Danek75 Zgłoś #261 Napisano 16 Listopada 2009 (edytowane) Na wyłączonym zapłonie wciskasz razem dwa guziki OBIEG ZAMKN. i ECON (czyli dolne skrajne przyciski po lewej i prawej stronie dolnej części panela klimy), włączasz zapłon (nie musisz uruchamiać silnika) i czekasz aż ci cały wyświetlacz sie zaświeci. Wtedy puszczasz guziki i autodiagnoza powinna trwac około 20 sekund. Edytowane 17 Listopada 2009 przez Danek75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sensor Zgłoś #262 Napisano 17 Listopada 2009 Hej Tak te zrobiłem jak było opisane w pierwszym poscie. Zapaliło sie wszystko na wyswietlaczu,wlaczyla sie wentylator obok chlodnicy i tak czekałem z dobre 5min i nic. Dopiero po odpaleniu silnika na panelu pojawil sie komunikat o bledach. Stad moje pytanie o czas i silnik. Dzieki za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #263 Napisano 17 Listopada 2009 Zmiana jednostek wyświetlania temperatury. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskaĽnika temperatury zewnętrznej. Dostępne kody diagnostyczne. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego nawiewu górnego. Wyświetli się 1c. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury żeby wybrać numer kodu. Naciśnij ponownie przycisk recyrkulacji. Wyświetli się wartość. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury ponownie aby wyświetlić inny kod. Jak tych kombinacji klawiszy próbowałeś to Du..p..a ci się wyświetliła a nie błędy Przecież ci napisałem, jaką masz zrobić kombinację. (zobacz wyżej mój post - nr 262). I nie wiem w takim razie na co czekałeś 5 minut. Zrób jak pisałem, to ci to zajmie 30 sekund. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #264 Napisano 18 Listopada 2009 Tak te zrobiłem jak było opisane w pierwszym poscie to przeczytaj sobie z drugiego od -do :arrow: Samodiagnoza climatronica 511 czujnik temperatury w obszarze nóg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rapid Zgłoś #265 Napisano 25 Listopada 2009 Witam serdecznie. No ja mam taka przypadłosc w swoim climatronicu. 1. Jak wlanczam zaplon caly panel mi mruga kilka sekud. 2. Pozniej jak jade po dziurach to cos mi cyka kolo pedalu sprzegla jak nacisne OFF na climatroniku przestaje cykac jak wlacze znow zacznie cykac. 3. Jak wlacze zaplon i mam climatronic na OFF to dziwne buczenie jakies sie wydobywa z tego panelu. Nie jest to jakies chalasliwe ale jak jest cisza w aucie to to slychac. 4. Czasami jak jest to cykanie kolo pedalu sprzegla to jak podniose maske od silnika to motor tak jakby mial nie rowne obroty i nawet jakby przerywal. Powiem ze wszystko to zaczelo sie od wymiany kompletnego rozrzadu i wszystkich paskow. Panowie doradzcie. z gory dziekuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #266 Napisano 25 Listopada 2009 przekaznik wentylatora klimy sie konczy i sprawdz jakie masz błedy na climatroniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rapid Zgłoś #267 Napisano 25 Listopada 2009 a nie sadzisz ze jakies wiazki moga byc luzne jak wymieniali rozrzad to caly przod wykrecali. ---------- Post added at 20:26 ---------- Previous post was at 20:26 ---------- gdzie tego przekaznika kolego szukac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #268 Napisano 25 Listopada 2009 prosze tu masz opis http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1523&highlight=rozmieszczenie+bezpiecznik%F3w Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #269 Napisano 25 Listopada 2009 W klimie masz jakiś bład. Na wyłączonym zapłonie wciśnij i przytrzymaj ECON i OBIEG ZAMKN>, przekręc kluczyk, pozekaj aż cały wyświetlacz sie zaswieci i puśc przyciski. Przewijasz błedy TEMP PLUS (CZERWONY). Ale skoro ci wymieniali rozrząd to mniemam, że rozszczelnili ci instalację klimy albo po prostu wypuscili gaz z układu. W kwestii cykania i nierównej pracy, to sprężarka ci chyba silnik obciąża - a raczej próbuje - skoro przekaźnik ci cyka. A buczenie może pochodzić z zacierającego się silniczka sterujacego którąs klapką lub po prostu to z komory silnika dochodzi. Przypomniało mi sie - sprawdź czy przy chłodnicy z prawej strony masz wpięty przewód w czujnik i zobacz przy sprężarce czy kostka nie jest luźna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rapid Zgłoś #270 Napisano 25 Listopada 2009 sorry ze zadaje takie pytanie ale przeciez przekaznik to taka rzecz ktora nie nawala. Jaka moglaby byc przyczyna ze wysiada. Jakies zwarcie czy moze nie ma masy gdzies? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #271 Napisano 25 Listopada 2009 przekaznik to tylko mały transformator i moze nawalic głwnie przez zbyt duze obciazenie lub zwarcie ale w twoim przypadku sprawdził bym jeszcze wentylator climy czy działa na krótko i noramlnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rapid Zgłoś #272 Napisano 25 Listopada 2009 NOrmalnie to wedlug ciebie jak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #273 Napisano 25 Listopada 2009 no w normalny trybie pracy climy jak jest właczona - AUTO to wentylator powinie sie krecic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rapid Zgłoś #274 Napisano 25 Listopada 2009 jutro napisze czy sie kreci. A te buczenie tego panelu tez byloby spowodowane tym przekaznikiem? Na krotko to wystarczy wziasc kable od aku i doproawdzic do wentylatora , tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #275 Napisano 25 Listopada 2009 jutro napisze czy sie kreci.A te buczenie tego panelu tez byloby spowodowane tym przekaznikiem? Na krotko to wystarczy wziasc kable od aku i doproawdzic do wentylatora , tak? taak od aku do wentylatora co do buczenia to poczytaj ten watek http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1046 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rapid Zgłoś #276 Napisano 25 Listopada 2009 mam jeszcze jedna taka sprawe. Teraz juz nie pamietam czy takie cos dzialo sie przed wymiana rozrzadu czy nie, mianowicie, Climatronic jest na OFF wciskam nawiew szyby lub ECON lub Auto panel sie wlancza widze ze temperatura jest na 19 czy 20 nastawiona wentylator ma 3 zakres pracy ale milczy nie chodzi. Dopiero musze nacisnac +predkosc lub -predkosc i zalancza sie i pracuje tak jak jest na wyswietlaczu. Czy u ciebie tez tak jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #277 Napisano 25 Listopada 2009 czyli buczenie moze byc spowodowane uszkodzeiniem w panelu jesli sie nie myle jest tam taki wiatraczek moze to przez niego jest to buczenie sprawdz panel u jakiegos elektronika chyba ze sam potrafisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rapid Zgłoś #278 Napisano 25 Listopada 2009 jescze jedno ale. Po jakiejs tam trasie gasze auto i a spod maski slychac przez 10 sekund syczenie. Odglos dochodzi z przewodow klimatyzacji kolo filtra pykowego czy to normalne czy te syczenie jest spowodowane tym p rzekaznikiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #279 Napisano 25 Listopada 2009 syczenie to objaw ze ucieka ci czynnik bo za duze cisnienie a to oznaczało by ze wiatrak nie działa albo poprostu masz tam nieszczelnosc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rapid Zgłoś #280 Napisano 25 Listopada 2009 dziekuje za odpowiedzi . jutro sie tym zajme. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach