zapalar Zgłoś #1 Napisano 14 Października 2009 Witam Dzisiaj padł mi żarnik, przeszukałem forum, dowiedziałem sie, że będe musiał zdjąć zderzak:mad:, ale dalej dalej nie wiem jaki potrzebuje palnik do swojej lampy bi-xenon z doświetlaniem prod 2006. D1S czy D2S czy co, bo lampa padła, a przemieszczać sie trzeba i światło potrzebne. Dzięki za rzeczowe odpowiedzi. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #2 Napisano 15 Października 2009 D1S. D2S był stosowany w B5 i one nie padają tak szybko. D1S - czyli taki, jaki masz jest zintegrowany z zapłonnikiem i właśnie ten element się ubija najczęściej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azrael Zgłoś #3 Napisano 15 Października 2009 wymień oba,bo i tak drugi niedługo padnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwpich Zgłoś #4 Napisano 15 Października 2009 Tak, trzeba wymienić obydwa -D1S, dlatego że: 1. nowy będzie świecił inaczej niż stary, (u mnie po wymianie jednego żarnika kolory były żółty i fioletowy) 2. dużo zamieszania tzn. trzeba sporo rozkręcić żeby się dostać do lamp, 3. jeżeli nie sam, to będziesz musiał co nieco komus zapłacić, 4. robocizna przy wymianie dwóch będzie niewiele droższa, 5. ja kupiłem na allegro 2 szt. po 130 zł + 100 wymiana i jest OK To jest moja opinia, aTy zrobisz jak zechcesz. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zapalar Zgłoś #5 Napisano 20 Października 2009 Witam Dzięki za podpowiedz, teraz moge sie pochwalic, wymieniłem sam , żarniki kupiłem oryginalne w opakowaniach VW audi itp po 160 zeta sztuka, pare godzin roboty i świeci, ale te dwie nakrętki 10 z prawej strony to lepiej przemilcze.. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maro5 Zgłoś #6 Napisano 12 Czerwca 2013 WitamDzięki za podpowiedz, teraz moge sie pochwalic, wymieniłem sam , żarniki kupiłem oryginalne w opakowaniach VW audi itp po 160 zeta sztuka, pare godzin roboty i świeci, ale te dwie nakrętki 10 z prawej strony to lepiej przemilcze.. Pozdrawiam Troszeczkę czasu upłynęło od ostatniej odpowiedzi ale czy mógł byś mi poglądowo opisać co trzeba odkręcić do wymiany żarników? Z góry dzięki pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość przemcionet Zgłoś #7 Napisano 12 Czerwca 2013 Maro5 żeby dostać się do żarników - na początku odkręcasz przedni grill śruby na górze + 2 pod rejestracją - odpinasz od czujników parkowania przewody ( o ile posiadasz czujniki) - odkręcasz 2 śruby w nadkolu od strony koła (torx) - i tu najważniejsze po odchyleniu zderzaka od wewnątrz będziesz miał dwie nakrętki do odkręcenia klucz 10 nasadowa z przedłużeniem - mocno szarpiesz zderzak do przodu ze strony wymiany żarówki - pod lampą masz też dwie śruby 10 lub torx (to jest jedna śruba na dwie możliwości odkręcenia) - później odkręcasz dwie śruby torx które są z góry lampy (te odkręcaj ostatnie bo przez przypadek może ci wypaść lampa i narobisz sobie większych poblemów) - wyciągnij lampę (nie musisz odłączać wiązki) lekko w przód - otwórz lampę z tyłu - wymień żarnik - i postępuj wg instrukcji tylko że w tył. Jutro jak będę wymieniać żarniki to zrobię dokumentację wg zdjęć i opiszę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #8 Napisano 12 Czerwca 2013 to zdjęcie znacznie mi ułatwiło robotę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maro5 Zgłoś #9 Napisano 18 Czerwca 2013 Dziękuję wam koledzy. Jestem wdzięczny Maro5 żeby dostać się do żarników - na początku odkręcasz przedni grill śruby na górze + 2 pod rejestracją - odpinasz od czujników parkowania przewody ( o ile posiadasz czujniki) - odkręcasz 2 śruby w nadkolu od strony koła (torx) - i tu najważniejsze po odchyleniu zderzaka od wewnątrz będziesz miał dwie nakrętki do odkręcenia klucz 10 nasadowa z przedłużeniem - mocno szarpiesz zderzak do przodu ze strony wymiany żarówki - pod lampą masz też dwie śruby 10 lub torx (to jest jedna śruba na dwie możliwości odkręcenia) - później odkręcasz dwie śruby torx które są z góry lampy (te odkręcaj ostatnie bo przez przypadek może ci wypaść lampa i narobisz sobie większych poblemów) - wyciągnij lampę (nie musisz odłączać wiązki) lekko w przód - otwórz lampę z tyłu - wymień żarnik - i postępuj wg instrukcji tylko że w tył. Jutro jak będę wymieniać żarniki to zrobię dokumentację wg zdjęć i opiszę ---------- Dodano o 16:41 ---------- Poprzednia wiadomość o 16:38 ---------- Dzięki serdeczne!!! to zdjęcie znacznie mi ułatwiło robotę[ATTACH=CONFIG]104115[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach