koxi30 Zgłoś #1 Napisano 21 Października 2009 jaka jest różnica między przepływką 280 202 106 037 906 301 , 208 202 130 037 906 301C obie podobno są z silnika 2E czy to tylko literówka czy mozna zamienić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #2 Napisano 21 Października 2009 jaka jest różnica między przepływką 280 202 106 037 906 301 ,208 202 130 037 906 301C obie podobno są z silnika 2E czy to tylko literówka czy mozna zamienić? 037 906 301 Ta przepływka jest do silników PF PB. 037 906 301C A ta jest dedykowana do silnika 2E Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koxi30 Zgłoś #3 Napisano 21 Października 2009 Adam ale czy mozna je zamienić i czy nic się nie stanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #4 Napisano 21 Października 2009 Tego to nie wiem B3-kę miałem niecały rok i nic przy niej nie robiłem. Numery części sprawdziłem w ETCE i tam podaje tak jak napisałem wyżej. Podejrzewam że może być inna wtyczka albo inna ilość pinów w przepływce, ciężko mi coś powiedzieć na ten temat bo nawet nie pamiętam jak wyglądała u mnie w aucie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #5 Napisano 21 Października 2009 Masz tu linka do przepływki z audi http://www.audi80.pl/audi-80-b4-abk-nie-boj-sie-swojego-przeplywomierza-vt15251.htm http://www.audi80.pl/80-b4-20-abk-proba-naprawy-przeplywomierza-vt13338.htm dwa wątki o tym samym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SPIDER447 Zgłoś #6 Napisano 22 Października 2009 Witam. Zamiennie nie podejdą, mają inną charakterystykę naciągu sprężyny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yokuze Zgłoś #7 Napisano 22 Października 2009 Ale właśnie tam na stronie audi jest napisane ze można sprężynę regulować sobie dowolnie. Tzn. Jej naciąg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #8 Napisano 22 Października 2009 Dokładnie 2,0 ma większy przepływ niż 1,8 i klapka ma ciężej chodzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SPIDER447 Zgłoś #9 Napisano 23 Października 2009 Można regulować naciąg sprężyny,tylko kto wie ile Ją naciągnąć? Metoda prób i błędów i żmudna robota.Jeśli auto ma jeździć tylko na benzynie,to życzę cierpliwości i powodzenia przy regulacji i ciągłym kasowaniu błędów,jeśli auto na lpg to można zaryzykować i się pobawić,ważne by "jakoś" jeździł na pb i dobrze jeździł na lpg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koxi30 Zgłoś #10 Napisano 23 Października 2009 Jednak chyba duzej różnicy nie ma bo śmiga na tej z oznaczeniem od PB i gość który ją sprzedawał twierdził ze jest z b-4 2E na razie jezdzi a jak długo to się okaże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach