piteroca Zgłoś #1 Napisano 21 Września 2009 Kupiłem passata B5 kombi tydzień temu i mam problem cały czas działa tylna wycieraczka i nie mogę jej wyłączyć. Co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mysterx Zgłoś #2 Napisano 22 Września 2009 Wiele wskazuje na włącznik wycieraczek E22 (manetka), chyba, że moduł sterujący wycieraczką V12 ma zwarcie i wycieraczki chodzą cały czas! :(Możesz sprawdzić na wtyczce T8e napięcia (lub na samym module silnika): - 1 masa (brązowy) - 4 +12V z bezpiecznika S227 15A (czarno/żółty) - 2 pojawia się tu +12V jeśli pracuje pompka tylna – to pracuje wycieraczka (czarno/fioletowy) - 3 tutaj również podłączona masa z pompy (zielono/żółty). Skontroluj przekaźnik 377 (moduł J31) czasówka wycieraczek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron77 Zgłoś #3 Napisano 22 Września 2009 dzieje się tak cały czas czy tylko jak ją sam włączysz a potem nie możesz jej wyłączyć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piteroca Zgłoś #4 Napisano 22 Września 2009 Dzieje się tak cały czas zaraz po włączeniu zapłonu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #5 Napisano 23 Września 2009 Piotrze przeczytaj co ci mysterx napisał. Poza tym w szukajce wszystko znajdziesz masz pogrzeb sobie w tematach klik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #6 Napisano 23 Września 2009 kolega miał tak w audi a4 kombi, jechał do Danii i wycieraczka cały czas chodziła po suchej szybie, aż w końcu zaczęło się dymić z tylnej klapy. musiał wyjąć bezpiecznik wycieraczek żeby zajechać na miejsce. okazało się, że spalił się ten moduł przy silniku wycieraczki, wymienił silnik z tym modułem na nowy i wszystko cacy, czyli ten moduł przy silniku powodował to, że wycieraczka cały czas pracowała. w audi silnik i ten moduł jest taki sam jak w pasku nawet kostka pasuje, tylko dysza od spryskiwacza jest inna. próbowaliśmy założyć z paska, ale musielibyśmy założyć razem z wycieraczką i kupiliśmy na szrocie za chyba 130zł. u Ciebie będzie raczej to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #7 Napisano 16 Września 2012 Witam. Niestety po 3 latach reanimacji silniczka tylnej wycieraczki odmówił całkowicie posłuszeństwa /chodziła non stop/. Zakupiłem zamiennik hans preis topran /był niby do modeli do 1999/przy okazji z uwagi na sfatygowaną kostkę wymieniłem ją wraz z pinami /wszystko podłączyłem jak było pierwotnie/ Po montażu okazało się, że spoczynkowo jest teraz po prawej a nie jak poprzednio po lewej stronie. Czy ktoś miał taką sytuacje, z tego co się orientuje to spoczynek miały z prawej po FL-u. Nie widzę raczej możliwości reklamacji, sprawdzali mi kilka razy w sklepie w katalogu i model ten jest do mojego paska. Dziwnie trochę wygląda ramie, czy po fl-u jest to samo, jeśli nie to może wtedy wymieniłbym je. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bacaino Zgłoś #8 Napisano 16 Września 2012 Panowie a co moze byc powodem przerywajacej pracy wycieraczki tylniej? Podczas gdy ja wlaczam to wycieraczka przesowa sie po pare cm..staje..znowu pare cm..staje..znowu pare cm i tak caly czas, az sama skonczy prace. Moze to byc wina manetki przy kierownicy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #9 Napisano 16 Września 2012 Też miałem podobne zachowanie, po czym wycieraczka stanęła całkowicie. Wina leżała po stronie tego układu elektronicznego w samej wycieraczce. Musiał wcześniej być zalany i miał nadpaloną płytkę. Osuszyłem i zbezpieczyłem wazeliną. Na jakiś czas starczyło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bacaino Zgłoś #10 Napisano 16 Września 2012 Kolego "Maciej" tzn. ze mam rozebrac tylnia klape..wymontowac wycieraczke i obadac jakis uklad ktory sie tam znajduje tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #11 Napisano 17 Września 2012 Dokładnie, on znajduje się pod taką klapką na zatrzaskach, jak już wyjmiesz sprawdź czy nie ma też korozji na trzpieniu zakończonego spryskiwaczem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bacaino Zgłoś #12 Napisano 18 Września 2012 Dzieki za pomoc, jak tylko wroce z pracy -miesiac- i bede mial dostep do autka to obadam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #13 Napisano 18 Września 2012 Póki nie sprawdzisz, radziłbym nie używać tej wycieraczki, żeby nie załatwić jej na amen. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach