Skocz do zawartości
AWK

Pisk przy skrecie kol

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam Passata z silnikiem V5. Jakis czas juz przy parkowaniu tylem kiedy skrecam kola prawie do maxa to strasznie piszczy. U dealera VW powiedziano mi ze to normalne przy tym silniku i ze pompa zastosowana w nim jest inna niz w nie V5. Hmmm...pomyslalem ze to dziwne bo jak kupilem to tak nie bylo.

Paski wszelkie zostaly wymienione i naciagniete wraz z rolkami. VW w Tokyo 4 razy mi naprawial bo zawsze zrypali. (placilem tylko raz oczywiscie).

Jest jeszcze inny problem ale o tym pozniej.

 

Dziekuje za wszelka pomoc:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zmień pompę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki. Krotka odpowiedz ;) Nawet w VW nie dali mi takiego pomyslu.

Chyba raczej zostane przy piszczacych. Kosztowaloby mnie to majatek tutaj. W koncu to samochod "zachodni" na tutejsze warunki, jak w Europie japonce.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam to samo , po wymianie pasków dalej piszczy przy mocnych skretach .. wiec jeśli tez to zrobiłeś to zostają 2 opcje : albo płyn trzeba wymienić do wspomagania , albo po prostu konczy się żywotność pompy ;) pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje, bardzo przydatne linki :)

Ciekawe tylko dlaczego w VW tlumacza mi ze tak maja stare samochody bo u nowych jest juz elektronicznie. Probowal mi udowodnic odpalajac takiego samego Passata ale z innym silnikiem ze tak samo jest. Niestety, wcale nie bylo tak samo. Przytakiwal gosciu ze tez slychac, a ja mowie gdzie jest pisk? co slychac? ze burczy przy max skrecie? to normalne, ale nie ma pisku. Wiec wyskoczyl z rodzajem pompy, a nawet nie wspomnial o oleju. W Grudniu wyjdzie mi serwisowanie roczne (komputer pokladowy pokazuje ze czas na to co roku) wiec zobaczymy co im znowu komputer wykarze. Pojade do innego dealera tez po druga opinie.

 

Moj drugi problem to z tylu jak cofam tez zaczelo nie tylko piszczec ale jakby (nie umiem tego opisac) cos jak buuuuu, tyak jakby cos ocieralo. Pomyslalem ze od hamulcow bo jak hamuje to zgrzyta tez niezle. Najgorzej przy deszczu. W VW powiedziano mi ze musze wymienic hamulce, jakies rolki plus tarcze bo one ponoc nie kreca sie prosto dlatego dotykaja hamulcow i z tego dzwiek. Albo chca mnie skrecic na kase, albo faktycznie cos. Ogolnie hamulce bardzo dobrze, nie mam problemow. Wkurza mnie bo przy parkowaniu tylem jak nie kola przednie (pompa?) to z tylu az wstyd mi.

 

Chcialbym dodac ze jezdze automatem, jak wszyscy tutaj:) ale to chyba nie ma znaczenia w tym wypadku. Samochod ma przejechane zaledwie 37,000km. Ma tez prowadzona ksiazke techniczna od nowosci, wiec co roku sa badania przez VW.

Edytowane przez AWK
dopiska

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

 

Mam Passata z silnikiem V5. Jakis czas juz przy parkowaniu tylem kiedy skrecam kola prawie do maxa to strasznie piszczy. U dealera VW powiedziano mi ze to normalne przy tym silniku i ze pompa zastosowana w nim jest inna niz w nie V5. Hmmm...pomyslalem ze to dziwne bo jak kupilem to tak nie bylo.

Paski wszelkie zostaly wymienione i naciagniete wraz z rolkami. VW w Tokyo 4 razy mi naprawial bo zawsze zrypali. (placilem tylko raz oczywiscie).

Jest jeszcze inny problem ale o tym pozniej.

 

Dziekuje za wszelka pomoc:)

 

A sprawdzales napinacz paska klinowego????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A sprawdzales napinacz paska klinowego????

Dokladnie to samo najpierw bym sprawdzil i kolo pasowe na alternatorze, bo wlasnie to u mnie bylo walniete i powodowalo u mnie piski, chociaz niewiem czy w Twoim motorku tez kolo pasowe na alternatorze jest ze sprzegielkiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze nie doczytałem ale czy na pewno sprawdziłes czy masz odpowiednia ilość płynu? Zauwazyłem ze gdy jest na minimum to pompa zaczyna piszczeć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piski przy skręcie na maxa to dla mnie wygląda na koło pasowe alternatora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję serdecznie za podpowiedzi. Poczekam do Grudnia, kiedy przyjdzie serwisowanie ( komputer da znac piszcząc) Wtedy dealer sprawdza cały samochód u sibie przez pół dnia. Zobaczymy co ich komputer wykarze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności