schabo78 Zgłoś #2861 Napisano 30 Stycznia 2013 Koledzy czy ktoś z forum bawił się w wymianę końcowych tłumików seryjnych w B5FL 2,8 V6 AMX i zastąpienie ich czymś bardziej sportowym typu ULTER-wiem że było na forum ale tam wszystko skłaniało się do wstawienia wydechu z W8 a mnie interesuje przelot lub półrzelot. Zależy mi na bardziej rasowym pomruku V6 ale żeby to nie wygladało jakoś fiejowsko postanowiłem kupić 2szt czegoś takiego ULTER NM-242/70RS http://allegro.pl/ulter-sport-tlumik-uniwersalny-dwie-koncowki-70mm-i2939885380.html Kiedyś do mojego Xedosa zamawiałem u klienta "extrawydech" obecnie "proex" i w sumie byłem zadowolony no ale on nie ma takich końcówek jak ja chcę. Tłumiki WM SPORT MUGENY i inne tego pokroju odpadają zupełnie. A może macie jakieś inne sprawdzone innych marek tłumiki które możecie polecić.? Chciałbym żeby to mniej więcej grało tak jak w moim xedzie. Z góry dziękuję za podpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #2862 Napisano 30 Stycznia 2013 Koledzy czy ktoś z forum bawił się w wymianę końcowych tłumików seryjnych w B5FL 2,8 V6 AMX i zastąpienie ich czymś bardziej sportowym typu ULTER-wiem że było na forum ale tam wszystko skłaniało się do wstawienia wydechu z W8 a mnie interesuje przelot lub półrzelot.Zależy mi na bardziej rasowym pomruku V6 ale żeby to nie wygladało jakoś fiejowsko postanowiłem kupić 2szt czegoś takiego ULTER NM-242/70RS http://allegro.pl/ulter-sport-tlumik-uniwersalny-dwie-koncowki-70mm-i2939885380.html Kiedyś do mojego Xedosa zamawiałem u klienta "extrawydech" obecnie "proex" i w sumie byłem zadowolony no ale on nie ma takich końcówek jak ja chcę. Tłumiki WM SPORT MUGENY i inne tego pokroju odpadają zupełnie. A może macie jakieś inne sprawdzone innych marek tłumiki które możecie polecić.? Chciałbym żeby to mniej więcej grało tak jak w moim xedzie. Z góry dziękuję za podpowiedzi. Ja proponuje Ci REMUSA osobiście jestem zadowolony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekzaj Zgłoś #2863 Napisano 30 Stycznia 2013 Koledzy czy ktoś z was zna rozmiar oringa który idzie do węza na chłodnice ten po prawej stronie jak stoimy przodem do auta bo w etka niema a cały waz to 190 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #2864 Napisano 30 Stycznia 2013 (edytowane) Koledzy czy ktoś z forum bawił się w wymianę końcowych tłumików seryjnych w B5FL 2,8 V6 AMX i zastąpienie ich czymś bardziej sportowym typu ULTER-wiem że było na forum ale tam wszystko skłaniało się do wstawienia wydechu z W8 a mnie interesuje przelot lub półrzelot.Zależy mi na bardziej rasowym pomruku V6 ale żeby to nie wygladało jakoś fiejowsko postanowiłem kupić 2szt czegoś takiego ULTER NM-242/70RS http://allegro.pl/ulter-sport-tlumik-uniwersalny-dwie-koncowki-70mm-i2939885380.html Kiedyś do mojego Xedosa zamawiałem u klienta "extrawydech" obecnie "proex" i w sumie byłem zadowolony no ale on nie ma takich końcówek jak ja chcę. Tłumiki WM SPORT MUGENY i inne tego pokroju odpadają zupełnie. A może macie jakieś inne sprawdzone innych marek tłumiki które możecie polecić.? Chciałbym żeby to mniej więcej grało tak jak w moim xedzie. Z góry dziękuję za podpowiedzi. Miałem dokładnie te ultery które wklejiłeś.Więc tak,do 2,5 tys.obr.rezonans w aucie:) Powyżej robi się cisza.Ja nie wytrzymałem i wyrzuciłem,bo na trasie 1000 km.to głowa bolała.Zwłaszcza na 5-biegu przy 80km\h.Jeden poszedł na końcówki,drugi gdzieś leży:) Dzwięk basowy.Raczej nie rasowej V6.Całkowicie inny od tego w filmiku. Teraz zamówiłem remusy używki dedykowane od Passata 2.8,zobaczymy jaki będzie efekt. tutaj foto na ulterach: Edytowane 30 Stycznia 2013 przez luk88 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
schabo78 Zgłoś #2865 Napisano 30 Stycznia 2013 Kolego Broda i luk88bardzo Wam dziękuję za zainteresowanie ,teraz daliście mi do myslenia z tym remusem.Te ultery wyglądają kapitalnie ale czy ten dzwięk jest bardzo dokuczliwy czy ogólnie mogą być przy przebiegach max 6000tys rocznie,jak byś mógł zapodać jakiś przybliżony dzwięk z youtube byłbym wdzięczny..... A Ciebie kolego broda tez bym poprosił o jakiś dzwięk przybliżony z youtube i cenę takich tłumików.... Będę szczerze zobowiązany za Wasze rady bo widzę że przeróbki w autach robicie z głową,podobne i ja się staram robić.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #2866 Napisano 30 Stycznia 2013 Kolego Broda i luk88bardzo Wam dziękuję za zainteresowanie ,teraz daliście mi do myslenia z tym remusem.Te ultery wyglądają kapitalnie ale czy ten dzwięk jest bardzo dokuczliwy czy ogólnie mogą być przy przebiegach max 6000tys rocznie,jak byś mógł zapodać jakiś przybliżony dzwięk z youtube byłbym wdzięczny.....A Ciebie kolego broda tez bym poprosił o jakiś dzwięk przybliżony z youtube i cenę takich tłumików.... Będę szczerze zobowiązany za Wasze rady bo widzę że przeróbki w autach robicie z głową,podobne i ja się staram robić.. Trudno mi znaleźc coś co by dokładnie oddawało ten sam dzwięk.Najlepiej w słuchawkach odtwarzaj.Ogólnie jak posłuchasz ulterów na youtube to z większości słychac bass. zwłaszcza na wolnych obrotach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
schabo78 Zgłoś #2867 Napisano 30 Stycznia 2013 Trudno mi znaleźc coś co by dokładnie oddawało ten sam dzwięk.Najlepiej w słuchawkach odtwarzaj.Ogólnie jak posłuchasz ulterów na youtube to z większości słychac bass. zwłaszcza na wolnych obrotach. U Ciebie podobnie chodzi jak w tym linku? no o coś takiego mi chodzi własnie. A jak myślisz z tym co napisałem o małych przebiegach moich i hałasie-to faktycznie tak basuje mocno że ciężko jechac gdzies dalej?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kriki Zgłoś #2868 Napisano 1 Lutego 2013 Witam wszystkich kupilem własnie passata b5 fl 2.8 V6 i w zasadzie mam dwa problemy,pierwszy to ze strasznie pływa mi podczas jazdy byłem na diagnostyce to mowia ze jest ok amory przód po 75% tył po 70% ale on jest strasznie miekki czy to moga byc sprezyny ?????? bo slyszalem od dowch mechanikow ze moze mam zbieżność zle ustawiona ?? a drugi powod to taki ze wyskakuje mi chek bylem u mechanika to ze nie odprowadza mi oparow ze zbiornika czy cos takie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
schabo78 Zgłoś #2869 Napisano 1 Lutego 2013 Kolego to pseudo sprawdzania amortyzatorów u diagnosty to tylko o kant tyłka potłuc. U mnie też pokazało że jest ok jednak wymieniłem amorki wszystkie i auto jeździ jak po szynach. Jesli nie masz luzów w zawiasie to wymieniaj amorki.. ---------- Dodano o 22:18 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:01 ---------- Koledzy czy ktoś z forum bawił się w wymianę końcowych tłumików seryjnych w B5FL 2,8 V6 AMX i zastąpienie ich czymś bardziej sportowym typu ULTER-wiem że było na forum ale tam wszystko skłaniało się do wstawienia wydechu z W8 a mnie interesuje przelot lub półrzelot.Zależy mi na bardziej rasowym pomruku V6 ale żeby to nie wygladało jakoś fiejowsko postanowiłem kupić 2szt czegoś takiego ULTER NM-242/70RS http://allegro.pl/ulter-sport-tlumik-uniwersalny-dwie-koncowki-70mm-i2939885380.html Kiedyś do mojego Xedosa zamawiałem u klienta "extrawydech" obecnie "proex" i w sumie byłem zadowolony no ale on nie ma takich końcówek jak ja chcę. Tłumiki WM SPORT MUGENY i inne tego pokroju odpadają zupełnie. A może macie jakieś inne sprawdzone innych marek tłumiki które możecie polecić.? Chciałbym żeby to mniej więcej grało tak jak w moim xedzie. Z góry dziękuję za podpowiedzi. Kto z kolegów jeszcze coś podpowie w sprawie luźniejszego wydechu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #2870 Napisano 2 Lutego 2013 Panowie potrzebuję małej pomocy denerwuje mnie ciągły nawrót wycieków oleju sączy się i śmierdzi przerabiałem uszczelki ezektor i już mam dosyć robię pełny komplet czyli wyrywam wałki i wymieniam wszystkie uszczelki jak leci, co jest do wymiany w głowicach uszczelki wiem ale wałki maja też chyba jakieś uszczelki czy korki, do tego napinacze łańcuszków też lubi z nich cieknąć może to właśnie mój problem proszę o konkretna odpowiedz, aha wymieniam też przy okazji całą odmę może dać ktoś namiary gdzie nabyć a najlepiej może ktoś z forum ma w sprzedaży proszę o kontakt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wlad 1515 Zgłoś #2871 Napisano 2 Lutego 2013 Witam. Jestem świeżym posiadaczem 2.8 4motion. Proszę o poradę, czy wasze passki też mają takie objawy, lub ewentualnie gdzie szukać problemu? Podczas przyśpieszania, gdy wcisnę gaz do końca auto słabiej przyśpiesza niż dodając gaz po trochę. Druga spraw,a to gdy przyśpieszam i zmieniam biegi w momencie puszczenia gazu silnik przez 1-2 sekundy jakby sam jeszcze przyśpiesza i dopiero po chwili obroty spadają. Inny problem: podczas jazdy puszczam i dodaję gaz, a lewarek od biegów rusza się, jakby był luz na poduszce silnika. Gdzie szukać problemu, poduszka silnika, a może coś innego? Proszę o poradę. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prezes007 Zgłoś #2872 Napisano 2 Lutego 2013 Panowie potrzebuję małej pomocy denerwuje mnie ciągły nawrót wycieków oleju sączy się i śmierdzi przerabiałem uszczelki ezektor i już mam dosyć robię pełny komplet czyli wyrywam wałki i wymieniam wszystkie uszczelki jak leci, co jest do wymiany w głowicach uszczelki wiem ale wałki maja też chyba jakieś uszczelki czy korki, do tego napinacze łańcuszków też lubi z nich cieknąć może to właśnie mój problem proszę o konkretna odpowiedz, aha wymieniam też przy okazji całą odmę może dać ktoś namiary gdzie nabyć a najlepiej może ktoś z forum ma w sprzedaży proszę o kontakt Napinacze łańcuszków?? tam raczej nic nie cieknie a koszt jednego to minimum 800zł za zamiennik a ori 1700zł a są dwa, także to nie jest tanie rozwiązanie szczególnie jeżeli jest z nimi wszystko w porządku. zobacz uszczelki na wałkach i sprawdz dokładnie całą odme Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #2873 Napisano 2 Lutego 2013 Napinacze łańcuszków?? tam raczej nic nie cieknie a koszt jednego to minimum 800zł za zamiennik a ori 1700zł a są dwa, także to nie jest tanie rozwiązanie szczególnie jeżeli jest z nimi wszystko w porządku. zobacz uszczelki na wałkach i sprawdz dokładnie całą odme chodzi o uszczelki pod nie, pytałem o komplet uszczelnień na głowice a nie chce wymieniać osprzętu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrew530 Zgłoś #2874 Napisano 3 Lutego 2013 Witam.Ze względu na brak możliwości napisania nowego pytanka zapodam tak.W piątek jadąc z pracy autko zgasło i ani tak ani tak.Wezwałem nadwornego mechanika i od razu powiedziałem,że nie słyszę pompki paliwowej po przekręceniu kluczyka.Zaczął stukać po zbiorniku a ja w tym momencie próbowałem odpalać i zagadał.Przestał pukać i zgasł.Wyciągnąłem wczoraj pompkę ze zbiornika podłączyłem do prostownika i działa.Podłączyłem z powrotem do przewodów przy zbiorniku i nic.O co chodzi??? Napiszcie.Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacenty47 Zgłoś #2875 Napisano 3 Lutego 2013 Witam, Mam spory problem i nie wiem od czego zacząć. Objawy wyglądają następująco: podczas jazdy (po kilku kilometrach) z reguły przy staniu na światłach falują wolne obroty i silnik gaśnie. Wiem, że przyczyn może być wiele, ale może doradzilibyście na zasadzie eliminacji od czego zacząć? Pozdrawiam, Jacek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #2876 Napisano 3 Lutego 2013 Paragon , odma to tylko w ASO - brak zamienników - ta długa od głowicy do głowicy , jakieś 350 pln , jest jeszcze krótka do odpowietrzenia skrzyni korbowej - chyba niecałe 100pln. Mi kiedyś mechanik jak wymieniał uszczelki pod pokrywę to powiedział że tylko oryginał - niewiedzieć czemu zamienniki nie działają . Jacenty47 - zacząć od podłączenia się vagiem i zobaczenia co jest w sterowniku. Można by podejrzewać przepustnicę - może trzeba zrobić adaptację - jak nie masz vaga to odepnij aku na parę minut , podłącz aku , włącz zapłon i zostaw tak na dwie minuty - powinno być zaadoptowane wszystko. Andrew530 , a sprawdzałeś czy napięcie dochodzi do przewodów w zbiorniku ? wlad 1515 - z tym przyśpieszaniem to może być albo przepustnica , albo potencjometr na pedałe przyśpieszenia . A tak w ogóle to witamy nowych użytkowników 2.8 - napiszcie może jakie macie przebiegi w paskach , sprowadzone czy krajowe itp. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacenty47 Zgłoś #2877 Napisano 3 Lutego 2013 dgasek, zapomniałem wcześniej napisać, że samochód był podpięty z vagiem i nie pojawiły się błędy. Rozumiem, że gdyby było coś nie tak z przepustnicą, adekwatne błędy odnośnie jej pojawiłyby się? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #2878 Napisano 3 Lutego 2013 Paragon , odma to tylko w ASO - brak zamienników - ta długa od głowicy do głowicy , jakieś 350 pln , jest jeszcze krótka do odpowietrzenia skrzyni korbowej - chyba niecałe 100pln. Mi kiedyś mechanik jak wymieniał uszczelki pod pokrywę to powiedział że tylko oryginał - niewiedzieć czemu zamienniki nie działają . ok spoko tak będę zamawiał, a jak idzie z uszczelkami pod napinacze i te korki na zaślepki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrew530 Zgłoś #2879 Napisano 3 Lutego 2013 No właśnie kucze zapomniałem,ale spróbuję w poniedziałek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #2880 Napisano 3 Lutego 2013 Z uszczelkami wałków nie ma problemu , wyciągasz stare , czyścisz ładnie i na sylikon wciskasz nowe. Jeżeli chodzi o te uszczelki pod napinacze to z tego co slyszałem bez wyciągania napinaczy dobrze się tego zrobi . I te uszczelki wałków i napinaczy kosztują coś około 30 pln. Jeżeli nie masz błędów na vagu to prawie napewno nie przepustnica. Ale właśnie skojarzyłem że miałem kiedyś problem z gaśnięciem po montażu gazu i problem był z przewodem idącym do odmy z przepustnicy. Sprawdź czy wszystko jest tam dobrze zapięte (plastikowe zatrzaski) , czy przewody odmy nie są połamane (ten plastik pęka w sam po 10-ciu latach) , czy wszystkie przewody podciśnienia są na miejscu. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach