Gość alukuk Zgłoś #1 Napisano 3 Listopada 2009 Nie mogę kluczykiem awaryjnym otworzyć drzwi kierowcy w przypadku uruchomienia zamka centralnego.Kluczykiem awaryjnym mogę załączyć zamek centralny ale nie mogę go odblokować a co za tym idzie otworzyć drzwi. Pomóżcie , co z tym fantem zrobić bo w przypadku awari pilota nie dostanę się do wnętrza samochodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #2 Napisano 3 Listopada 2009 _tytul1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebek1302 Zgłoś #3 Napisano 3 Listopada 2009 A jak w ogóle można otworzyć samochód tym zwykłym kluczykiem, gdzie się go wkłada? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malczykos Zgłoś #4 Napisano 3 Listopada 2009 Nie mogę kluczykiem awaryjnym otworzyć drzwi kierowcy w przypadku uruchomienia zamka centralnego.Kluczykiem awaryjnym mogę załączyć zamek centralny ale nie mogę go odblokować a co za tym idzie otworzyć drzwi.Pomóżcie , co z tym fantem zrobić bo w przypadku awari pilota nie dostanę się do wnętrza samochodu. Auto masz od nowości?? Na zapasowym to samo?? Auto zbyt nowe, żeby zamek przestał działać na skutek warunków atmosferycznych soli, kurzu itp. Może ktoś pomylił te groty w kluczyku..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syjan1212 Zgłoś #5 Napisano 3 Listopada 2009 przekręć kluczyk i pociągnij za klamkę na jednocześnie przekręconym u mnie się tak otwiera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dempci Zgłoś #6 Napisano 5 Stycznia 2010 przy klamce jest taki element zdejmujacy po prawej jej stronie i musisz go od dolu podwazyc i zdjac i tam wkladasz ten kluczyc awaryjny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #7 Napisano 5 Stycznia 2010 Wszystko się zgadza, ale ja polecam conajmniej raz na rok wymienic bateryjkę. Koszt 5-10 zł a sumienie spokojne. U mnie się otwiera kluczykiem normalnie (przekręcasz i voila). Jak kazdy samochód, no i wyje alarm oczywiscie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lubar Zgłoś #8 Napisano 5 Stycznia 2010 Bateryjka trzyma juz u mnie 4 rok - jak dlugo napiecie jest powyzej 2,9V (nowa 3,3) dziala jak trzeba... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #9 Napisano 3 Czerwca 2010 Witam. Ostatnio psikalem wd40 mechanizm klamki bo nie otwieraly sie drzwi. Psikalem tez w ten zamek pod zaslepka i przekrecalem w nim kluczyk awaryjny , bo takie byly porady. Ale drzwi otworzyc tym kluczykiem nie udalo mi sie . Dlatego chcialem zapytac was jak otwieracie auto tym plastikowym kluczykiem , bo mi sie nie udalo ,dopiero z pilota . W ktora strone go przekrecacie ? Przekrecam kluczyk w prawo - zamyka i zalacza alarm ,jeszcze raz w prawo nadal jest zamkniety tylko przestaje migac djoda w drzwiach . Nastepnie w lewo -zapala sie swiatlo w srodku a drzwi sa zamkniete . Wiec jak tym kluczem otwiera sie paska ? Po przekreceniu w lewo bralem za klamke ale nic. Co zle robie i prosze o jakis konkret opis . Wiedza ta jest przydatna , w szczegulnych sytuacjach . Pzd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #10 Napisano 4 Czerwca 2010 przekręć kluczyk i pociągnij za klamkę na jednocześnie przekręconym u mnie się tak otwiera A w ktora strone krecisz klucz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pilotozyrysa Zgłoś #11 Napisano 5 Czerwca 2010 Ja bym nie lał do zamku wd40 tylko biały smar. A co do bateryjki to według dokumentacji: należy wymienić raz na półtora roku. Symbol bateryjki to N 10528301 jeśli szuka ktoś zamiennika to CR2032. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #12 Napisano 5 Czerwca 2010 Ja bym nie lał do zamku wd40 tylko biały smar A co wd40 tam napsuje , czy to tylko domysly ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #13 Napisano 9 Czerwca 2010 A ja postanowiłem pozbyć się kluczyka awaryjnego. W jego miejsce zamontowałem kluczyk od niedźwiedź-locka. Mała rzeźba i pasuje jak oryginał (W dalszą podróż oczywiście zabieram kolejny kluczyk, wyposażony w grot awaryjny). Tak wygląda wyjęty (dla porównania oryginalny) A tak złożony (pozbyłem się wiszącego kluczyka) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Turbolot Zgłoś #14 Napisano 10 Czerwca 2010 Super opcja, coś więcej możesz napisać? Jak zmieniłeś ten grot? Po prostu uciąłeś i przykleiłeś do tej końcówki od klucza awaryjnego? Mieści się bez problemu w kluczyku-pilocie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biszkopt Zgłoś #15 Napisano 10 Czerwca 2010 W ogóle dla mnie jaja były na początku co do tego kluczyka, bo świeciła mi się kontrolka poduszki pasażera, myślałem że jest wyłączona, otwieram schowek a tu klapa... jak to otworzyć/przekręcić? Dopiero przy ostatnich problemach z zamkiem w drzwiach kierowcy, znajomy mechanik pokazał mi żę z pilota można wyciągnąć GROT. W sumie po co go dorabiać i kombinować, jak i tak nie odpalisz auta... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #16 Napisano 10 Czerwca 2010 Super opcja, coś więcej możesz napisać?Jak zmieniłeś ten grot? Po prostu uciąłeś i przykleiłeś do tej końcówki od klucza awaryjnego? Mieści się bez problemu w kluczyku-pilocie? 1. Wysunąć plastikowy grot z metalowej obejmy, po wypchnięciu małej ośki. 2. Oderwać plastikową obudowę z klucza od blokady. 3. Dociąć i doszlifować metalowy grot na kształt wyjętego plastikowego. 4. Wywiercić otwór 1mm na wyjętą ośkę, w miejscu gdzie jest ona w platikowym grocie. 5. Wsunąć metalowy grot w oryginalną obejmą i wepchnąć ośkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karolsosno Zgłoś #17 Napisano 11 Czerwca 2010 i tak nie odpalisz auta... Z tego co wiem to odpalisz auto bez bateryjki w pilocie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biszkopt Zgłoś #18 Napisano 11 Czerwca 2010 Jak ostatnio ten grot wyjąłem i pokazalem sąsiadowi, co tez ma B6 to miał oczy kwadratowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #19 Napisano 13 Czerwca 2010 Czy moze ktos opisac jak otwiera auto tym plastikowym grotem ? Tylko w kolejnos ci , co robic . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #20 Napisano 13 Czerwca 2010 Juz piszę. Sprawdziłem dzis -Wyciągasz zaślepkę, -wkładasz kluczyk -i kręcisz w lewo (przeciwnie do zegara) do oporu, poczujesz pod koniec lekki opór, ciągnij dalej (będzie wiecej jak 90 stopni przeciwnie do zegara), mozesz juz puścic kluczyc, wróci do pozycji pionowej, ciągniesz za klamkę i otwierasz wóz, w sumie to nic to nie da jak masz alarm, i tak nie pojedziesz. - kręcąc w prawo (zgodnie z zegarem) zamykasz zamek tak jak z centralnego, w lewo otwierasz mechanicznie jedne drzwi. Mam filmik jakbyś sie nie mógł połapac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach