riccardoa Zgłoś #21 Napisano 25 Października 2009 Temat jest o W8 ,a nie o wszystkich VW i innych markach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jwlalek Zgłoś #22 Napisano 25 Października 2009 No nie liczę tego, że mi krańcówka w drzwiach kierowcy padła i raz mi moduł komfortu zalało. Ale poważniejszych usterek nie ma - zarówno w B4 jak i w B5 Widzę, że co raz więcej zaczynasz sobie przypominać co musiałeś naprawiać Co do usterek to już napisałem, że mnie nigdy nie zawiódł podczas jazdy w trasie ale pierdoły czasami bardziej potrafią dokuczyć niż poważna usterka. W takim wypadku to i ja siebie mogę nazwać farciarzem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #23 Napisano 25 Października 2009 Widzę, że co raz więcej zaczynasz sobie przypominać co musiałeś naprawiać No więcej nic nie przypomnę bo nie ma co przypominać. No i usterką można nazwać coś , co ma istotny wpływ na warunki jazdy a nie na przykład zarysowanie lakieru badź pęknięty lut w zamku Ale to temat o W8 a nie o innych VW, tak wiec może już dość i niech jakiś "zielony" podczyści ten temat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #24 Napisano 25 Października 2009 i niech jakiś "zielony" No właśnie wy nasracie a my zawsze musimy to sprzątać. Następnym razem każdy krecha za spamowanie wątku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michuleszno Zgłoś #25 Napisano 25 Października 2009 Dobra dobra, chłopaki wrócmy do tematu. Pomijam koszty częsci bo to jest oczywiste ze klocki, tarcze jakies tam el. zawiechy itd bedą droższe, to ze 4.0 z 20l łyknie w mieście- ok. Bardziej mi sa potrzebne informacje na temat awaryjności. Wiem, ze czasem sie grzeją, no to pytam dlaczego (pomijając malą komorę silnika)? gdzies wyczytałem ze to termostat siada a jest tam jakis nietypowy, prawda? każdego to boli? co jeszcze jest tego przyczyną i czy to oznacza ze jak latem bede stał w korku przy 34st.C. to mi sie bedzie grzał?? Konwenter przy automacie tez mi sie obilo o uszy ze siada niby-prawda? Jak spisują się same skrzynie automatyczne? No i czy automat mocno spowalnia auto w porównaniu do manuala? Jeśli macie informacje rzetelne na te tematy to proszę o odpowiedzi:) Jeśli raz w ciągu kilku lat będe musiał wywalic siano na wymiane termostatu czy naprawe czegos innego i bedzie to 1-2-2,5-3tys. zł, ale będe wiedział ze usterka ta się nie powtórzy za 3miesiace to i tak uwazam ze auto jest warte takich pieniędzy. ale jeśli co chwila ma mi się grzac mimo wymiany iluś tam czesci za iles tam pieniędzy to byebye w8... Jeśli się ma głowę na karku i dba się o motor to chyba szybko się on nie zajedzie prawda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #26 Napisano 25 Października 2009 No i czy automat mocno spowalnia auto w porównaniu do manuala? dosyć spowalnia, manual 6,5, automat 7,8, wiec jak W8 to tylko w manualu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michuleszno Zgłoś #27 Napisano 25 Października 2009 tak własnie myślałem, jedna sprawa się potwierdziła. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #28 Napisano 25 Października 2009 Wiem, ze czasem sie grzeją, no to pytam dlaczego (pomijając malą komorę silnika)? Niestety nie jeździłem, zasłyszane ale sprawdzone No i czy automat mocno spowalnia auto w porównaniu do manuala? j.w Jeśli raz w ciągu kilku lat będe musiał wywalic siano na wymiane termostatu Wymień przy każdej zmianie rozrządu i będzie ok a tak swoją drogą to nie kupuj W8. Po tygodniu Ci sie znudzi będziesz szukał czegoś mocniejszego Ja mam 360 KM i już dla mnie muł jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michuleszno Zgłoś #29 Napisano 25 Października 2009 "...a tak swoją drogą to nie kupuj W8. Po tygodniu Ci sie znudzi będziesz szukał czegoś mocniejszego Ja mam 360 KM i już dla mnie muł jest :-D" Hehe tym tropem idąc to bym szybko doszedł do veyrona;) A swoją drogą rozrzad w W8 jest na łańcuchu o ile się nie myle, tak? A żeby się tobie podlizac, to szczerze powiem, że Audi (a6) 4.2 tez gdzies się tam plącze:rolleyes: Tylko mi się tu o 4.2 nie rozpisywac ze lepsze, czy gorsze, bo naj sam pierw chce duzo informacji o W8;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #30 Napisano 25 Października 2009 A swoją drogą rozrzad w W8 jest na łańcuchu o ile się nie myle, tak? To mi zadałeś gwoździa, nie wiem ale myślę że na pasku A żeby się tobie podlizac, to szczerze powiem, że Audi (a6) 4.2 tez gdzies się tam plącze S8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #31 Napisano 25 Października 2009 A swoją drogą rozrzad w W8 jest na łańcuchu o ile się nie myle, tak? Na dwóch łańcuchach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michuleszno Zgłoś #32 Napisano 25 Października 2009 Po ilości kucyków własnie myślałem ze to nie a6/a8 tylko jakies S;) Rozrząd wyjasniony:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubik fr Zgłoś #33 Napisano 20 Stycznia 2010 No fajnie sie czyta ten watek sie troche tez nasmialem jezdze W8 juz 2 lata i nic sie nie dzieje jak macie jakies pytania to dawac... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach