Majki77 Zgłoś #1 Napisano 11 Listopada 2009 Witam serdecznie i proszę o pomoc.Mam passata B5 z 1999r i nie mam mocy wyjciowej.Wymieniłem świece,filtr paliwa,powietrza,przepływomierz.Byłem na komputerze.Wymieniłem czujnik HALA. I nic. A WIĘC SIĘ PYTAM CO TO MOŻE BYĆ ŻE NIE MA TYCH 125 KONI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kopniak Zgłoś #2 Napisano 11 Listopada 2009 to ja mam ten sam problem:( pomocy!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majki77 Zgłoś #3 Napisano 11 Listopada 2009 Przykro mi a robiłeś coś z tym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kopniak Zgłoś #4 Napisano 11 Listopada 2009 to samo co Ty i nadal kicha, przesiadłem sie z vectry 1.8 ona szła 205 na gazie a passek...brak słów zachowuje się jakby miał 55km już sama nie wiem, co jeszcze muszę zrobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #5 Napisano 11 Listopada 2009 A sprawdzałeś czy po wymianie czujnika, bląd się nie pojawia nadal? Bo zamulony benzyniak to jedynie albo czujnik halla walnięty albo czujnik na górze z przodu silnika - czujnik położenia wałka rozrządu. Jeśli po wymianie jest to samo, to trzeba też wiazki przwodów sprawdzić - moze są przytarte i łapią mase albo w ogóle jest przerwa . Albo - rozrzad nie tak złożony. Nic innego nie wymyślisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majki77 Zgłoś #6 Napisano 11 Listopada 2009 Czy czujnik położenia wałka rozrządu i czujnik halla to nie to samo?.Bo ja wymieniłem czujnik hala ---------- Post added at 16:32 ---------- Previous post was at 16:21 ---------- Sprawdziłem opisane te dwa czujniki to jest to samo kolego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #7 Napisano 11 Listopada 2009 (edytowane) Czy czujnik położenia wałka rozrządu i czujnik halla to nie to samo?.Bo ja wymieniłem czujnik hala jak to może być to samo, skoro wałki rozrządu masz na górze silnika i czujnik wałka rozrządu jest z przodu przy chłodnicy, tzn od strony chłodnicy. Jak patrzysz na silnik to pod plastikową osłoną na przodzie silnika, to widać wtyczkę - tam jest czujnk wałka rozrządu na trój - przewodową kostkę. A czujnik halla masz na dole na wale z tyłu silnika. Właśnie wielu mylnie bierze to, że oba czujniki to niby to samo. One mają taką samą zasadę działania - to fakt. Ale tylko w tym względzie są podobne. Popatrz na samo ich rozmieszczenie - jak mogą odpowiadać za to samo - będąc w dwóch różnych pod względem miejsca zamontowania i wysokości. Edytowane 11 Listopada 2009 przez Danek75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majki77 Zgłoś #8 Napisano 11 Listopada 2009 (edytowane) Przecierz ja ostatnio kupowałem czujnik halla w sklepie i pojechałem do mechanika.Zamontował go właśnie z przodu przy chłodnicy, tzn od strony chłodnicy. Jak patrzysz na silnik to pod plastikową osłoną na przodzie silnika. ---------- Post added at 17:26 ---------- Previous post was at 17:14 ---------- kolego odezwij się na GG bo mam pytanko. 245749 GG Edytowane 11 Listopada 2009 przez Majki77 Dałem za niego 200 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurekjp Zgłoś #9 Napisano 11 Listopada 2009 Majki77 masz w 100% rację.!!.Czujnik HALLA znajduje się u góry przy 1 cylindrze.Jeżeli powymieniałes to o czym pisałeś a VAG nie pokazuje błędów to popatrz czy nie masz gdzieś uwalonego przewodu gumowego w obwodzie przepustnicy. Ja równiez miałem muła nie chciał jechać,komp nic nie pokazywał,a powodem tego był dziurawy przewód gumowy przepustnicy.Przepustnica dostawała lewe powietrze i było po jeździe!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majki77 Zgłoś #10 Napisano 11 Listopada 2009 gdzie ta przepustnica?.Mówisz o przepływomierzu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurekjp Zgłoś #11 Napisano 11 Listopada 2009 Pisałem o przepustnicy.Przepływomierz ja równiez wymieniłem niepotrzebnie,bo to nic nie dało. Powietrze jest podawane przez przepływomierz grubym plastikowym przewodem do przepustnicy,która znajduje sie przy kolektorze dolotowym.Z przepustnicy powietrze jest podawane na kolektor dolotowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majki77 Zgłoś #12 Napisano 11 Listopada 2009 Ok.Dzięki za informację sprawdzę to.Albo faktycznie lewe powietrze albo czujnik położenia wału.Na bloku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurekjp Zgłoś #13 Napisano 11 Listopada 2009 (edytowane) Czy miałeś sprawdzane ciśnienie sprężania ??Posprawdzaj porządnie wszystkie wężyki ,które dochodzą do przepustnicy.Ja od razu nie widziałem ze jest uwalony.Po wymianie na nowy/ASO/auto zaczęlo dopiero jeździć!! Edytowane 11 Listopada 2009 przez jurekjp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #14 Napisano 11 Listopada 2009 Czujnik HALLA znajduje się u góry przy 1 cylindrze. Ludzie Czy wy czytacie co się do was pisze? Zarówno czujnik z przodu pod plastikową osloną, jak i czujnik z tyłu silnika na dole - to są czujniki halla. Drukowanymi to wam trzeba napisać, że tam są DWA czujniki halla a każdy z nich odpowiada za coś innego? No chyba, że lepiej obryci jesteście w temacie usterek mojego samochodu oraz rozmieszczenia czujników w silniku to z góry przepraszam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majki77 Zgłoś #15 Napisano 12 Listopada 2009 Kolego nie denerwuj się.Próbujemy dojść tylko do sedns problemu.A poza tym masz rację że są 2 czujniki Halla.Po to tutaj piszemy i się spotykamy aby o tym pogadać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majowy Zgłoś #16 Napisano 12 Listopada 2009 sprawdz regulator podcisnienia kolektora ssacego. Ten plastikowy wodzik lubi sie ułamywać. Przynajmniej u mnie tak bylo. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majki77 Zgłoś #17 Napisano 12 Listopada 2009 I będzie przez ten wodzik mółowaty mówisz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majowy Zgłoś #18 Napisano 12 Listopada 2009 Nie zaszkodzi sprawdzic u mnie akurat to bylo przyczyna. Nawet jak bedziesz mial caly ten plastikowy wodzik to niech Ci ktos przygazuje a Ty patrz czy bedzie sie ruszał. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #19 Napisano 12 Listopada 2009 I będzie przez ten wodzik mółowaty mówisz? No jeśli oba czujniki masz sprawne, to może i tak. Niedawno ktoś właśnie pisał o tym, ze mu wodzik przy kolektorze sie połamał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majki77 Zgłoś #20 Napisano 12 Listopada 2009 Wszytko sprawdzę i napiszę. ---------- Post added at 09:48 ---------- Previous post was at 09:47 ---------- Danek nie wiem czy oba mam sprawne ale wiem że jest sprawny przy pasku rozrządu pod pokrywą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach