Skocz do zawartości
Lcf

Odpalenie Paska B6 2.0TDI z odlaczonym czujnikiem pol. walka rozrzadu ?

Rekomendowane odpowiedzi

Opisuje swoj problem TU ale nie mam pewnosci, czy jest to w 100% wina czujnika polozenia walka rozrzadu. Czy ktos z VAGiem bylby na tyle uczynny i mogl sprawdzic u siebie, jak autko bedzie odpalalo po odloczeniu tego czujnika ? Wtyczka tego czujnika znajduje sie z przodu silnika, pod przepustnica, taka jasno-szara. Z gory dzieki za pomoc.

U mnie po odlaczeniu tej wtyczki, musze go krecic rozrusznikiem czasami 5, czasami 10 lub wiecej razy zeby zaskoczyl i zastanawiam sie, czy to normalne, czy u mnie oprocz tego czujnika cos jeszcze dolega.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, to normalne, bo do rozpoznania położenia GMP pierwszego cylindra za pomocą czujnika wału korbowego trzeba co najmniej dwóch jego obrotów (jeden obrót wałka rozrządu).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zgadza sie, ale u mnie to odpala dopiero po ok 5-15 probach krecenia na rozruszniku po 5-10sekund kazda. Wiec troche opornie, tak mi sie wydaje. Musze sprawdzic poprawnosc ustawienia rozrzadu, filtr paliwa i sam nie wiem co jeszcze :636: bo koncza mi sie juz koncepcje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jeszcze aku, bo może rozrusznik nie osiąga progu obrotów wymaganych przez sterownik silnika do jego odpalenia. Taka przypadłość miały starsze Tourany 1,9l. Rozwiązanie to poprawianie softu lub wymiana rozrusznika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To chyba nie to, bo jak juz po tych 5-15 probach w koncu odpali, to pracuje ok 15-20min zeby wlasnie podladowac baterie i zlapac temp, to po tym jak go zgasze i ponownie probuje odpalic, to rozrusznik kreci jak szalony :) a mimo to nie zapala, dopiero po ktorejs tam z kolei probie. Juz mi brak pomyslow, co mam sprawdzac ;(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czujnik położenia wału korbowego G28.Ja miałem z tym ogromny problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawdź czujnik położenia wału korbowego G28.Ja miałem z tym ogromny problem

 

 

Kolego jak też mam z tym czujnikiem problem Vag cały czas pokazuje błąd tego czujnika i jak jadę to czasami sam samochód zgaśnie.

Mógłbyś podpowiedzieć co zrobiłeś ile kosztowało i gdzie się znajduje ten czujnik G-28.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego jak też mam z tym czujnikiem problem Vag cały czas pokazuje błąd tego czujnika i jak jadę to czasami sam samochód zgaśnie.

Mógłbyś podpowiedzieć co zrobiłeś ile kosztowało i gdzie się znajduje ten czujnik G-28.

Pozdrawiam

 

No więc ! Czujnik kosztuje 40 funtów oryginalny a wymiana kosztowała 200 z softem programu dziagnostyką wykasowaniem błędów itp.Od tego czujnika komputer wariuje silnik przechodzi w stan awaryjny i jak czujnik pada to bierze sygnał z czujnika położenia wałka rozrządu(taki bajer żeby autko dojechało do serwisu).Prawdopodobnie nie trzeba ściągać skrzyni biegów ale wymiana tego to totalna porażka z tego co mi wiadomo Na mojm profilu głównym koło zdjęć auta otworze nowy album ze schematem tego czujnika . Pozdrawiam

 

---------- Post added at 10:18 ---------- Previous post was at 10:01 ----------

 

nie jest dostępny teraz tan schemat spróbuje potem ale jak ci to pomoże to czujnik en jast wkręcony w uszczelniacz wału korbowego od strony sprzęgła czyli pod obudową sprzęgła !Bezsens

 

---------- Post added at 10:45 ---------- Previous post was at 10:18 ----------

 

ostatni widziałem taki schemat na http://www.tdi-tuning.pl ale coś strona jest w przeróbce albo cos ale masz tu linka spróbuj sam potem może będzie aktywny(http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=912).Pozdro

Edytowane przez kurczakpl
pisownia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No więc ! Czujnik kosztuje 40 funtów oryginalny a wymiana kosztowała 200 z softem programu dziagnostyką wykasowaniem błędów itp.Od tego czujnika komputer wariuje silnik przechodzi w stan awaryjny i jak czujnik pada to bierze sygnał z czujnika położenia wałka rozrządu(taki bajer żeby autko dojechało do serwisu).Prawdopodobnie nie trzeba ściągać skrzyni biegów ale wymiana tego to totalna porażka z tego co mi wiadomo Na mojm profilu głównym koło zdjęć auta otworze nowy album ze schematem tego czujnika . Pozdrawiam

 

---------- Post added at 10:18 ---------- Previous post was at 10:01 ----------

 

nie jest dostępny teraz tan schemat spróbuje potem ale jak ci to pomoże to czujnik en jast wkręcony w uszczelniacz wału korbowego od strony sprzęgła czyli pod obudową sprzęgła !Bezsens

 

---------- Post added at 10:45 ---------- Previous post was at 10:18 ----------

 

ostatni widziałem taki schemat na http://www.tdi-tuning.pl ale coś strona jest w przeróbce albo cos ale masz tu linka spróbuj sam potem może będzie aktywny(http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=912).Pozdro

Dzieki Kolego właśnie o takie informacje mi chodziło.

 

Pozdrawiam i życzę gumowych drzew :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma za co jak będziesz miał problem to daj znać może coś podpowiem walczyłem troszkę z elektroniką w tym modelu więc....!A drzewka wolę omijać nawet gumowe !!!

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności