Savage Zgłoś #1 Napisano 5 Października 2009 Czy to możliwe, żeby równocześnie z kołem dwumasowym stosowane były tarcze sprzęgłowe z tłumikami drgań skrętnych (sprężyny w tarczy)? Ostatnio padł mi docisk i wymieniłem cały komplet na Sachsa, w zestawie z dwumasem, dociskiem dostałem tarczę ze sprężynami. Stara tarcza też miała sprężyny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GCK01 Zgłoś #2 Napisano 6 Października 2009 kolego a można zapytać przy okazji- jaki jest koszt takiego zestawu? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #3 Napisano 6 Października 2009 ~1500-1600PLN! u mnie były, ale pojedyncze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #4 Napisano 6 Października 2009 (edytowane) u mnie w AVF jest taki komplet i też są sprężyny w tarczy. komplet do mojego AVF najtaniej jak znalazłem to 2150 z przesyłką za LUK-a Edytowane 6 Października 2009 przez golab21 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek_82 Zgłoś #5 Napisano 6 Października 2009 Witam U nas w Europarts do AVF dostaniesz komplecik Luka za ok 370-380 funcików to wychodzi 1700zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maik78 Zgłoś #6 Napisano 6 Października 2009 witam .Ja za dwumase do AJM dałem 1150 zł a za sprzęgło kompletne 370 zł cały komplet z LUK-a i simering oryginalny na wał 150zł i łożyska na wałek sprzegłowy (do wału ) coś koło 20zł oryginał. I swoja robota Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #7 Napisano 6 Października 2009 a ja wsadziłem jedno-mass kosztowało to 1/2 ceny które podajecie Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #8 Napisano 6 Października 2009 U nas w Europarts do AVF dostaniesz komplecik Luka za ok 370-380 funcików to wychodzi 1700zł jesteś pewien, że do AVF, a nie do AWX? do AVF idzie tarcza 240mm, do AWX 228mm i jeszcze do AVF były montowane dwa rodzaje- do numeru nadwozia jakiegoś tam i od w górę. do mnie ma być to od w górę i to jest właśnie to droższe. jeśli jest tak jak piszesz, że kosztuje 380 funi to mogę kupić w Anglii, ale jakoś nie chce mi się w to wierzyć. jak możesz to sprawdź i daj znać. jednomasu nie chcę, a po drugie i tak pewnie niema, do mojego silnika nawet dwumasę to tylko LUK, bo SACHS nie produkuje. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melostychy Zgłoś #9 Napisano 6 Października 2009 u mnie w ajm pierwsze kolo poszlo po 10 tys kilometrow i bylo na sztywnej traczy drugi komplet dostalem juz z tlumikiem....chyba producent stwierdzil ze w ten sposob pojezdzi to troche dluzej.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #10 Napisano 7 Października 2009 ciekawa sprawa z ta tarcza, z tlumikiem drgan skretnych w niej i kolem 2 masowym (ktore jest samo w sobie tlumikiem drgan skretnych) Moim zdaniem COS jest przkombinowane z tym "kompletem" Wlasnie PO TO sie stosuje 2mas zeby nie bylo tlumika drgan skretnych w tarczy !! Ja mam 1mas ale za to mam tlumik w tarczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #11 Napisano 7 Października 2009 w tym nowszym komplecie do AVF jeszcze w docisku są jakieś sprężyny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #12 Napisano 7 Października 2009 co do przekombinowania dwu-massa to ja coś wiem na ten temat zdjęcie samo mówi za siebie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach