Skocz do zawartości
emceluu

bład 17664 - powiazany z problemowym odpalaniem zimnego silnika?

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

jestem swieżak na forum więc na poczatek pozdrawiam wszystkich forumowiczów.

 

dwa tygodnie temu kupilem paska b5 1,9 tdi 110 koni,

ostatnio pojawił mi się nastepujący problem: rano jak silnik jest zimny, stał minimum około 12 h zanmim odpali trzeb go krecić czasem ze 3, 4 razy, potem pali juz na dotyk, nawert zaraz po zgaszeniu. Wymieniłem swiece, oczyściłem klemy aku i jak stał w miesjcu o małej wilgotnosći problem zniknał na dwa 2 dni, później stał na dworze przy dośc ostatnio wilgotnych warunkach i problem pojawił sie ponownie.

 

dzis przeprowadziłem diagnostyke VAG, pojawiły sie dwa komunikaty:

 

17664 - Czujnik temepratury płynu chłodzacego - zwarcie do plusa/przerwa/brak osprzetu/nie zwiazany ze sprzętem

 

18058 - Magistrala CAN tablica przyrządów - brak sygnału brak osprzetu/ nie związany ze sprzętem

 

podejrzewam ze bład 17664 jest winien wszytskiemu, czy dobrze rozumuje?

z góry dziekuje za odpowiedz.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

podejrzewam ze bład 17664 jest winien wszytskiemu, czy dobrze rozumuje?

Mówiąc krótko - dobrze podejrzewasz :D Więc koniec tematu bo o tym przypadku jest ich pełno na forum - wystarczyło poszukać :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

okej,

dzieki..szukałem ale jakos nie trafilem..wieć sory za fo pa:)

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hek,

witam, mechanik wymienił czujnik, swiece wymieniłem już wcześniej ale problem sie powtarza, elektryk mówil mi dziś ze chce zrobic jakis obwód, gdyż problem tkwi w tym, że świece sie niegrzeją jak silnik jest zimny i chce odpalić silnik..czujki na tablicy roździelczej gasną wskazując ze świece są nagrzane...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy dobrze myślę, ale są dwa czujniki temperatury płynu... chyba. Ten drugi czujnik jest na bloku silnika - może to o niego chodzi.

Lub też czujnik masz odpowiedni wymieniony ale jest usterka gdzieś na przewodach, że łapie masę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

VAG wskazywal, że jest to czujnik G62 ma zware, wieć go wymienili..jutro maja sprawdzać przewody..dam znac jak będe wiedział cos więcej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie - może czujnik był dobry a tylko na przewodach jest gdzieś zwora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jade dziś odebrac auto..cała przyjemność wraz z wymianą paska rozrządu(termin sie zbliżał wieć trza) 850 pln..napisze potemco ci magicy zrobili z tym odpalaniem

 

---------- Post added at 16:59 ---------- Previous post was at 10:59 ----------

 

a więc odebrałem, mechanik powiedział, ze jest lepiej, zobacze rano, mówił tez ze wrato byłoby kupić jakis przełącznik, który omija obwód, kurde wyleciało mi z głowy pełna nazwa......nastraszył mnie troche twierdząć ze silnik może byc zajechany skoro coś takiego sie dzieje :/ nie wiem ile w tym prawdy, silnik pracuje elegancko, nie dusi się, nie traci mocy, nie kopci, nic nie stuka nie puka..nie wiem skad taka diagnoza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności