areks90 Zgłoś #4301 Napisano 20 Kwietnia 2016 (edytowane) 5l oleju silnikowego wystarczy na wymiane w moim passacie z profilu? jaki filrt oleju polecacie i jakie on ma oznaczenie? Edytowane 20 Kwietnia 2016 przez areks90 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koned Zgłoś #4302 Napisano 20 Kwietnia 2016 witam mam problem - objawy szarpie samochodem podczas ruszania, trzeba dodawać więcej gazu na 100% wyeliminowane powody typu cewka kable świece, objaw mechaniczny, mechanik obstawia sprzęgło ale nie wydaje mi się jakieś pomysły???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rubber Zgłoś #4303 Napisano 20 Kwietnia 2016 witam mam problem - objawy szarpie samochodem podczas ruszania, trzeba dodawać więcej gazu na 100% wyeliminowane powody typu cewka kable świece, objaw mechaniczny, mechanik obstawia sprzęgło ale nie wydaje mi się jakieś pomysły???? Miałem podobny problem ale "szarpało" nie tylko przy ruszaniu, po wymianie filtra paliwa objawy ustały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4304 Napisano 21 Kwietnia 2016 jaki filrt oleju polecacie i jakie on ma oznaczenie? Mann, Knecht, Filtron o oznaczeniu OP 526/5 Olej to 5w30 lub 5w40 z normą 501.00 / 502.00 , wymiana co 15 tyś km. Wchodzi 6L Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
areks90 Zgłoś #4305 Napisano 21 Kwietnia 2016 do tej pory lany był 10w40 valvoline przez poprzedniego właściciela takze taki też zaleje bo z tego co sie orientuje to nie można z pół na pełen syntetyk przejść Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #4306 Napisano 21 Kwietnia 2016 można można Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4307 Napisano 21 Kwietnia 2016 bo z tego co sie orientuje to nie można z pół na pełen syntetyk przejść Mozna, jak najbardziej . To co piszesz to to slogan z lat 70-tych XX wieku. Lejesz wcześniej przed wymiana płukankę np Liqui Moly engine flush i przechodzisz na olej o klase wyżej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pziolo88 Zgłoś #4308 Napisano 21 Kwietnia 2016 Mam pytanie podczas jazdy passat b5 2.8 tiptronic po wymianie oleju i regeneracji konwertera sprzęgła po przejechaniu 70km poza 3 małymi szarpnięciami poza tym było wszystko ok) skrzynia weszła w tryb awaryjny po czym po zatrzymaniu pojazdu auto nie chciało już ruszyć ani do tyłu ani do przodu (jakby było na luzie) ja mu w gaz obroty rosną a auto stoi i nic,rano na zimnym tez nic.biegi zmieniają się co widać na vagu ale po przygazowaniu powyzej 3,5tys obrotów znów tryb awaryjny i na wszystkich połozeniach prócz R występuję bieg 4 a auto dalej nic.Pokazuję bład 17114 coś z połozeniem zmiany biegu.Pod autem słychać jak skrzynia zmienia biegi normalnie ale nie rusza....Miał ktoś podobny problem? Skrzynia ZF5HP19 ECB. - - - - - aktualizacja - - - - - I jeszcze jedno pytanie czy w miejsce skrzynii jaką posiadam ZF5HP19 ECB będzie pasował ZF5HP19 DST??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
areks90 Zgłoś #4309 Napisano 22 Kwietnia 2016 Mozna, jak najbardziej . To co piszesz to to slogan z lat 70-tych XX wieku.Lejesz wcześniej przed wymiana płukankę np Liqui Moly engine flush i przechodzisz na olej o klase wyżej. i nie ma obaw ze sie rozszczelni cos i zacznie cieknąć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrajesK Zgłoś #4310 Napisano 22 Kwietnia 2016 i nie ma obaw ze sie rozszczelni cos i zacznie cieknąć? Moim zdaniem jest, ja też przy następnej wymianie wleje półsyntetyk, skoro ktoś jeździł i jest oki to po co kombinować. Auto ma już ponad 15lat uszczelniacze/uszczelki na pewno nie trzymają jak powinny. A płukanie raczej nie wniesie nic na plus. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
areks90 Zgłoś #4311 Napisano 22 Kwietnia 2016 postanowiłem ze zrobie tą płukanke i przejde na 5w40, olej motul 8100 x-cess albo valvoline synpower 5w40 a plukanka millers engine flush. są lepsze oleje w podobnych cenach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
areks90 Zgłoś #4312 Napisano 22 Kwietnia 2016 passat b5 2.8 apr 99r i 311 przebiegu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
areks90 Zgłoś #4313 Napisano 22 Kwietnia 2016 a który olej Liqui M by sie nadawał do mojego pachoła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pziolo88 Zgłoś #4314 Napisano 23 Kwietnia 2016 W dalszym ciągu mam problem sprawdziłem poziom oleju jest ok ,sprzęgło ok po przeprowadzeniu testów vag nie działają zawory regulacji ciśnienia skrzynii 2,3,4,5 (vag 18228,18233,18237,18242) nr 1 działa,i pokazuję ze nie działa również zasilanie zaworu elektromagnetycznego (vag18153) ktoś pomoże? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #4315 Napisano 23 Kwietnia 2016 zawory płyty sterującej do wymiany / regeneracji, oczywiście wg. mnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pziolo88 Zgłoś #4316 Napisano 24 Kwietnia 2016 zawory płyty sterującej do wymiany / regeneracji, oczywiście wg. mnie. Sprawdzałem podpięcie zaworów na krótko i działają a normalnie już nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #4317 Napisano 24 Kwietnia 2016 a po czym stwierdziłeś, że działają normalnie ? Ja potrafię stwierdzić organoleptycznie tylko fakt, że zawór funkcjonuje, a czy poprawnie.... to już kompletnie inna bajka. Przewody też sprawdziłeś ? gniazdo ? trzeba by wszystko pomierzyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pziolo88 Zgłoś #4318 Napisano 25 Kwietnia 2016 Zawory podczas testu vagiem nie odpowiadają (nie cykają oprócz 1szego) i pojawiają się błędy jakie wymieniłem po wypięciu kostek i podpięciu na krótko pod prostownik zaczynają cykać jak reszta sprawnych elementów. Wtyczki sprawdzałem wyglądają ok a główna wchodząca do sterownika ta okrągła też chyba ok poza tym jak ją można sprawdzić czy daję napięcie z każdego krócca który ma w środku jest ich kilkanaście??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #4319 Napisano 25 Kwietnia 2016 No to teraz idąc dalej musisz pomierzyć kable czy gdzieś przerwy nie ma, no bo skoro na krótko cykają to znaczy że nie dociera do nich napięcie. Logiczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pziolo88 Zgłoś #4320 Napisano 28 Kwietnia 2016 Zbieram się i myśle jak się do tego zabrać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach