MAJOWY115 Zgłoś #1 Napisano 22 Października 2009 (edytowane) Witam.Problem w moim pasku polega na tym że słabo grzeje ogrzewanie w kabinie.Zacząłem szukać przyczyny od sprawdzenia czy wogóle płyn dochodzi do nagrzewnicy i sie okazało że kiedy ściągam obydwa węże z nagrzewnicy na zapalonym silniku to płyn prawie nie leci,dopiero jak dam więcej gazu to leci ale z przerwami.nie wiem czy to pompa wody?jak wymieniałem rozrząd to pompa wyglądała na sprawna,było to gdzieś około miesiąca jak go wymieniałem.co może być przyczyna że słabo leci płyn przez te węże?termostat jest nowy,autko trzyma temperature 90 stopni i nic sie nie przegrzewa i tym podobne. Edytowane 23 Października 2009 przez MAJOWY115 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2 Napisano 22 Października 2009 _tytul1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAJOWY115 Zgłoś #3 Napisano 23 Października 2009 Dzięki za pomoc:mad: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maik78 Zgłoś #4 Napisano 23 Października 2009 Witam .Sprawdż droznosc przewodów od nagrzewnicy w strone silnika( 2 przewody sprawdż) jak bedzie ok to masz pompe do wymiany moja nowa i nie grzało taki objaw miałem .Ale i eksplatowane maja problem taki że wirniki sie psują i spadaja lub sie niekręca tylko slizgaja. Jak kupiłem rówiella to jest ok z ogrzewaniem.Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAJOWY115 Zgłoś #5 Napisano 23 Października 2009 OK.w niedziele bede wymieniał pompe,bo też mi znajomy doradził że to raczej własnie w niej tkwi problem.dam znac jak ja wymienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAJOWY115 Zgłoś #6 Napisano 31 Października 2009 pompa i termostat wymienione i dalej to samo.czy termostat montujemy dlusza strona do silnika czy do krucca,ja zamontowałem dlusza do silnika.dodam ze jak wyjmuje termostat to obieg jest normalny.4 nowe i zaden nie otwiera????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maik78 Zgłoś #7 Napisano 31 Października 2009 Ja zakładałem wehlera i nie ma z nimi problemu bo to szło na 1 montarz VW . Tym trzpieniem do silnika a tym dużyn kapeluszem na oring i kruciec plastykowy .Pozdro ---------- Post added at 20:48 ---------- Previous post was at 20:46 ---------- Zagotuj wode w czajniku i wrzuc ten termostat do wody ( nalej do jakiegoś garczka ) i zobaczysz czy się otwiera dla pewnosci i sam sie przekonasz co jest grane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAJOWY115 Zgłoś #8 Napisano 31 Października 2009 gotowałem i wszystkie sie otwieraja.a dolny waz jest caly czas zimny,taki ma byc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maik78 Zgłoś #9 Napisano 31 Października 2009 Dolny wąż powinien być zimny do 87 stopni a wtedy sie zaczyna otwiera termostat i dolny wąż powinien się nagrzewać ( po przekroczeniu tych 87 stopni) ---------- Post added at 21:03 ---------- Previous post was at 21:00 ---------- Żeby wymusić szybsze nagrzanie się silnika powłanczaj światła ( długie również) i zobaczysz jak dojdzie wskazówka do 90 na liczniku to zobacz czy dolny wąż się robi ciepły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #10 Napisano 31 Października 2009 ja dzisiaj wymienilem termostat i temperatura 90 na vag-u a nawet czasami 93,5 jak mu dam w podloge i waz na dole zimny przed wymiana bylo wszystko ok bo sprawdzalem tak stary termostat i juz przy 75°dolny waz robil sie cieply a teraz zimny ogrzewanie jest ok grzeje nawet przy nawiewie na max-a sciagalem waz z nagrzewicy ten z dziurka i na wolnych obrotach leci plyn tak polowa rurki jest jeszcze troche zapowietrzony ale gdzies czytalem ze sie odpowietrza sam macie jakies pomysly co to moze byc bo juz jestem zdesperowany wyciagnac termostat jesze raz bo moze sie przyciol albo cos ps.termostat orginal z aso Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAJOWY115 Zgłoś #11 Napisano 31 Października 2009 To niewiem czy kupywac nadal termostaty(to bedzie juz 5 z koleji) i moze trafie na dobry,bylem tez u 2 mechanikow i rece rozkladaja.ale jedno mnie dziwi ze przez obydwa weze z nagrzewnicy nie leci plyn ani grama. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #12 Napisano 31 Października 2009 Skoro już 5 termostatów kupiłeś wiec daj im już spokój. Zainteresuj się przewodami - czy nie są zapchane. A w zbiorniczku wyrównawczym masz gorący płyn, jak się silnik nagrzeje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAJOWY115 Zgłoś #13 Napisano 31 Października 2009 zimny jest.własnie nie wiem czy mały obieg nie jest zatkany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAJOWY115 Zgłoś #14 Napisano 2 Listopada 2009 Po długich i monotonnych poszukiwaniach usterka zdjagnozowana.zatkany mały obieg.przetkałem go wężem ogrodowym pod ciśnieniem,i teraz płyn zasuwa.ale najgorsze przede mną,okazało sie tez ze jest nagrzewnica zakamieniona ,ponieważ słabo grzeje.jutro zabieram sie za wymiane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olo165 Zgłoś #15 Napisano 25 Czerwca 2014 Witam mam problem z ogrzewaniem. Gdy sciaglem weze z nagrzewnicy okazalo sie ze plyn dociera nie ciagle a z przerwami. Gdy wlalem plyn prosto w weze to podniosl sie poziom w zbiorniczku ponad max. Nie wiem gdzie szukac dodam ze pompa wody wymieniana w marcu z calym rozrządem i termostat rowniez zalozony wahlera. Prosze o jakies pomysly. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach