Key86 Zgłoś #21 Napisano 26 Października 2009 U siebie zauważyłem na wzmacniaczu mrugającą w rytm muzyki diodę i to jest jedyna anomalia. Czy w tym przypadku mogą być przyczyną za chude kable? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #22 Napisano 26 Października 2009 <chude> moim zdaniem za duże obciążenie na wzmacniacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #23 Napisano 26 Października 2009 Masz pociągnięty kabel zasilający prosto z AKU czy wpiołeś się tym grubym kablem gdzieś w instalacje pod kierownicą ?? jak zainstalowana jest masa ... ciągnąłeś specjalnie niepotrzebnie od AKU czy wpiołeś gdzieś w gołe poszycie konstrukcji auta ?? jeżeli nie ma suba to nie pchaj się w kondensator, jeżeli masz sprawne połączenia zasilające wzmacniacz to zwróć uwagę na AKU i alternator. Jak przygasają światełka w całym aucie to AKU możesz mieć na wykończeniu tak samo jak coś nie tak może być z alternatorem. Sprawdź miernikiem napięcie w spoczynku, podczas pracy silnika (ładowanie) i podczas grania sprzętu jakie są skoki napięcia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #24 Napisano 27 Października 2009 Masz pociągnięty kabel zasilający prosto z AKU czy wpiołeś się tym grubym kablem gdzieś w instalacje pod kierownicą ?? I to jest kluczowe pytanie. Przygasanie świateł świadczy o spadku na wspólnym przewodzie zasilającym (lub masowym). Jak ktoś widział jak w PF126p działają tylne kierunkowskazy razem ze światłem stopu wie o co chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Key86 Zgłoś #25 Napisano 27 Października 2009 moim zdaniem za duże obciążenie na wzmacniacz Generalnie to mam dwa wzmacniacze Ale założony jest rozdzielacz z bezpiecznikami, więc moim zdaniem nie może być za wysokie napięcie, bo by się przepalił bezpiecznik. Przecież światło przygasa jak ma za mało prądu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #26 Napisano 28 Października 2009 Michał zamiast na fizykę wolałeś wagary Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Key86 Zgłoś #27 Napisano 29 Października 2009 Taa, wagary od razu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lokmen Zgłoś #28 Napisano 30 Października 2009 Widzę że kilka dni mnie nie było a tu dyskusja nieźle idzie kolego weź zwykły woltomierz do mierzenia napięcia; podepnij normlanie na akumulator +do+ i -do- i zobacz jaki masz zakres wahania się wartości napięcia(oczywiśćie na załączonym silniku)na cyfrowym mierniku wybierz zakres 20V DCV. z tego co widze po mocy to wcale nie jest potrzebny zaden kondensator. tym bardziej ze masz diesla napisz jaki masz bezpiecznik na wzmacniaczu i mówiąc gruby kabel zasilający co masz na myśli ? skoro Ci wszystko przygasa znaczy że wzmacniacz dostaje za mało prądu, posprawdzaj wszystkie polaczenia kabla zasilajacego, sprawdz jakosc styku masy do karoserii samochodu(oczywiście mam nadzieję że miejsce podpięcia masy porządnie wyczyściłeś do czystej blachy). Napięcie przy zgaszonym aucie: 12,6V po zrobieniu głośnej muzy spada do 11,4V Napięcie gdy auto chodzi na wolnych obrotach: 13,2V i spada do 12,8V Kabel przekrój 20mm bezpiecznik 60A Kebel + prosto z Aku Masa z blachy od nadkola - lakier dokładnie zdarty. ( żeby rozwiać problem masy pociągnąłem prosto z aku "na próbę" co prawda kablami do aku -z biedronki- bez różnicy) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szotek87 Zgłoś #29 Napisano 30 Października 2009 na wolnych obrotach: 13,2V i spada do 12,8V powiem Ci że jak na diesla to trochę małe masz ładowanie. ja mam u siebie zaraz po odpaleniu 14.3V a póżniej 14V, weź spróbuj jeszcze podmienić od kogoś aku na próbę, zeby wykluczyć jego "wadę". a posprawdzałeś wszystkie możliwe polączenia? czy gdzieć nie jest luźne coś(chodzi mi o srubki przy bezpieczniku, konektorek na aku,itp.) naprawdę zastanawia mnie te ladowanie 13.2; może to spowodowało niedoładowywanie aku co w konsekwencji "wycyckało" aku. jeśli zamienisz aku i dalej bedzie to samo to zostanie Ci tylko dokupić jednak ten kondzik 1F;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach