lechu Zgłoś #1 Napisano 9 Października 2009 Witam Mam taki problem. Mam Passata B3 G60 Syncro i mam Abs z EDS. Od początku nie działał on idealnie, ale kody błyskowe też dużo powiedzą, więc się dowiedziałem, że jest uszkodzony któryś tam zawór- odpływu lub dopływu- mniejsza o to. Odłączony był też jakis kabel w jednej z wtyczek, więc stwierdziłem, że kiedyś wymienie całą pompę. W międzyczasie wymieniłem płyn i znacznie sie poprawiło. Później zapaliła sie kontrolka, więc znów cudowne złąćze diagnostyczne i dowiedziałem się , że padł czujnik, nie pamiętam który. Potem wszystko ok. Ostatnio znów zapaliła mi sie kontrolka i chciałem sie dowiedzieć co sie dzieje, a tu nic. Nie chciał mi nic wymrugać. odłączyłem go , zresetowałem, sprawdziłem przewody i nic. Więc wymieniłem sterownik i...... dalej to samo. Po podłączeniu do masy kontrolka zapala się, ale później nie chce mrugać..... Ktoś potrafi mi pomóc, bo troche straciłem pomysły. I potrzebowałbymdokładny schemat abs z eds. Pogładowy schemat mam. Dzięki za wszelką pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość macwar Zgłoś #2 Napisano 9 Listopada 2011 Czy masz jakieś informacje, dotyczące tego problemu, które pomogły ci go rozwiązać, bo nie widzę żadnych odpowiedzi. Pozdrawiam. [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #3 Napisano 9 Listopada 2011 dotyczące tego problemu Jeśli chodzii o kody błyskowe ABSu to nie trzeba nic podłazaś pod wtyczke diagnostyczna , wystarczy sprawna kontrolka na desce, właczyc zapłon, wyjąć bezpiecznik od kontrolek włożyc go z powrotem i kontrolka ABS zaczyna "mrygać" kodami. Jak sie ma trzystopniową kostke stacyjki to nawet bezpiecznika nie trzeba wyjmować, kontrolka zawsze mruga po przekreceniu na zapłon, gaśnie po próbie zapalenia silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
druidionin Zgłoś #4 Napisano 9 Listopada 2011 (edytowane) Po podłączeniu do masy kontrolka zapala się, ale później nie chce mrugać..... Zapewne podłączasz do masy na wyprowadzonej kostce np. przy lewarku? Połącz z masą, przekręć na zapłon i wyjmij zworę którą połączyłeś pin z masą(cały czas na załączonym zapłonie). Powinno się odezwać... I za pewne pokarze Ci, że padł sterownik, choć nie koniecznie Niestety ABS z tych lat były niedoskonałe i zawodne. Jak zdiagnozujesz, to napisz co tam wylazło I wrzuć fotę pompy by było wiadomo z czym walczymy Edytowane 9 Listopada 2011 przez druidionin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach