Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

5l oleju silnikowego wystarczy na wymiane w moim passacie z profilu? jaki filrt oleju polecacie i jakie on ma oznaczenie?

Edytowane przez areks90

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam problem - objawy szarpie samochodem podczas ruszania, trzeba dodawać więcej gazu na 100% wyeliminowane powody typu cewka kable świece, objaw mechaniczny, mechanik obstawia sprzęgło ale nie wydaje mi się jakieś pomysły????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam mam problem - objawy szarpie samochodem podczas ruszania, trzeba dodawać więcej gazu na 100% wyeliminowane powody typu cewka kable świece, objaw mechaniczny, mechanik obstawia sprzęgło ale nie wydaje mi się jakieś pomysły????

 

Miałem podobny problem ale "szarpało" nie tylko przy ruszaniu, po wymianie filtra paliwa objawy ustały.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jaki filrt oleju polecacie i jakie on ma oznaczenie?

 

Mann, Knecht, Filtron o oznaczeniu OP 526/5

Olej to 5w30 lub 5w40 z normą 501.00 / 502.00 , wymiana co 15 tyś km. Wchodzi 6L

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do tej pory lany był 10w40 valvoline przez poprzedniego właściciela takze taki też zaleje bo z tego co sie orientuje to nie można z pół na pełen syntetyk przejść

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

można można

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bo z tego co sie orientuje to nie można z pół na pełen syntetyk przejść

 

Mozna, jak najbardziej . To co piszesz to to slogan z lat 70-tych XX wieku.

Lejesz wcześniej przed wymiana płukankę np Liqui Moly engine flush i przechodzisz na olej o klase wyżej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie podczas jazdy passat b5 2.8 tiptronic po wymianie oleju i regeneracji konwertera sprzęgła po przejechaniu 70km poza 3 małymi szarpnięciami poza tym było wszystko ok) skrzynia weszła w tryb awaryjny po czym po zatrzymaniu pojazdu auto nie chciało już ruszyć ani do tyłu ani do przodu (jakby było na luzie) ja mu w gaz obroty rosną a auto stoi i nic,rano na zimnym tez nic.biegi zmieniają się co widać na vagu ale po przygazowaniu powyzej 3,5tys obrotów znów tryb awaryjny i na wszystkich połozeniach prócz R występuję bieg 4 a auto dalej nic.Pokazuję bład 17114 coś z połozeniem zmiany biegu.Pod autem słychać jak skrzynia zmienia biegi normalnie ale nie rusza....Miał ktoś podobny problem? Skrzynia ZF5HP19 ECB.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

I jeszcze jedno pytanie czy w miejsce skrzynii jaką posiadam ZF5HP19 ECB będzie pasował ZF5HP19 DST???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mozna, jak najbardziej . To co piszesz to to slogan z lat 70-tych XX wieku.

Lejesz wcześniej przed wymiana płukankę np Liqui Moly engine flush i przechodzisz na olej o klase wyżej.

i nie ma obaw ze sie rozszczelni cos i zacznie cieknąć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i nie ma obaw ze sie rozszczelni cos i zacznie cieknąć?

 

Moim zdaniem jest, ja też przy następnej wymianie wleje półsyntetyk, skoro ktoś jeździł i jest oki to po co kombinować. Auto ma już ponad 15lat uszczelniacze/uszczelki na pewno nie trzymają jak powinny. A płukanie raczej nie wniesie nic na plus.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

postanowiłem ze zrobie tą płukanke i przejde na 5w40, olej motul 8100 x-cess albo valvoline synpower 5w40 a plukanka millers engine flush. są lepsze oleje w podobnych cenach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

passat b5 2.8 apr 99r i 311 przebiegu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a który olej Liqui M by sie nadawał do mojego pachoła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W dalszym ciągu mam problem sprawdziłem poziom oleju jest ok ,sprzęgło ok po przeprowadzeniu testów vag nie działają zawory regulacji ciśnienia skrzynii 2,3,4,5 (vag 18228,18233,18237,18242) nr 1 działa,i pokazuję ze nie działa również zasilanie zaworu elektromagnetycznego (vag18153) ktoś pomoże?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zawory płyty sterującej do wymiany / regeneracji, oczywiście wg. mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zawory płyty sterującej do wymiany / regeneracji, oczywiście wg. mnie.

 

Sprawdzałem podpięcie zaworów na krótko i działają a normalnie już nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a po czym stwierdziłeś, że działają normalnie ? Ja potrafię stwierdzić organoleptycznie tylko fakt, że zawór funkcjonuje, a czy poprawnie.... to już kompletnie inna bajka.

Przewody też sprawdziłeś ? gniazdo ? trzeba by wszystko pomierzyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawory podczas testu vagiem nie odpowiadają (nie cykają oprócz 1szego) i pojawiają się błędy jakie wymieniłem po wypięciu kostek i podpięciu na krótko pod prostownik zaczynają cykać jak reszta sprawnych elementów. Wtyczki sprawdzałem wyglądają ok a główna wchodząca do sterownika ta okrągła też chyba ok poza tym jak ją można sprawdzić czy daję napięcie z każdego krócca który ma w środku jest ich kilkanaście???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to teraz idąc dalej musisz pomierzyć kable czy gdzieś przerwy nie ma, no bo skoro na krótko cykają to znaczy że nie dociera do nich napięcie. Logiczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zbieram się i myśle jak się do tego zabrać :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności