Skocz do zawartości
marcin-biały

Wyrzuca płyn chłodniczy

Rekomendowane odpowiedzi

hmmm. pamieta ktos czy trzeba rozrzd ruszac w takim ukladzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W AFN napęd pompy wody jest z paska wieloklinowego, ale aby wymontować pompę, to pasek rozrządu trzeba zdjąć. Tak to chyba było, ja wymieniałem pompę przy okazji dłubania z głowicą. Na rysunku z rozrządem nie ma pompy wody, więc przyjmijmy, że napędzana jest z paska wielorowkowego.

rozrzad.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w Afn nie musisz ruszac rozrzadu , jedynie zmien odrazu pasek wielorowkowy i zobacz jak napinacz od tego paska wyglada , ale jak dawno nie zmieniales rozrzadu to to tez warto zrobic , druga sprawa jest taka ze pompa lubi nawalac w naszych passkach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie zakonczylo sie uszczelka...do tego w sumie praktycznie regeneracja glowicy...

uszczelka puszczla na 3 i 4 cylindrze

z mojego doswiadczenia wynika ze nie warto wymianiac termostatu i liczyc ze sie cos uda...

ponad 300tys przebiegu uszczelka ma swoje prawa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość metandienon

a moze ktos sie orientuje jaki jest koszt wymiany uszczelki pod głowicą w serwisie vw ?;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam passata 1.8 , natamiast żona jeżdzi ibizą 1.9tdi 110 koni 2002 rok mam problem z wyrzucaniem płynu z zbiorniczka w ibizie -

wymieniłem termostat , uszczelke pod głowicą , planowanie i sprawdzenie głowicy , nowy płyn chłodzacy . Nie ma mleka w oleju , nie bąbelkuje w zbiorniczku węże górny twardawy dolny miękki gdy się zagrzeje oba ciepłe , wentylatory się włączają . Jeszcze teraz wymieniłem korek w zbiorniczku i jadę w góry na wycieczkę . Co jeszcze ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nic. Pozostaje obserwować co się będzie działo. Nie mam pomysłów co jeszcze sprawdzić czy wymienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

uuuu aaaaa cala robota zrobiona i nadal problem. uzywales wczesniej uszczelniaczy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PANOWIE koniec problemów , wymiana korka za 10 zł. pomogła , przejechałem ibizą 200 km. i nie wyrzucił płynu . Panowie nigdy nie używałem uszczelniaczy nie będę i was też przestrzegam . Dzięki za szybki odzew . Jaka radość mnie ogarnęła . Cała ta naprawa ma dwa oblicza z jednej strony płyn , z drugiej głowica podczas regeneracji wymieniono mi zawory ssące i jedną szklankę co spowodowało po nocnym postoju przy odpalaniu seat nie zakopci . Na przyszłość WYMIEŃ KOREK POTEM TERMOSTAT ,A NASTĘPNIE USZCZELKA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

robilem ciut podobnej kolejnosci jak ty i szklanki tez, luz na prowadnicy, gniazda zaworowe etc i tez jest cacy.

mi korek i termos nie pomogl tylko dopiero glowica

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze ktos mnie lekko oswieci , niby wszystko ok , ale na goracym silniku weze twarde , na zimnym miekkie , sotatnio zrobilem trase holandia -polska i w druga strone , podczas jazdy do polski bylo dosc cieplo okolo 22 stopni w polowie trasy chcialem popuscic cisnienie z ukladu , gdy odkrecalem korek zrobilo sie takie cisnienie ktore wybijalo plyn przez odplyw w zbiorniczku , wczesniej bylo tylko syczenie i wszystko wracalo do normy , teraz sie zastanawiam czy przypadkiem jednak nie jest to dmuchnieta uszczelka , ale gdy auto ostygnie weze sa troszke tylko twardze i minimalnie cos syknie , pytanie do fachowcow czy moze to byc uszczelka czy moze nieodpowiedni plyn chlodniczy , bo narazie nie jezdze na g12 tylko na jakims niebieskim specyfiku ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź na początek korek zbiornika (to tak dla uspokojenia sumienia), ale moim zdaniem przygotuj się na wymianę uszczelki. Polecam też (najlepiej cały wątek): http://forum.vw-passat.pl/threads/5069-bulgotanie-przelewanie-sie-wody-albo-kamyczki-)?p=1658322#post1658322

Edytowane przez zyggy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

popieram sprawdzenie korka - zaworki w korku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi ubywa płynu z chłodnicy ale nie wiem czy to uszczelka, w zbiorniku pod spodem jest taki lejek cos w stylu odpowiecznika i co tam dotkne to jest mokry, może z tego kapać płyn i przez to go ubywa ??, ten lejek nie jest do żadnej rurki podłączony i na 99 % nie była żadna podłączona do niego bo nic nie widzę żeby spadło ... ;/;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest właśnie przelew przy nadmiernym ciśnieniu. robsONE20 jeśli tam ci wywala płyn, to być może uszkodzony jest korek zbiornika (ale to mało prawdopodobne), moim zdaniem uszczelka pod głowicą do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak samo bylo u mnie...glowica

ale mozesz sprobowac korek i termostat..nie duzy koszt, ale raczej glowica

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale wywala ci jak sie nagrzeje auto ?? bo jak na nagrzanym spr. termostat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

własnie wydaje mi sie ze jak cieply silnik to tak sie dzieje bo chyba raz na zimnym sprawdzalem i ten lejek suchy byl ale dla pewnosci sprawdze jeszcze jutro :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uszczelka głowicy, no nie czarujmy się, cudów nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Uszczelka głowicy, no nie czarujmy się, cudów nie ma.

 

no nie zawsze własnie miałem ostatnio przypadek ze wywalało płyn i też myślałem ze to uszczelka głowicy. Ale zaczełem od małych kosztów i spr. termostat, i się okazało ze był zrąbany i nie było całego obiegu i płyn wracał i wywalało wtedy płyn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności