Sherman997 Zgłoś #1 Napisano 5 Listopada 2009 Witam mam wspaniałego passata 1.9tdi silnik 90km jezdze nim juz 2 rok i do tej pory bez zastrzezen 2 tyg temu kupiłem nowy akumulator dzis rano chce odpalic auto a tu 0 prądu nawet zegarek nie swiecił. hmm załozyłem nastepny i zapal;ił zgasiłem za godzine juz nie odpaliłem.wkoncu po probach i błedah doszedłem do tego ze 2 swiece (z 3) grzejace płyn chłodniczy cały czas grzeja a jedna nie (zaznaczam ze nie chodzi mi o swiece zarowe) i teraz moje pytanie : jaka moze byc przyczyna mysle ze pewnie przekaznik zespawało, ale dlaczego ta ostatnia nie grzeje (sprawdzałem tylko czy jest napiecie na kablu ,nie wykrecałem ich ) ,gdzie znajde taki przekaznik i ewentualnie jak to naprawic albo jaka moze byc przyczyna. jezli powieliłem tematy to przepraszam ale szukałem w wyszukiwarce i nie mogłem znalesc bo nawet nie wiem jak sie te swiece nazywaja Dziekuje za pomoc i pozdrawiam . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andrzej70GK Zgłoś #2 Napisano 5 Listopada 2009 Przepraszam,ale nie mogę zrozumieć,jak może być podgrzewany płyn chłodzący:confused:,do chwili przeczytania tego tematu sądziłem że ogrzewa się on odbierając ciepło silnika(chłodząc go).Jeśli ktoś rozumie o co tu chodzi będę wdzięczny za oświecenie mnie.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter84 Zgłoś #3 Napisano 5 Listopada 2009 (edytowane) Tak jak piszesz jest to prawdopodobnie wina przekaźnika. Grzeją dwie, bo ten układ działa tak, że w zależności od temp. silnika grzeją 1, 2 lub 3 świece (u Ciebie prawdopodobnie skleił się układ zasilający 2 świece). Przekaźnik zanjduje się na grodzi przy zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego. Z tego co pamietam to przy przekaźniku jest też bezpiecznik, czyli tak na szybkiego możesz go wyjąć i przestanie rozładowywać akumulator. Przepraszam,ale nie mogę zrozumieć,jak może być podgrzewany płyn chłodzący W niektórych wersajch b4 (chyba na rynki skandynawskie) był stosowany układ dogrzewania płynu chłodzącego za pomocą 3 świec żarowych. Edytowane 5 Listopada 2009 przez piter84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sherman997 Zgłoś #4 Napisano 6 Listopada 2009 Hmm do wczoraj nawet nie wiedziałem ze coś takiego jest w moim pasku, ogrzewanie żeczywiscie miał bardzo dobre. I teraz zastanawiam sie czy jest sens to naprawiac bo wiadomo ze te swiece pobierają dóżo prądu a co za tym idzie auto wiecej pali.Jeszcze jedno pytanko jak sie fachowo o to zapytać w sklepie żebym nie zrobił z siebie durnia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter84 Zgłoś #5 Napisano 6 Listopada 2009 Przekaźnik świec dogrzewania płynu chłodzącego. Do dostania pewnie tylko w ASO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #6 Napisano 6 Listopada 2009 I teraz zastanawiam sie czy jest sens to naprawiac bo wiadomo ze te swiece pobierają dóżo prądu a co za tym idzie auto wiecej pali Jest sens, w zimę sprawny 1z bardzo wolno się rozgrzewa a z tymi świecami troszkę szybciej poczujesz ciepło w samochodzie. Różnicy w spalaniu nie odczujesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #7 Napisano 6 Listopada 2009 1. Świece nie grzeją cały czas, tylko chwilę po rozruchu 2. W zależności od temperatury, grzeją 1, 2 lub 3 świece U Ciebie Podgrzewacz działa po wyłączeniu zapłonu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tom69 Zgłoś #8 Napisano 6 Listopada 2009 Polecam ten temat: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=15271 Tom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach