Tomaszz Zgłoś #21 Napisano 6 Maja 2014 (edytowane) Odkopuję Dzisiaj również wymieniłem u siebie czujnik na 1K2 945 511 RDW. Wymiana jest banalna i zajmuje kilka minut. Nowego czujnika nie da się łatwo zepsuć i może on być montowany kilka razy. Załączam zdjęcie z fajną instrukcją: LINK - http://s218.photobucket.com/user/Supertuph/media/BrakeLightSwitch.jpg.html Generalnie nie trzeba wciskać hamulca, wszystko się robi jak pedał jest w normalnej pozycji U siebie nie kasowałem błędów, a wcześniej przy każdym hamowaniu włączały się kontroli ABS i ESP, a następnie po jakimś czasie (10-15 minut) wywalało ENGINE WORKSHOP + mrugająca kontrolka od świec żarowych. Po wymianie czujnika odpaliłem paska i przy naciskaniu hamulca kontrolki ABS i ESP się nie zapaliły, ale po chwili wyskoczył błąd ENGINE WORSHOP + kontrolka. Po kilku naciśnięciach hamulca błąd się wykasował (wszystko stojąc w miejscu). STOPy zapalają się po wciśnięciu hamulca na ok. 1 cm, może nawet ciut szybciej, więc chyba w normie. Czy to, że nie kasowałem błędu może mieć na coś wpływ? Po wymianie przejechałem jakieś 6 kilometrów i wszystko jest OK. Edytowane 6 Maja 2014 przez Tomaszz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beart Zgłoś #22 Napisano 6 Maja 2014 Witam własnie wymieniłem ten czujnik..ważna informacja jest taka że trzeba zainstalować tak jak w instrukcji podanej przez Tomaszza, ja zainstalowałem normalnie bez naciskania pedału hamulca i nadal mi wyskakiwał ten błąd dopiero jak : 1 wcisnąłem pedał na maksa 2 przekręciłem czujnik o 45 stopni (słychać charakterystyczne kliknięcie) 3 puściłem pedał hamulca (czujnik się ustawia) 4 przekręciłem czujnik do końca (czujnik się zamyka-LOCKED) Dopiero wtedy błąd nie wyskakuje POZDRAWIAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach