emceluu Zgłoś #1 Napisano 12 Października 2009 witam, jestem swieżak na forum więc na poczatek pozdrawiam wszystkich forumowiczów. dwa tygodnie temu kupilem paska b5 1,9 tdi 110 koni, ostatnio pojawił mi się nastepujący problem: rano jak silnik jest zimny, stał minimum około 12 h zanmim odpali trzeb go krecić czasem ze 3, 4 razy, potem pali juz na dotyk, nawert zaraz po zgaszeniu. Wymieniłem swiece, oczyściłem klemy aku i jak stał w miesjcu o małej wilgotnosći problem zniknał na dwa 2 dni, później stał na dworze przy dośc ostatnio wilgotnych warunkach i problem pojawił sie ponownie. dzis przeprowadziłem diagnostyke VAG, pojawiły sie dwa komunikaty: 17664 - Czujnik temepratury płynu chłodzacego - zwarcie do plusa/przerwa/brak osprzetu/nie zwiazany ze sprzętem 18058 - Magistrala CAN tablica przyrządów - brak sygnału brak osprzetu/ nie związany ze sprzętem podejrzewam ze bład 17664 jest winien wszytskiemu, czy dobrze rozumuje? z góry dziekuje za odpowiedz. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2 Napisano 12 Października 2009 podejrzewam ze bład 17664 jest winien wszytskiemu, czy dobrze rozumuje? Mówiąc krótko - dobrze podejrzewasz Więc koniec tematu bo o tym przypadku jest ich pełno na forum - wystarczyło poszukać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emceluu Zgłoś #3 Napisano 12 Października 2009 okej, dzieki..szukałem ale jakos nie trafilem..wieć sory za fo pa:) pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pastor Zgłoś #4 Napisano 12 Października 2009 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1764 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emceluu Zgłoś #5 Napisano 19 Października 2009 hek, witam, mechanik wymienił czujnik, swiece wymieniłem już wcześniej ale problem sie powtarza, elektryk mówil mi dziś ze chce zrobic jakis obwód, gdyż problem tkwi w tym, że świece sie niegrzeją jak silnik jest zimny i chce odpalić silnik..czujki na tablicy roździelczej gasną wskazując ze świece są nagrzane... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #6 Napisano 19 Października 2009 Nie wiem czy dobrze myślę, ale są dwa czujniki temperatury płynu... chyba. Ten drugi czujnik jest na bloku silnika - może to o niego chodzi. Lub też czujnik masz odpowiedni wymieniony ale jest usterka gdzieś na przewodach, że łapie masę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emceluu Zgłoś #7 Napisano 19 Października 2009 VAG wskazywal, że jest to czujnik G62 ma zware, wieć go wymienili..jutro maja sprawdzać przewody..dam znac jak będe wiedział cos więcej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #8 Napisano 19 Października 2009 No właśnie - może czujnik był dobry a tylko na przewodach jest gdzieś zwora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emceluu Zgłoś #9 Napisano 21 Października 2009 jade dziś odebrac auto..cała przyjemność wraz z wymianą paska rozrządu(termin sie zbliżał wieć trza) 850 pln..napisze potemco ci magicy zrobili z tym odpalaniem ---------- Post added at 16:59 ---------- Previous post was at 10:59 ---------- a więc odebrałem, mechanik powiedział, ze jest lepiej, zobacze rano, mówił tez ze wrato byłoby kupić jakis przełącznik, który omija obwód, kurde wyleciało mi z głowy pełna nazwa......nastraszył mnie troche twierdząć ze silnik może byc zajechany skoro coś takiego sie dzieje nie wiem ile w tym prawdy, silnik pracuje elegancko, nie dusi się, nie traci mocy, nie kopci, nic nie stuka nie puka..nie wiem skad taka diagnoza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach