak to "ugryźć" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #55 Napisano 13 Sierpnia 2010 A moze ci sprężarka siada i za mocno obciąża silnik? U mnie tylko w ciepłe dni da sie odczuć, ze słabiej idzie. Ale powyżej 3500 obrotów to już nie ma znaczenia Ostatnio go pociągnałem do prawie 6500 na czwórce I powiem ci, że przy takich obrotach silnik był cichszy niż przy 4000 . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #56 Napisano 14 Sierpnia 2010 A moze ci sprężarka siada i za mocno obciąża silnik? U mnie tylko w ciepłe dni da sie odczuć, ze słabiej idzie. Ale powyżej 3500 obrotów to już nie ma znaczenia Ostatnio go pociągnałem do prawie 6500 na czwórce I powiem ci, że przy takich obrotach silnik był cichszy niż przy 4000 . Przy wyłączonej klimie jest to samo...Także kombunuję dalej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szwed25 Zgłoś #57 Napisano 8 Września 2010 Witam wiec mój problem ze spadkiem mocy jak narazie sie rozwiazał winny był przepływomierz tak myslałem do dzisiaj po wymianie samochód ozył ijezdził bezproblemu dwa dni az do dzisiaj wyjechałem w trasę do warszawy w jedna stronę wszystko ok i sie zbierał itd a ty w drodze powrotnej niespodzianka samochód raz zamulony raz jedzie jak powinien gdy nagle w Radomiu na swiatłach stoje sobie w korku gdy nagle samochód gaśnie i problem z odpaleniem przekrecam kluczyk cisza nic nagle zaczął krecic i odpalił i potem tak jeszcze trzy razy sie zrobiło jak tałem albo zaraz jak chciałem ruszyć raz miał moc raz nie jechał normalnie ale jak wciskałem pedał gazy przy wyprzedzaniu to tak jak by chciał jechac a nie mógł do domu podpiety pod kaputer zero błedów to samo na vagu cdif2 kts NIE mam juz siły i nerwów do tego passata nie wiem co go boli szczerze zraziłem sie troche do pasata Miał moze ktos taki przypadek prosił bym o jakies sugestie co i jak bo naprawde zrobiłem juz wszystko przy nim i nadal niewiem co go boli zgórY dzieki za podpowiedzi POZDRAWIAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
myszon80 Zgłoś #58 Napisano 8 Września 2010 (edytowane) Mój pasek od dnia dzisiejszego ma ten sam problem. Kilka dni temu przy dodawaniu gazu przycinał mi ale dzisiaj już cały czas obroty falują a jak dodaje gazu to szarpie i moc spada. Auto mam angielskie a w PL podczas wymiany rozrządu nie wymienili mi napinacza bo nie mogli dostać takiego (różniły się jakieś 3 mm ale nie wiem ocb) i obawiam się najgorszego ... Wymieniłem dzisiaj świece ale nie miałem czasu dokładnie sprawdzić rezultatu i przejechałem się tylko kawałek i przestał falować podczas postoju na luzie ale podczas jazdy ciągle tak samo. Zalałem mocniejszego paliwa i myślę sobie że może go przepali jak będę jechał do pracy ????? Z tego co tu czytam to do sprawdzenia zostało mi : cewki, przepływomierz, przewody ??? coś jeszcze pominąłem ???? cewki wiem jak sprawdzić przepływkę wystarczy odłączyć i sprawdzić czy się coś zmienia czy jak inaczej ?? aaaa mam instalację gazową i na gazie ten sam problem Problem rozwiązany : jedna z cewek nie pracowała poprawnie i podczas sprawdzania byłooki ale jak popracowała to efekty się pogłębiały. Po przeczyszczeniu układu powietrza z piasku( nie wiem skąd się tam wziął) wymianie nieszczelnej rurki która dochodzi do pompy ssącej wraz z pompą oraz wymianie zepsutego przełącznika N75 i zamienieniu zepsutej cewki na nową .... auto śmiga jak nowe !!!! Edytowane 30 Grudnia 2010 przez myszon80 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatarek Zgłoś #59 Napisano 16 Września 2012 Drodzy forumowicze, jakiś czas temu zamieniłem Vectre 1,6 16v o mocy 115 koni na Passata 1,8 20v o mocy 125 koni i mam wrażenie że Passat jest słabszy pomimo większej mocy. Czy to naormalne np. ze względu na wagą pojazdu lub coś innego? W dolnym zakresie obrotów jest on słaby aczkolwiek powyżej 3 tys obr. dopiero czuć moc. Jest dość męczące ze względu np. na częste redukcje itp. Dodam że w aucie nie skaczą obroty, silnik zachowuje sie normalnie i po podpięciu pod komp nic nie wykazało i udało mi się wycisnąc z niego na autobanie ponad 200 bo tak jak wspomniałem w wyższym zakresie biegów zachowuje sie normalnie. Odnosze wrażenie że coś go trzyma, macie jakieś pomysły ? układ wydechowy , układ dolotu powietrza czy też paliwa ? Pomocy:bleble Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #60 Napisano 16 Września 2012 On tak już ma, że dopiero jak silnik trzymasz powyżej 3000 obrotów i kolejno zmieniasz biegi, to czuć że "idzie". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach