Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Na wyłączonym zapłonie wciskasz razem dwa guziki OBIEG ZAMKN. i ECON (czyli dolne skrajne przyciski po lewej i prawej stronie dolnej części panela klimy), włączasz zapłon (nie musisz uruchamiać silnika) i czekasz aż ci cały wyświetlacz sie zaświeci. Wtedy puszczasz guziki i autodiagnoza powinna trwac około 20 sekund.

Edytowane przez Danek75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej

 

Tak te zrobiłem jak było opisane w pierwszym poscie. Zapaliło sie wszystko na wyswietlaczu,wlaczyla sie wentylator obok chlodnicy i tak czekałem z dobre 5min i nic. Dopiero po odpaleniu silnika na panelu pojawil sie komunikat o bledach. Stad moje pytanie o czas i silnik.

 

Dzieki za info

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmiana jednostek wyświetlania temperatury.

Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskaĽnika temperatury zewnętrznej.

Dostępne kody diagnostyczne.

Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego nawiewu górnego. Wyświetli się 1c. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury żeby wybrać numer kodu. Naciśnij ponownie przycisk recyrkulacji. Wyświetli się wartość. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury ponownie aby wyświetlić inny kod.

 

Jak tych kombinacji klawiszy próbowałeś to Du..p..a ci się wyświetliła a nie błędy :kwasny:

Przecież ci napisałem, jaką masz zrobić kombinację. (zobacz wyżej mój post - nr 262). I nie wiem w takim razie na co czekałeś 5 minut. Zrób jak pisałem, to ci to zajmie 30 sekund.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak te zrobiłem jak było opisane w pierwszym poscie

to przeczytaj sobie z drugiego od -do

:arrow: Samodiagnoza climatronica

 

511 czujnik temperatury w obszarze nóg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie.

No ja mam taka przypadłosc w swoim climatronicu.

1. Jak wlanczam zaplon caly panel mi mruga kilka sekud.

2. Pozniej jak jade po dziurach to cos mi cyka kolo pedalu sprzegla jak nacisne OFF na climatroniku przestaje cykac jak wlacze znow zacznie cykac.

3. Jak wlacze zaplon i mam climatronic na OFF to dziwne buczenie jakies sie wydobywa z tego panelu. Nie jest to jakies chalasliwe ale jak jest cisza w aucie to to slychac.

4. Czasami jak jest to cykanie kolo pedalu sprzegla to jak podniose maske od silnika to motor tak jakby mial nie rowne obroty i nawet jakby przerywal.

Powiem ze wszystko to zaczelo sie od wymiany kompletnego rozrzadu i wszystkich paskow.

Panowie doradzcie.

z gory dziekuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przekaznik wentylatora klimy sie konczy i sprawdz jakie masz błedy na climatroniku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a nie sadzisz ze jakies wiazki moga byc luzne jak wymieniali rozrzad to caly przod wykrecali.

 

---------- Post added at 20:26 ---------- Previous post was at 20:26 ----------

 

gdzie tego przekaznika kolego szukac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W klimie masz jakiś bład. Na wyłączonym zapłonie wciśnij i przytrzymaj ECON i OBIEG ZAMKN>, przekręc kluczyk, pozekaj aż cały wyświetlacz sie zaswieci i puśc przyciski. Przewijasz błedy TEMP PLUS (CZERWONY). Ale skoro ci wymieniali rozrząd to mniemam, że rozszczelnili ci instalację klimy albo po prostu wypuscili gaz z układu.

W kwestii cykania i nierównej pracy, to sprężarka ci chyba silnik obciąża - a raczej próbuje - skoro przekaźnik ci cyka. A buczenie może pochodzić z zacierającego się silniczka sterujacego którąs klapką lub po prostu to z komory silnika dochodzi.

 

Przypomniało mi sie - sprawdź czy przy chłodnicy z prawej strony masz wpięty przewód w czujnik i zobacz przy sprężarce czy kostka nie jest luźna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sorry ze zadaje takie pytanie ale przeciez przekaznik to taka rzecz ktora nie nawala.

Jaka moglaby byc przyczyna ze wysiada. Jakies zwarcie czy moze nie ma masy gdzies?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przekaznik to tylko mały transformator i moze nawalic głwnie przez zbyt duze obciazenie lub zwarcie ale w twoim przypadku sprawdził bym jeszcze wentylator climy czy działa na krótko i noramlnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NOrmalnie to wedlug ciebie jak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no w normalny trybie pracy climy jak jest właczona - AUTO to wentylator powinie sie krecic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jutro napisze czy sie kreci.

A te buczenie tego panelu tez byloby spowodowane tym przekaznikiem?

Na krotko to wystarczy wziasc kable od aku i doproawdzic do wentylatora , tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jutro napisze czy sie kreci.

A te buczenie tego panelu tez byloby spowodowane tym przekaznikiem?

Na krotko to wystarczy wziasc kable od aku i doproawdzic do wentylatora , tak?

taak od aku do wentylatora

co do buczenia to poczytaj ten watek http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1046

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam jeszcze jedna taka sprawe.

Teraz juz nie pamietam czy takie cos dzialo sie przed wymiana rozrzadu czy nie, mianowicie, Climatronic jest na OFF wciskam nawiew szyby lub ECON lub Auto panel sie wlancza widze ze temperatura jest na 19 czy 20 nastawiona wentylator ma 3 zakres pracy ale milczy nie chodzi. Dopiero musze nacisnac +predkosc lub -predkosc i zalancza sie i pracuje tak jak jest na wyswietlaczu. Czy u ciebie tez tak jest?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli buczenie moze byc spowodowane uszkodzeiniem w panelu jesli sie nie myle jest tam taki wiatraczek moze to przez niego jest to buczenie

sprawdz panel u jakiegos elektronika chyba ze sam potrafisz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jescze jedno ale.

Po jakiejs tam trasie gasze auto i a spod maski slychac przez 10 sekund syczenie.

Odglos dochodzi z przewodow klimatyzacji kolo filtra pykowego czy to normalne czy te syczenie jest spowodowane tym p rzekaznikiem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

syczenie to objaw ze ucieka ci czynnik bo za duze cisnienie a to oznaczało by ze wiatrak nie działa albo poprostu masz tam nieszczelnosc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziekuje za odpowiedzi . jutro sie tym zajme.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności