Skocz do zawartości
pag-bud

wymieniłem nagrzewnice i wyskoczyły błędy 18258

Rekomendowane odpowiedzi

:(

Ja koledzy z innym tematem dowas..

WYMIENIAŁ tos w tym 2.8 v6 nagrzwnice???

Jest identycznie jak w b5 zwykłym napeno powiecie , fakt ale ja bradziej z innej gruszki..

rozbieram auto juz 2 raz rozbebeszam je kompletnie..

A diabeł tkwi w szczegółach.. czyli po podpięciu wszystkiego zachowaniu zasad bespieczeństwa akumulator itp. Auto nie odpala, zapaliły sie kontrolki

1 imobilajzer. mryga

2 kontrola trakcji swieci sie na stałe..

3 kontrolka poduszki

4 abs

5 kontrrolka oliwy.. :mad:

 

Przyjechał do mnie pan z laptopem i orginalnym nowym oprogramowaniem

myslał ze bedzie to prosta sprawa po przeszukaniu błedów wyskoczyły nastepujace kody

1 skrzynia biegów 18258 :mad:

2 abs 18258

3 wskazini przyżądów 1317

4 moduł sterowania tablicy rozdzielczej na szynie CAN dla urządzeń komfortu

5 brak sygnału stałego(żadnego) na szynie CAN magistrali komunikacja z silnikem 19258

schematelementwclimatronic4lz.jpg

Podobno przez to nic nie da rady on zrobić..

kazał szukać wiec dzis rozbebeszyłem wszystkie moduły i komputery wszystkie łącza psikałem wd40 kokpit zwaliłem rozbebeszyłem środek. wszystkie wtyczki starałem sie sprawdzić ale do niektórych nie mam dostepuale i tak starałem sie nimi ruszac lub docisnąć oraz psikałem tam gdzie dałem rade wd 40

Powiedzcie czy tylko mi tak sie trafiło??? O co tu chodzi?? czemy tak mu walneło!!!

Jeszcze dodam że po diagnozie wysło że przyciski przełączniki mam prawidłowo podpięte bo robił ich test..

Doradzcie mi a morze ktos z was zna kogoś kto zna sie na tym temacie coś przeoczyłem??

Wątpie juz 2 raz rozebrałem poprawiałem wszystkie wtyczki.

KUCZLAW nie znasz kogos kto zna sie na ty problemie??

Bo gdybac to moge długo..

a tu konkretnie opisałem co było co zrobiłem i co robie w sęsie ze sprawdzam szystkie połaczenia..

Nawet wywaliłem komfort pod nogami ale tam sucho kable sa ok..

 

Doradzcie co to jest co w tym siedzi.. :mad:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie ten twój pasek to WYNALAZEK i masz z nim dużo problemów motori naped jaki w nim masz (w kaplecie) to pierwszy raz widze :eek: w pasku B5 .A akumlator rozpięty był za nim zaczełeś rozłanczać kostki ( może kluczyk miałeś w pozycji zapłon ) podczas rozbierania choć na chwile i dlatego tak połapał błedy :confused: . Spróbuj odkrecić klemy akumlatora i sciąg je zewrzyj w ten sposub rozładujesz napiecie w kablach i pamieci kompa (nad akumlatorem ) i nie podłanczaj ich na pare godzin . Spróbuj moze pomoże Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Faktycznie ten twój pasek to WYNALAZEK i masz z nim dużo problemów motori naped jaki w nim masz (w kaplecie) to pierwszy raz widze :eek: w pasku B5 .A akumlator rozpięty był za nim zaczełeś rozłanczać kostki ( może kluczyk miałeś w pozycji zapłon ) podczas rozbierania choć na chwile i dlatego tak połapał błedy :confused: . Spróbuj odkrecić klemy akumlatora i sciąg je zewrzyj w ten sposub rozładujesz napiecie w kablach i pamieci kompa (nad akumlatorem ) i nie podłanczaj ich na pare godzin . Spróbuj moze pomoże Pozdro.

 

:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

 

wróciłem z auta złożyłem je.. i co teraz to juz podswietlenia nie mam niebieskiego nigdzie..

Oj nie podoba mi sie to..

Co do silnika to zle opisałem.. mam AMX nie ALG poprosyu przeoczenie :confused:musze zmienic to..

Oj cos te VW daja mi popalic (Chyba trzeba pomyslec o AUDI a6) Jak nie polo to ten mimo że polo jest żonki ale jednak wrócił ze sprzegła.. no i tez elektryka głupieje..

Naprawde potrzebuje kogos kto zna sie na żeczy.. i doprowadzi do kultury..

Ja mysle ze4 jest cos nie chalo z kostaki bo tak jak napisałem teraz to ani niebieskiego podświetlenia.. ani licznik kompletnie nic nie wyświetla..

Jakby dostał auto destrukcji albo mi po tygodniu babrania sie mąci w głowie..

ale raczej nie to.. (chyba) :confused: już sam nie wiem

Wszystkie kostki i kable styki psikałem wd 40 ale to nie przeszkoda.. (chyba)

Dodam jescze że zadnego zap-łonu nie było kluczyka itp.. aku.. odłaczony i ponownie od prawej do lewej..podłączony

Oj potrzeby mi magik na gwałt do tego kombajna..

:mad::mad::mad::(:(:(:mad::mad::mad::(:(:(:mad::mad::mad::(:(:(:mad::mad::mad::(:(:(:mad::mad::mad:

Edytowane przez pag-bud

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

problem kodu 18258 rozwiazany.. wypieły sie 2 kostki pod pod podszybiem. nawet nie wiem jak bo tam nie miałem dostepu..

ale został imobilaizer..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam .Jak do mnie dzwoniłeś to Ci mówiłem że trzeba pod podszybiem gdzie jest komputer ( w skrzynce plastykowej ) porozpinać kostki wszystkie , bo dolne kostki cofną się z ze stelarzem (od konsoli) do tyłu .Coś mi się zdaje że albo wszystkiego nie porozpinałeś (do wyjęcja nagrzewnicy) albo póżniej zapomniałeś gdzie były rozpięte kostki ( i zaponiałeś podpiąć) .Tam gdzie jest komputer to dobrze posprawdzaj i tak samo na słupkach od drzwi .Po mojemu to podswietlenie deski jest nie podłączone nie pamietam w którym miejscu jest wtyczka bo w nowszym jak mój pasek to nie montują podswietlenia kratek nawiewu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem co mam juz sprawdzac..

Eh.. swieci mi sie imobilaizer..

Wyskoczyły mi nastepujace kody

1336 szyna can comfort

1177 uszkodzony sterownik

1321 air bag

1317 wskazniki brak komunokacji

1341

1128 imo

779 czujnik temp

7562 oil

ja juz nie wyrabiam.. raz świeci mi deska raz nie raz niby juz ok a nastepnego dnia powrót z rozrywki..

od czego moga byc te błedy..

Mysle araczej 3 razy sprawdzałem i na tyle ile zobaczyłem i sprawdziłem to powpinane jest..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ponawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze węcej tego WD 40 popsikaj, wtedy wszystko na pewno ruszy. Ludzie - czy wy na wszystko używacie WD 40? Skrzypi - WD. Nie świeci - WD. A przecież WD jest idealnym izolatorem wręcz. Tu może być pies pogrzebany - psikając nim konektory niechcący odciąłeś sobie przepływ prądu w złączkach, gddzie piny kapeńkę obrobione były i nie łączyły dobrze...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeszcze węcej tego WD 40 popsikaj, wtedy wszystko na pewno ruszy. Ludzie - czy wy na wszystko używacie WD 40? Skrzypi - WD. Nie świeci - WD. A przecież WD jest idealnym izolatorem wręcz. Tu może być pies pogrzebany - psikając nim konektory niechcący odciąłeś sobie przepływ prądu w złączkach, gddzie piny kapeńkę obrobione były i nie łączyły dobrze...

 

Jak bys kolego przeczytał od poczatku to nie pisał bys mi głupot na temat ze wd 40 przerwało cos tam..

wszyscy mechanicy używaja wd psikali i psikac beda.. a od kiedy wd jest takim izolatorem..

przeczytaj dokładnie to co opisałem i pisz konkretnie co do wątku.

pozdrawiam cie i prosze nie pisz juz o wd40

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a od kiedy wd jest takim izolatorem

 

od zawsze...

 

http://www.alejahandlowa.pl/tr/produkt/olej-technologiczny-wd-40-400-ml-brwinow_1192284.html

 

barierę ochronną pomiędzy wodą i metalami. WD-40 jest izolatorem i szybko eliminuje spięcia spowodowane wilgocią.

 

http://www.google.com/search?hl=pl&client=opera&rls=pl&hs=pCj&q=wd40+%2B+izolator&btnG=Szukaj&lr=&aq=f&oq=

 

Chcesz naocznego dowodu? Popsikaj WD 40 na folię, włóż tam omomoerz i zmierz opór. Tak samo popsikaj go na złączkę odczekaj, aż substancje lotne odparują i spróbuj zmierzyć opór złączki. Elektronika w CAN ma to do siebie, że nawet niewielkie spadki napięć powodują błędy. Pojedź do dobrego elektryka i popytaj go jak WD 40 działa na konektory i nie omieszkaj zapytać co tak naprawdę tam psikają. A gwarantuję Ci, że to WD 40 nie jest. Dlatego też jak Ci to powiedziałem, to nie rzucaj się i nie unoś tak. WD 40 nie jest najlepszym pomysłem na takie hece jak konektory zwłaszcza w CAN.

 

PS i nie traktuj tego jako przytyczkę, czy chęć wymądrzania się, bo sam walczyłem z CAN u kumpla, w którym ktoś właśnie potraktował złączki WD 40.

 

Jeżeli już psikać musisz to psikaj czymś takim:

 

http://robotechnik.abc24.pl/default.asp?kat=64606&pro=180286

 

http://robotechnik.abc24.pl/default.asp?kat=64606&pro=180291

 

http://robotechnik.abc24.pl/default.asp?kat=64606&pro=180289

 

A co do niebieskiego podświetlenia i podświetlenia konsoli. Szczerze. Psikałeś wyłącznik świateł WD 40? Jeśli tak - to go wykręć, rozbierz i przeczyść dokładnie psikając uprzednio preparatem powyżej. Możesz nawet każdą złączkę papierem 2000 pojechać. Jeśli nie psikałeś - czyszczenie papierem powinno pomóc. Nieużywany przez tydzień wyłącznik świateł potrafi serio nieźle zaśniedzieć. To akurat wiem z autopsji, jak mi urządzenia zakładali i nie używali wyłącznika 2 tyg - konsola zgasła!

Edytowane przez Charakterek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Psikałem bo wielu mi tak doradzało..

fakt sory ze sie uniosłem ale od 3 tygodni stoje i nic.. poprostu auto nie jezdzi.. jestem taki wsciekły.. no nic jutro kupie to co mi powiedziałeś przeczyszcze te kostki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiazany..

Powodem były smieci a raczej w 2 kostakach były jakies połamane plastiki drobne niby kostki wpięte ale nie dawały efektu paprochy..

A tyle stania rozpinałem kostki 3 razy za 4 razem wróciło wszystko do normy.. wszystko działa.. nagrzewnica grzeje jest ok. Błędy pokasowane zostaje mi pucowanie tapicerki

Dziekuje za pomoc wszystkim..

ZAMYKAM TEMAT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam . od kilku dni pojawił mi sie identyczny problem w moim passacie 115km ajm. czy możesz dokładniej sprecyzować które kostki były zawalone i z którymi miałeś problem. być może mam identyczną usterke wiec byłbym zobowiązany za rade.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wymieniłem sterownik abs bo miałem uszkodzony i przez ten uszkodzony sterownik nie mozna było sie z niczym połączyć teraz jest wszystko ok ale jak sie wchodzi w abs to jest ten błąd 18258 co moze być jeszcze nie tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności