konsal100 Zgłoś #1 Napisano 24 Października 2009 Modyfikacja Chip B4 AFN 1.9 110KM na 140 KM Może ktoś z was robił taka modyfikacje w automacie Jak taka skrzynia sie zachowuje ? Warto podnosić moc w tym automacie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kresek Zgłoś #2 Napisano 24 Października 2009 Warto, ale u kogos kto sie na prawde na tym zna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konsal100 Zgłoś #3 Napisano 24 Października 2009 interesuje mnie glownie jak ta skrzynia na to wszystko zareaguje... to jednak 30 konikow wiecej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek-s Zgłoś #4 Napisano 25 Października 2009 Przyrost mocy o 30 KM nie zaszkodzi automatowi. Gorzej będzie jak ktoś przegnie z momentem obrotowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
evolution Zgłoś #5 Napisano 25 Października 2009 automat jesli jest zdrowy spokojnie zniesie moc 140 km, nie mozna robic mega momentu z dolu, trzeba go uksztaltowac bardziej gora... i starac sie nie przekraczac 300 nm zalecane nawet kolo 280 zeby skrzyni zylo sie lzej... reasumujac warto zrobic soft aby u ogarniajacego sprawe tunera. pozdrowionka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wrobelix Zgłoś #6 Napisano 1 Września 2010 witam,chciałem ponowić stare pytania przedmówcy moze już ktoś się wypowie ,troche czasu minęło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość iwan86 Zgłoś #7 Napisano 1 Września 2010 Witam, Mam podobne pytanie z gatunku "bezpiecznego podnoszenia mocy" Na dzisiejszy dzien posiadam Passat 1.9 tdi AFN 110ps, manual, ogolnie krotko mowiac nie chcialbym przeginac z moca, interesuje mnie cos odczuwalnego w stosunku do serii ale bez przerostu tresci nad forma, chcialbym pojsc wkierunku przemianowania 110 na 130 koni. Czy do tego typu przerobki wystarczy udac sie do tunerow i jakiegos zakladu czy konieczna bedzie ingerencja w mechaniczna czesc auta, mam na mysli wymiane wtryskow turba itd ? Jak silnik zniesie tego typu manewr i czy jest to ogolnie oplacalny manewr, ja wiem ze niektorym z was to by nie starczylo (uprzednio poruszalem sie wloszczyzna alfa 145 w boxerze oraz fiatem coupe 16vt 190ps w seri ktora tylko z poczatku nie byla) ale mnie poki co zadowoliloby nawet te 20 konikow wiecej pod warunkiem ze byloby to w ogole odczuwalne pod pedalem... No i jak wyglada sprawa zuzywania sie silnika i zywotnosci poszczegolnych elementow. Bardzo chetnie was wyslucham, gdyz prawdopodobnie juz w piatek moj Passat bedzie lekko odnowiony (nowa uszczelka pod glowica planowanie, spr szcelnosci, nowe tloki, plus panewki na korbach, rozrzad oleje i filtry) takze chcialbym co nie co teraz isc w kierunku "mocy przybywaj" :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #8 Napisano 1 Września 2010 Czy do tego typu przerobki wystarczy udac sie do tunerow Program da rade spokojnie do 135-145hp. Zależy od stanu wtrysków i turba, ale około 140hp na bank pęknie czy konieczna bedzie ingerencja w mechaniczna czesc auta, mam na mysli wymiane wtryskow turba itd ? Jeżeli będziesz chciał więcej niż te 140hp to tak. Jak silnik zniesie tego typu manewr i czy jest to ogolnie oplacalny manewr Dla silnika pełen lajt. Manerw jak najbardziej opłacalny. 20 konikow wiecej pod warunkiem ze byloby to w ogole odczuwalne pod pedalem... Konie jak konie, ale moment pójdzie mocno do góry... a to odczujesz, i Twoi pasażerowie .... na plecach Bo moment potrafi ładnie wciskać w fotel No i jak wyglada sprawa zuzywania sie silnika i zywotnosci poszczegolnych elementow. Jak umiesz użytkować TDI to żadnych zmian nie ma. Nie pałuj na zimnym, chłódź turbine po jeździe i nie rób częstych vmaxów, to auto jeszcze długo polata. Ale na poczatek radze zrobić logi - zobaczymy jak turbo, przepływomierz, ogólnie kondycja auta A jak wszystko ok, to nic nie stoi na przeszkodzie by udać się na Chip-a Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość iwan86 Zgłoś #9 Napisano 2 Września 2010 Ogromne dzieki za odpowiedz! Duzo mi to wyjasnilo. A moglbys mi wyjasnic znaczenie pojecia "logi" i jak to sie robi? rozumiem ze jest to jakas diagnostyka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabeł_ Zgłoś #10 Napisano 2 Września 2010 A moglbys mi wyjasnic znaczenie pojecia "logi" i jak to sie robi? http://forum.vw-passat.pl/forumdisplay.php?f=27 Pozdrawiam Andrzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChRzAnIu Zgłoś #11 Napisano 4 Września 2010 Polecam Rogalottiego z MR-MOTORS 2 dni temu ogarnial mi AFN ale z paroma przerobkami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabeł_ Zgłoś #12 Napisano 4 Września 2010 Polecam Rogalottiego z MR-MOTORS 2 dni temu ogarnial mi AFN ale z paroma przerobkami Hej, Można coś bliżej odnośnie tych przeróbek pozdrawiam Andrzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wrobelix Zgłoś #13 Napisano 6 Września 2010 moze ktos sie wypowie kto robil mody w AFNie automacie i jak mu sie to sprawuje i do jakiej mocy propunuje podniesc np.moment obrotowy.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość g3rman Zgłoś #14 Napisano 6 Września 2010 Też bym prosił o takie info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach