Skocz do zawartości
thomass15

Problez z Akumulatorem

Rekomendowane odpowiedzi

Ja bym wyciągał bezpieczniki po jednym i za każdym razem sprawdzał, czy są jakieś zmiany - jeśli brak to bezpiecznik na swoje miejsce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po wyjęciu bezpiecznika od radia zostało 0,04.

Sprawdzałem na pozostałych i nic się nie zmieniało.

Co mi może jeszcze ciągnąć prąd??

Edytowane przez walus501

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłeś to całkiem dobrze. Zobacz jak zmienia się pobór prądu po załączeniu alarmu (błędy w montażu alarmu powodują wzrost poboru prądu), może jakaś lampka w schowku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

alarmu nie mam podświetlanych schowków tez nie, jedynie lampka w bagarzniku która nie świeci.

pamięć radia ciągnie około 0,14

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pamięć radia ciągnie około 0,14

To i tak za dużo. Pewnie źle podłączone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pamięć czyli żółty kabelek połączyłem z czerwonym zasilaniem. jak próbowałem po kolorach to radio nie odpalało..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nieprawda. Niektore radia maja fabrycznie zla konstrukcje i pobieraja tyle pradu. Moja rada na poczatek - wyciagnij panel i wtedy zmierz. Tak z ciekawosci - radio moze marki JVC?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z wyjętym panelem mam 0,18. po odłączonym radiu mam 0,04.

radio Alpine

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To widac insza inszosc, o Alpikach tez slyszalem. Ostatnio sporo ludzi, w tym 3 moich znajomych mialo problemy wlasnie z JVC. Tam wystarczyly wycuiagnac panel ( a wlasciwie pstryknac, aby wyskoczyl z gniazda ) i bardzo pomagalo. Tez latalem z miernikiem po samochodzie kumpla i od razu wyczailem radio - pozniej potwierdzilo sie u innych osob z podobnym modelem. 0,18 niby nie tak duzo, ale jednak po dluzszym czasie sobie potrafi wyssaac zwlaszcza slabszy aku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pamięć czyli żółty kabelek połączyłem z czerwonym zasilaniem. jak próbowałem po kolorach to radio nie odpalało..

Tak się nie łączy. Żółty powinien mieć na stałe zasilanie, a czerwony po załączeniu stacyjki. Co do JVC (sam takie mam) to miałem problem z podłączeniem i skończyło się na zwarciu żółtego i czerwonego kabla. Tak jak pisali koledzy wypinam panel by zaoszczędzić trochę prądu.

Jest fajna stronka o radiach samochodowych, polecam: http://studio24.prv.pl/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak w inny sposób mi radio nie działało.

a poza tym radio mam na krótko nie przez stacyjkę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
radio mam na krótko nie przez stacyjkę

I właśnie w tym może być problem

Po to producent rozdzielił zasilanie i podtrzymanie pamięci, aby akumulatora niepotrzebnie nie rozładowało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

0,18A to jak na radio dość dużo ale nie rozładuje ci akumulatora w 3 dni. Podłącz tak jak koledzy pisali. Żółty pod stały plus, a czerwony na plus po stacyjce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja jak mam kostki te dwie kostki takie chyba iso.

i to z nich tak wychodzi... jak podłacze tak jako powinno byc to nie działa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To podłącz odwrotnie.

W kostce zasilającej są dwa plusy, jeden na stałe a drugi zależny od stacyjki.

Kiedy do swojego wkładałem radio to musiałem zamienić plusy miejscami bo w kostce były odwrotnie.

Edytowane przez td_maser

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mozna przerobic podlaczenie w kostce, czesto sa tez gotowe przelotki/przepinki w kablach idacych od radia. Na dobra sprawe nie widze celu w takiej przerobce - skoro radio na czuwaniu ciagnie jakis prad, to czy bedzie podlaczone wlasciwe przewody, czy nie bedzie ciagnelo tyle samo. Sposob podlaczenia zoltego z czerwonym ma za zadanie zabezpieczyc aku przed rozladowaniem przy przypadkowym pozostawieniu wlaczonego radia po wyjsciu z samochodu ( i wyjeciu kluczykow ). Na rozladowywanie aku w standby raczej to nie pomoze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sposob podlaczenia zoltego z czerwonym ma za zadanie zabezpieczyc aku przed rozladowaniem przy przypadkowym pozostawieniu wlaczonego radia po wyjsciu z samochodu ( i wyjeciu kluczykow ).

Nie mogę się z tobą zgodzić. Porównaj pobór prądu na żółtym i czerwonym kabelku to się przekonasz. Zwróć uwagę na podświetlenie wyłączonego radia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O to chodzi ze jak jest podłączone radio to nie dziala.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności