mefistor Zgłoś #21 Napisano 30 Stycznia 2012 mam pytanko . nawalił mi silnik dmuchawy w moim pasku (wersja bez klimy) o nr 8d1819021 . Na aukcji znalazłem z wyglądu identyczny lecz o nr 8d2819021b , z wyglądu jest identyczny z tego co widze na zdjęciach , Pytanie moje jest takie czy bedzie pasował i czym to oznaczenie sie rózni ?? Z góry dziekuje za odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BRENDY Zgłoś #22 Napisano 10 Września 2013 Witam.(Passat b5) Ja mam inny problem z dmuchawa.Jakieś 2 miesiące temu wymieniałem szczotki w wiatraku od klimatyzacji, długi czas wszystko już było w porządku do dzisiejszego dnia.Mianowicie po odpaleniu auta usłyszałem dziwny dźwięk a następnie dmuchawa dostała "kopa", tzn. teraz po każdorazowym włączeniu zapłonu załącza się i cały czas pracuje na jednych wysokich obrotach i nic nie daje nawet wyłączenie całkiem climatronica na OFF.- dalej chodzi aż do wyłączeniu zapłonu. Zrobiłem diagnostykę wyświetliło mi błąd który skasowałem jak podano w innych wątkach ale nadal jest to samo. Czy możecie mi powiedzieć co może być zapsute??? Maciej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #23 Napisano 11 Września 2013 wszystko zależy na jakie szczotki wymieniłeś , jak na zwykłe może ich już nie być. Warto rozkręcić ponownie i sprawdzić jak to wygląda od środka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #24 Napisano 12 Września 2013 wszystko zależy na jakie szczotki wymieniłeś , jak na zwykłe może ich już nie być. Warto rozkręcić ponownie i sprawdzić jak to wygląda od środka. Sprawdź opornicę może ma zwarcie , ona dostaje non stop zasilanie po załączeniu zapłonu a klimatronik pozostałymi przewodami steruje prędkością . U mnie było co innego miałem błąd szczotek a to nie były szczotki tylko opornica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gresus Zgłoś #25 Napisano 25 Maja 2014 Panowie Passat B5 00r klima manual, przestał działać nawiew. Sprawdzone bezpieczniki włącznie z 40A. Zdemontowałem schowek wentylator na podpięty na krótko chodzi. Sprawdzam miernikiem na wtyczce a tam ledwo 1V. Ktoś wie co może być przyczyną. Coś na sterowniku od nawiewu czy może przekaźnik. Który przekaźnik jest od nawiewu. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuboslaw2012 Zgłoś #26 Napisano 14 Lutego 2015 Witam. Jestem tu nowy.Mam problem z nawiewem.Od jakiegoś czasu jeżdże bez klimy padła sprężarka.Aby mieć ciepełko mam ustawione ECON. Po odpaleniu auta i włączeniu nawiewu szaleją mi obroty od wentylatora,albo wysokie albo pulsuja.Zrobiłem diagnostyke climatronika i wyskoczył błąd 4f9.Znajomy sugerował wymiane opornicy.Czy to mogą być szczotki?Jestem laikiem odnośnie napraw a nie chce być naciagany przez mechaników.Może ktoś coś podpowie. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #27 Napisano 14 Lutego 2015 wymień wentylator cały na nowy bądź używany, z szczotkami ciężko będzie Ci sobie tam poradzić, najtaniej używka i sprawdź długość szczotków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Emejcz Zgłoś #28 Napisano 23 Listopada 2015 Mam problem z wentylatorem. Czasem działa długo, a czasem - ostatnio coraz częściej - działa jakiś czas po czym przestaje. Drugi problem i nie wiem czy jest z tym związany to jego "humory" jak już działa. Wygląda to tak, że siła obrotów sama się zmienia podczas jazdy czy też podczas klikania różnych przycisków klimatronika. Czy jedno z drugim może mieć związek? Zamówiłem już szczotki choć komutator jest w tragicznym stanie. Same szczotki mają jeszcze z 6mm więc nie wiem czy to ich wina... Ma ktoś jakiś pomysł co z tym zrobić? Jest to mega wkurzające. Chciałem przełożyć komutator z sedana, ale nie wiem jak go wyciągnąć ze stojana, czy to łożysko go trzyma i trzeba po prostu wybić czy co? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin009988 Zgłoś #29 Napisano 26 Października 2016 (edytowane) Witam. Padł mi wentylator nawiewu, i wyciągnąłem go, ale nie mam pojęcia jak dostać się do szczotek żeby je wymienić. Próbowałem jakiś flimik na YT znaleźć, ale nie udało mi się. Podpowie ktoś jak je wyjąć/wymienić? I jak dostać się do komutatora żeby go wyczyścić? Wygląda tak jakby był raz na amen zamontowany. Edytowane 26 Października 2016 przez marcin009988 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin009988 Zgłoś #30 Napisano 26 Października 2016 Na razie popsikałem WDkiem i działa, prawdopodobni przedobrzyłem z pianą do czyszczenia kanałów nawiewu, bo niedługo po tym zabiegu zaczął szwankować. Niemniej dalej czekam na wskazówki jak wymienić te szczotki tak na przyszłość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach