AWK Zgłoś #1 Napisano 14 Października 2009 Witam, Mam Passata z silnikiem V5. Jakis czas juz przy parkowaniu tylem kiedy skrecam kola prawie do maxa to strasznie piszczy. U dealera VW powiedziano mi ze to normalne przy tym silniku i ze pompa zastosowana w nim jest inna niz w nie V5. Hmmm...pomyslalem ze to dziwne bo jak kupilem to tak nie bylo. Paski wszelkie zostaly wymienione i naciagniete wraz z rolkami. VW w Tokyo 4 razy mi naprawial bo zawsze zrypali. (placilem tylko raz oczywiscie). Jest jeszcze inny problem ale o tym pozniej. Dziekuje za wszelka pomoc:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kac222 Zgłoś #2 Napisano 14 Października 2009 zmień pompę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AWK Zgłoś #3 Napisano 14 Października 2009 Dzieki. Krotka odpowiedz Nawet w VW nie dali mi takiego pomyslu. Chyba raczej zostane przy piszczacych. Kosztowaloby mnie to majatek tutaj. W koncu to samochod "zachodni" na tutejsze warunki, jak w Europie japonce. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #4 Napisano 14 Października 2009 Poczytaj tutaj i tutaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czajek19 Zgłoś #5 Napisano 14 Października 2009 mam to samo , po wymianie pasków dalej piszczy przy mocnych skretach .. wiec jeśli tez to zrobiłeś to zostają 2 opcje : albo płyn trzeba wymienić do wspomagania , albo po prostu konczy się żywotność pompy pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AWK Zgłoś #6 Napisano 14 Października 2009 (edytowane) Dziekuje, bardzo przydatne linki Ciekawe tylko dlaczego w VW tlumacza mi ze tak maja stare samochody bo u nowych jest juz elektronicznie. Probowal mi udowodnic odpalajac takiego samego Passata ale z innym silnikiem ze tak samo jest. Niestety, wcale nie bylo tak samo. Przytakiwal gosciu ze tez slychac, a ja mowie gdzie jest pisk? co slychac? ze burczy przy max skrecie? to normalne, ale nie ma pisku. Wiec wyskoczyl z rodzajem pompy, a nawet nie wspomnial o oleju. W Grudniu wyjdzie mi serwisowanie roczne (komputer pokladowy pokazuje ze czas na to co roku) wiec zobaczymy co im znowu komputer wykarze. Pojade do innego dealera tez po druga opinie. Moj drugi problem to z tylu jak cofam tez zaczelo nie tylko piszczec ale jakby (nie umiem tego opisac) cos jak buuuuu, tyak jakby cos ocieralo. Pomyslalem ze od hamulcow bo jak hamuje to zgrzyta tez niezle. Najgorzej przy deszczu. W VW powiedziano mi ze musze wymienic hamulce, jakies rolki plus tarcze bo one ponoc nie kreca sie prosto dlatego dotykaja hamulcow i z tego dzwiek. Albo chca mnie skrecic na kase, albo faktycznie cos. Ogolnie hamulce bardzo dobrze, nie mam problemow. Wkurza mnie bo przy parkowaniu tylem jak nie kola przednie (pompa?) to z tylu az wstyd mi. Chcialbym dodac ze jezdze automatem, jak wszyscy tutaj:) ale to chyba nie ma znaczenia w tym wypadku. Samochod ma przejechane zaledwie 37,000km. Ma tez prowadzona ksiazke techniczna od nowosci, wiec co roku sa badania przez VW. Edytowane 14 Października 2009 przez AWK dopiska Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezes2117 Zgłoś #7 Napisano 19 Października 2009 Witam, Mam Passata z silnikiem V5. Jakis czas juz przy parkowaniu tylem kiedy skrecam kola prawie do maxa to strasznie piszczy. U dealera VW powiedziano mi ze to normalne przy tym silniku i ze pompa zastosowana w nim jest inna niz w nie V5. Hmmm...pomyslalem ze to dziwne bo jak kupilem to tak nie bylo. Paski wszelkie zostaly wymienione i naciagniete wraz z rolkami. VW w Tokyo 4 razy mi naprawial bo zawsze zrypali. (placilem tylko raz oczywiscie). Jest jeszcze inny problem ale o tym pozniej. Dziekuje za wszelka pomoc:) A sprawdzales napinacz paska klinowego???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hudzior Zgłoś #8 Napisano 19 Października 2009 A sprawdzales napinacz paska klinowego???? Dokladnie to samo najpierw bym sprawdzil i kolo pasowe na alternatorze, bo wlasnie to u mnie bylo walniete i powodowalo u mnie piski, chociaz niewiem czy w Twoim motorku tez kolo pasowe na alternatorze jest ze sprzegielkiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaoloM86 Zgłoś #9 Napisano 19 Października 2009 Moze nie doczytałem ale czy na pewno sprawdziłes czy masz odpowiednia ilość płynu? Zauwazyłem ze gdy jest na minimum to pompa zaczyna piszczeć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adeegee Zgłoś #10 Napisano 19 Października 2009 Piski przy skręcie na maxa to dla mnie wygląda na koło pasowe alternatora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AWK Zgłoś #11 Napisano 21 Października 2009 Dziękuję serdecznie za podpowiedzi. Poczekam do Grudnia, kiedy przyjdzie serwisowanie ( komputer da znac piszcząc) Wtedy dealer sprawdza cały samochód u sibie przez pół dnia. Zobaczymy co ich komputer wykarze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach