Skocz do zawartości
Savage

Koło dwumasowe a tarcza sprzęgła

Rekomendowane odpowiedzi

Czy to możliwe, żeby równocześnie z kołem dwumasowym stosowane były tarcze sprzęgłowe z tłumikami drgań skrętnych (sprężyny w tarczy)? Ostatnio padł mi docisk i wymieniłem cały komplet na Sachsa, w zestawie z dwumasem, dociskiem dostałem tarczę ze sprężynami. Stara tarcza też miała sprężyny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego a można zapytać przy okazji- jaki jest koszt takiego zestawu? Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

~1500-1600PLN!

 

u mnie były, ale pojedyncze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie w AVF jest taki komplet i też są sprężyny w tarczy. komplet do mojego AVF najtaniej jak znalazłem to 2150 z przesyłką za LUK-a :mad:

752421128.jpg

Edytowane przez golab21

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

U nas w Europarts do AVF dostaniesz komplecik Luka za ok 370-380 funcików to wychodzi 1700zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam .Ja za dwumase do AJM dałem 1150 zł a za sprzęgło kompletne 370 zł cały komplet z LUK-a i simering oryginalny na wał 150zł i łożyska na wałek sprzegłowy (do wału ) coś koło 20zł oryginał. I swoja robota :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja wsadziłem jedno-mass kosztowało to 1/2 ceny które podajecie :P

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U nas w Europarts do AVF dostaniesz komplecik Luka za ok 370-380 funcików to wychodzi 1700zł

jesteś pewien, że do AVF, a nie do AWX? do AVF idzie tarcza 240mm, do AWX 228mm i jeszcze do AVF były montowane dwa rodzaje- do numeru nadwozia jakiegoś tam i od w górę. do mnie ma być to od w górę i to jest właśnie to droższe. jeśli jest tak jak piszesz, że kosztuje 380 funi to mogę kupić w Anglii, ale jakoś nie chce mi się w to wierzyć. jak możesz to sprawdź i daj znać. jednomasu nie chcę, a po drugie i tak pewnie niema, do mojego silnika nawet dwumasę to tylko LUK, bo SACHS nie produkuje. pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie w ajm pierwsze kolo poszlo po 10 tys kilometrow i bylo na sztywnej traczy drugi komplet dostalem juz z tlumikiem....chyba producent stwierdzil ze w ten sposob pojezdzi to troche dluzej....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciekawa sprawa z ta tarcza, z tlumikiem drgan skretnych w niej i kolem 2 masowym (ktore jest samo w sobie tlumikiem drgan skretnych)

 

Moim zdaniem COS jest przkombinowane z tym "kompletem"

 

Wlasnie PO TO sie stosuje 2mas zeby nie bylo tlumika drgan skretnych w tarczy !!

 

Ja mam 1mas ale za to mam tlumik w tarczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w tym nowszym komplecie do AVF jeszcze w docisku są jakieś sprężyny :crazy:

wwwwwwwwwww.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do przekombinowania dwu-massa to ja coś wiem na ten temat

7ca67e9809a1f677m.jpg

zdjęcie samo mówi za siebie :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności