wlad 1515 Zgłoś #2881 Napisano 3 Lutego 2013 (edytowane) Dgasek - dzięki. Nie wiesz czy po podłączeniu Vag pokaże błąd przepustnicy lub potencjometru? Auto świeżo ze Szwajcarii 180000km nalatane. Od dwóch dni zagazawany: Tomasetti, Hana, Stag. Olej mi ciekł i myślałem, że standardowo w V6 z pokrywy uszczelek, ale okazały się one suche. Olej leciał z odmy - problem już załatwiony. Jedną rurkę kupiłem, a w drugiej kawałek wstawiony z gumy bo zamiennika brak, a oryginał drogi. Edytowane 3 Lutego 2013 przez wlad 1515 błąd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #2882 Napisano 3 Lutego 2013 Olej mi ciekł i myślałem, że standardowo w V6 z pokrywy uszczelek, ale okazały się one suche. Olej leciał z odmy - problem już załatwiony. Jedną rurkę kupiłem, a w drugiej kawałek wstawiony z gumy bo zamiennika brak, a oryginał drogi. U mnie też prawdopodobnie z odmy bo wyciek praktycznie zniknął po załataniu odmy, gazownik ją połatał jak zakładał gaz i jest lepiej ale chcę zrobić profi, żeby mieć definitywnie spokój w temacie wiem że droga odma ale jak mus to mus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wlad 1515 Zgłoś #2883 Napisano 3 Lutego 2013 U mnie też prawdopodobnie z odmy bo wyciek praktycznie zniknął po załataniu odmy, gazownik ją połatał jak zakładał gaz i jest lepiej ale chcę zrobić profi, żeby mieć definitywnie spokój w temacie wiem że droga odma ale jak mus to mus Niestety pozostał mi jeszcze termostat do wymiany bo temperaturę słabo trzyma i gazu niedogrzewa. Na jutro jestem umówiony z mechanikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #2884 Napisano 4 Lutego 2013 Niestety pozostał mi jeszcze termostat do wymiany bo temperaturę słabo trzyma i gazu niedogrzewa. Na jutro jestem umówiony z mechanikiem. Współczuje - przód do ściągnięcia. Da się podobno bez chodz ciasno. U mnie też odme robiłem a konkretnie zatyka mi się zawór który pobiera powietrze z przepustnicy (niestety jeżdze na krótkich odcinach) a teraz doszło do tego ze wyszyskto udrożnione i jest takie podciśnienie że mam problem ze zdjęciem korka wlewu oleju tak "Ciągnie". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
schabo78 Zgłoś #2885 Napisano 4 Lutego 2013 tylko ta wymiana termostatu "na ciasno" to dla kogoś kto to już robił w tym silniku-jednak najlepiej zrywać przód i dopiero wtedy wymieniać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #2886 Napisano 4 Lutego 2013 Wlad , a napisz jaki tam ci wsadzili ten reduktor ? Napisałeś Tomasetto i już się boję (najlepiej fotkę prosimy) . Poza tym : - Vag pokaże błędy przepustnicy - jak gazownik nie ściągał kolektora (a myślę że tego nie zrobił) to ciekawe gdzie się wpiął z wodą - wymiana termostatu wiąże się z rozpięcem rozrządu - jak nie wymieniałeś po kupnie to sugeruję za jednym zamachem , no i pamiętaj żeby kupić termostat oryginał , z zamiennikami są problemy Ciekawe dlaczego wszystkie auta ze Szwajcarii mają po 180tys nalatane . Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #2887 Napisano 4 Lutego 2013 Wlad , a napisz jaki tam ci wsadzili ten reduktor ? Napisałeś Tomasetto i już się boję (najlepiej fotkę prosimy) . Poza tym : - Vag pokaże błędy przepustnicy - jak gazownik nie ściągał kolektora (a myślę że tego nie zrobił) to ciekawe gdzie się wpiął z wodą - wymiana termostatu wiąże się z rozpięcem rozrządu - jak nie wymieniałeś po kupnie to sugeruję za jednym zamachem , no i pamiętaj żeby kupić termostat oryginał , z zamiennikami są problemy Ciekawe dlaczego wszystkie auta ze Szwajcarii mają po 180tys nalatane . Pozdr Mój miał 142tys.wiec bez paniki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #2888 Napisano 4 Lutego 2013 Mój jak kupowałem miał 79 , tylko ja wiem dlaczego ktoś pozbył się auta z takim przebiegiem. Czekamy aż Wlad zapoda foty, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #2889 Napisano 4 Lutego 2013 Koledzy mam długoterminowe korekty składu mieszanki na poziomie 1 bank : 15 proc i 2 bank : 10 procent , ktoś wie czym mogą być spowodowane? Jakie wady ? Podejrzewam też że mam katalizatory padnięte , sondy za katalizatorami zachowują się podobnie jak przednie, wiadomo że katy bardzo drogie, przejmować się tym że padnięte , tylnie sondy podobno pełnią funkcję diagnostyczną, czy mają wpływ na spalanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pele Zgłoś #2890 Napisano 5 Lutego 2013 Witam,mam pytanie ,tylko czy tu moge o to pytac,na co zwrocic szczegolna uwage przy zakupie passata z tym silnikim,chodzi mi generalnie o silnik i napęd.?pozd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wlad 1515 Zgłoś #2891 Napisano 5 Lutego 2013 (edytowane) Dziękuję kolegom za porady. Termostat juz wymieniony i dziala jak należy. Mechanik opanowal temat w 2.5 h oczywiście bez zdejmowania przodu. Ponarzekal, że ciasno ale mówil, ze nic innego nie spodziewal się. Zdjęcia reduktora wstawię w sobotę, bo późno wracam z pracy w tygodniu. Jest gdzieś z lewej strony silnika. Nie chcę na razie wymieniać rozrządu bo wedlug ASO i książki ma 60 tyś. a więc teoretcznie drugie 60 tyś. do wymiany. Mechanik wczoraj też potwierdzil, że rozrząd bardzo dobrze wyglada i mozna jeszcze śmialo latać. Co do samochodów ze Szwajcarii z przebiegiem 180 tyś. to nie wiem dlaczego tak mają, ale mój prwdopodobnie ma ten przebieg bo ASO i książka potwierdzają to samo. Do samego końca serwis tylko w ASO. Ostatni wpis w 2011 przy przebiegu 160 tyś. Oczywiscie to nie świadczy o tym, że auto jest w stanie pefekcyjnym. Parę mniejszych lub większych wad ma, ale po malu bedę walczyć. "Czlowiek się dwa razy cieszy z samochodu, jak kupuje i jak sprzedaje":marecek Edytowane 5 Lutego 2013 przez wlad 1515 bląd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #2892 Napisano 5 Lutego 2013 mam jeszcze szybkie pytanie zamowilem komplet czyli rurki odpowietrzajace glowice, rurke od skrzyni korbowej oraz ezektor' do tego uszczelki pokryw zaworow' uszczelki pod napinacze lancuszkow i te smieszne korki/zaslepki czy cos jeszcze warto/trzeba wymienic pomijam uszczelniacze bo te tez beda nowe i tak mnie jeszcze nurtuje czy dzialajaca odma ma odczowalnie zasysac powietrze po odkreceniu korka, u mnie po odkreceniu nic nieczuc aby ciagnelo ezektor przepchalem, ale reki nie dam sobie odciac czy dalej drozny rurki z odmy polatane w kilku/kilkunastu miejscach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #2893 Napisano 5 Lutego 2013 "Czlowiek się dwa razy cieszy z samochodu, jak kupuje i jak sprzedaje":marecek Amen. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bASo Zgłoś #2894 Napisano 5 Lutego 2013 (edytowane) u mnie przykra rzecz się stała szpilka w silniku przy napinaczu hudraulicznym złamała sie i skutki są takie że w prawej głowicy mixer sie zrobił połamał zawory, pokrzywił 2 szklanki pękły lewa cała na szczęscie teraz nie wiem czy nowy silnik kupić (ALG nie ma, dużo jest APR, ACK,AMX) czy regenerować ten za remoncik krzyli mi około 3,5k ps u mnie w temacie o aucie foto co sie urwało Edytowane 5 Lutego 2013 przez bASo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #2895 Napisano 8 Lutego 2013 Witajcie, Mam pytanie odnośnie sprężyny zawieszenia przedniego. Czy będzie pasować od TDI lub innych? Czy 2.8 mają swoje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #2896 Napisano 8 Lutego 2013 Witajcie, Mam pytanie odnośnie sprężyny zawieszenia przedniego. Czy będzie pasować od TDI lub innych? Czy 2.8 mają swoje? Na przód będą pasowac,ale czy nie będą za miękkie i bądź za słabe na to obciążenie,choc 2,5 tdi ciężarem pewnie podobny. Ja sprzedałem kiedyś gwinty kumplowi z silnikiem 1.9tdi i wsio pasowało.Od audi a4\a6 B5 też bedzie pasowac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JotEm Zgłoś #2897 Napisano 8 Lutego 2013 (edytowane) Witajcie, Mam pytanie odnośnie sprężyny zawieszenia przedniego. Czy będzie pasować od TDI lub innych? Czy 2.8 mają swoje? Próbowałem tego rozwiązania i osobiście nie byłem zadowolony z efektów. Zmieniałem komplet, miałem seryjnie obniżające sprężyny. Z przodu wsadziłem sprężyny Lesjoforsa dedykowane do FL-a 1.9TDI / 1.8T. Wybrałem poliftowe, ponieważ auta te były cięższe, bliżej im do naszych. Ponadto sprężyny te mają dokładnie tą samą grubość, co nasze z dokładnością do 0.25mm. Te z przed liftu do 1.9 i 1.8T są cieńsze. O ile nie miałem zastrzeżeń do właściwości jezdnych i wysokości auta, to zawieszenie zrobiło się po prostu twarde. Ostatecznie, głównie dlatego, że miałem akurat oryginalne sprężyny pod ręką po przejechaniu 5000 km, wymieniłem. Jak coś mogę je odsprzedać Trudno mi powiedzieć, czy to kwestia producenta, czy dobrania wersji. Z tyłu nadal mam Lesjoforsy, ale od Audi A6. Też bywa twardawo, ale w tym wypadku sprężyny są przewidziane pod większą masę auta. Zrobiłem tak ze względu na butle lpg, która niedługo wejdzie w miejsce koła. Być może odczucie twardości było spowodowane kiepską współpracą sprężyny z amorem. Jeżdżę na Bilsteinach b6, jednak po zmianie sprężyn na fabryczne od 2.8 v6, komfort z przodu jest mniej więcej jak w serii. Pozdr. Edytowane 8 Lutego 2013 przez JotEm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacenty47 Zgłoś #2898 Napisano 8 Lutego 2013 Witam, Napisałem tutaj ostatnio o niskich obrotach i gaśnięciu. Oddałem samochód do warsztatu. Mechanik wykluczył przypustnicę i odmę, stwierdził natomiast, że należy wymienić świece oraz przewody wysokiego napięcia. Co byście polecili (producent) ? Pozdrawiam, Jacek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekzaj Zgłoś #2899 Napisano 8 Lutego 2013 (edytowane) no ja bym polecił NGK http://www.e-ngk.pl/katalogi/sam3.php Witam,Napisałem tutaj ostatnio o niskich obrotach i gaśnięciu. Oddałem samochód do warsztatu. Mechanik wykluczył przypustnicę i odmę, stwierdził natomiast, że należy wymienić świece oraz przewody wysokiego napięcia. Co byście polecili (producent) ? Pozdrawiam, Jacek Edytowane 8 Lutego 2013 przez slawekzaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #2900 Napisano 8 Lutego 2013 A ja bym sobie darował NGK -- proponuję irydowe Denso - wkrótce zamierzam do siebie wrzucić - słyszałem samo dobre. Przewody Bremi , albo Beru - wszelkie NGK, Bosch nie mówiąc o Janmorach , Sentechach bym sobie darował Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach