Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy czy ktoś z forum bawił się w wymianę końcowych tłumików seryjnych w B5FL 2,8 V6 AMX i zastąpienie ich czymś bardziej sportowym typu ULTER-wiem że było na forum ale tam wszystko skłaniało się do wstawienia wydechu z W8 a mnie interesuje przelot lub półrzelot.

Zależy mi na bardziej rasowym pomruku V6 ale żeby to nie wygladało jakoś fiejowsko postanowiłem kupić 2szt czegoś takiego

ULTER NM-242/70RS

http://allegro.pl/ulter-sport-tlumik-uniwersalny-dwie-koncowki-70mm-i2939885380.html

Kiedyś do mojego Xedosa zamawiałem u klienta "extrawydech" obecnie "proex" i w sumie byłem zadowolony no ale on nie ma takich końcówek jak ja chcę.

Tłumiki WM SPORT MUGENY i inne tego pokroju odpadają zupełnie.

A może macie jakieś inne sprawdzone innych marek tłumiki które możecie polecić.?

Chciałbym żeby to mniej więcej grało tak jak w moim xedzie.

Z góry dziękuję za podpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy czy ktoś z forum bawił się w wymianę końcowych tłumików seryjnych w B5FL 2,8 V6 AMX i zastąpienie ich czymś bardziej sportowym typu ULTER-wiem że było na forum ale tam wszystko skłaniało się do wstawienia wydechu z W8 a mnie interesuje przelot lub półrzelot.

Zależy mi na bardziej rasowym pomruku V6 ale żeby to nie wygladało jakoś fiejowsko postanowiłem kupić 2szt czegoś takiego

ULTER NM-242/70RS

http://allegro.pl/ulter-sport-tlumik-uniwersalny-dwie-koncowki-70mm-i2939885380.html

Kiedyś do mojego Xedosa zamawiałem u klienta "extrawydech" obecnie "proex" i w sumie byłem zadowolony no ale on nie ma takich końcówek jak ja chcę.

Tłumiki WM SPORT MUGENY i inne tego pokroju odpadają zupełnie.

A może macie jakieś inne sprawdzone innych marek tłumiki które możecie polecić.?

Chciałbym żeby to mniej więcej grało tak jak w moim xedzie.

Z góry dziękuję za podpowiedzi.

 

Ja proponuje Ci REMUSA osobiście jestem zadowolony.

WydechyB5.JPG

P6030019.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy czy ktoś z was zna rozmiar oringa który idzie do węza na chłodnice ten po prawej stronie jak stoimy przodem do auta

bo w etka niema a cały waz to 190 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy czy ktoś z forum bawił się w wymianę końcowych tłumików seryjnych w B5FL 2,8 V6 AMX i zastąpienie ich czymś bardziej sportowym typu ULTER-wiem że było na forum ale tam wszystko skłaniało się do wstawienia wydechu z W8 a mnie interesuje przelot lub półrzelot.

Zależy mi na bardziej rasowym pomruku V6 ale żeby to nie wygladało jakoś fiejowsko postanowiłem kupić 2szt czegoś takiego

ULTER NM-242/70RS

http://allegro.pl/ulter-sport-tlumik-uniwersalny-dwie-koncowki-70mm-i2939885380.html

Kiedyś do mojego Xedosa zamawiałem u klienta "extrawydech" obecnie "proex" i w sumie byłem zadowolony no ale on nie ma takich końcówek jak ja chcę.

Tłumiki WM SPORT MUGENY i inne tego pokroju odpadają zupełnie.

A może macie jakieś inne sprawdzone innych marek tłumiki które możecie polecić.?

Chciałbym żeby to mniej więcej grało tak jak w moim xedzie.

Z góry dziękuję za podpowiedzi.

 

Miałem dokładnie te ultery które wklejiłeś.Więc tak,do 2,5 tys.obr.rezonans w aucie:) Powyżej robi się cisza.Ja nie wytrzymałem i wyrzuciłem,bo na trasie 1000 km.to głowa bolała.Zwłaszcza na 5-biegu przy 80km\h.Jeden poszedł na końcówki,drugi gdzieś leży:)

Dzwięk basowy.Raczej nie rasowej V6.Całkowicie inny od tego w filmiku.

Teraz zamówiłem remusy używki dedykowane od Passata 2.8,zobaczymy jaki będzie efekt.

 

tutaj foto na ulterach:

 

20120423072.jpg

20120125014_2.jpg

20120125021.jpg

Edytowane przez luk88

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego Broda i luk88bardzo Wam dziękuję za zainteresowanie ,teraz daliście mi do myslenia z tym remusem.Te ultery wyglądają kapitalnie ale czy ten dzwięk jest bardzo dokuczliwy czy ogólnie mogą być przy przebiegach max 6000tys rocznie,jak byś mógł zapodać jakiś przybliżony dzwięk z youtube byłbym wdzięczny.....

A Ciebie kolego broda tez bym poprosił o jakiś dzwięk przybliżony z youtube i cenę takich tłumików....

Będę szczerze zobowiązany za Wasze rady bo widzę że przeróbki w autach robicie z głową,podobne i ja się staram robić..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego Broda i luk88bardzo Wam dziękuję za zainteresowanie ,teraz daliście mi do myslenia z tym remusem.Te ultery wyglądają kapitalnie ale czy ten dzwięk jest bardzo dokuczliwy czy ogólnie mogą być przy przebiegach max 6000tys rocznie,jak byś mógł zapodać jakiś przybliżony dzwięk z youtube byłbym wdzięczny.....

A Ciebie kolego broda tez bym poprosił o jakiś dzwięk przybliżony z youtube i cenę takich tłumików....

Będę szczerze zobowiązany za Wasze rady bo widzę że przeróbki w autach robicie z głową,podobne i ja się staram robić..

 

 

Trudno mi znaleźc coś co by dokładnie oddawało ten sam dzwięk.Najlepiej w słuchawkach odtwarzaj.Ogólnie jak posłuchasz ulterów na youtube to z większości słychac bass.

 

zwłaszcza na wolnych obrotach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Trudno mi znaleźc coś co by dokładnie oddawało ten sam dzwięk.Najlepiej w słuchawkach odtwarzaj.Ogólnie jak posłuchasz ulterów na youtube to z większości słychac bass.

 

zwłaszcza na wolnych obrotach.

 

U Ciebie podobnie chodzi jak w tym linku? no o coś takiego mi chodzi własnie.

A jak myślisz z tym co napisałem o małych przebiegach moich i hałasie-to faktycznie tak basuje mocno że ciężko jechac gdzies dalej??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich kupilem własnie passata b5 fl 2.8 V6 i w zasadzie mam dwa problemy,pierwszy to ze strasznie pływa mi podczas jazdy byłem na diagnostyce to mowia ze jest ok amory przód po 75% tył po 70% ale on jest strasznie miekki czy to moga byc sprezyny ??????

bo slyszalem od dowch mechanikow ze moze mam zbieżność zle ustawiona ?? a drugi powod to taki ze wyskakuje mi chek bylem u mechanika to ze nie odprowadza mi oparow ze zbiornika czy cos takie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego to pseudo sprawdzania amortyzatorów u diagnosty to tylko o kant tyłka potłuc.

U mnie też pokazało że jest ok jednak wymieniłem amorki wszystkie i auto jeździ jak po szynach.

Jesli nie masz luzów w zawiasie to wymieniaj amorki..

 

---------- Dodano o 22:18 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:01 ----------

 

Koledzy czy ktoś z forum bawił się w wymianę końcowych tłumików seryjnych w B5FL 2,8 V6 AMX i zastąpienie ich czymś bardziej sportowym typu ULTER-wiem że było na forum ale tam wszystko skłaniało się do wstawienia wydechu z W8 a mnie interesuje przelot lub półrzelot.

Zależy mi na bardziej rasowym pomruku V6 ale żeby to nie wygladało jakoś fiejowsko postanowiłem kupić 2szt czegoś takiego

ULTER NM-242/70RS

http://allegro.pl/ulter-sport-tlumik-uniwersalny-dwie-koncowki-70mm-i2939885380.html

Kiedyś do mojego Xedosa zamawiałem u klienta "extrawydech" obecnie "proex" i w sumie byłem zadowolony no ale on nie ma takich końcówek jak ja chcę.

Tłumiki WM SPORT MUGENY i inne tego pokroju odpadają zupełnie.

A może macie jakieś inne sprawdzone innych marek tłumiki które możecie polecić.?

Chciałbym żeby to mniej więcej grało tak jak w moim xedzie.

Z góry dziękuję za podpowiedzi.

 

Kto z kolegów jeszcze coś podpowie w sprawie luźniejszego wydechu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie potrzebuję małej pomocy denerwuje mnie ciągły nawrót wycieków oleju sączy się i śmierdzi przerabiałem uszczelki ezektor i już mam dosyć robię pełny komplet czyli wyrywam wałki i wymieniam wszystkie uszczelki jak leci, co jest do wymiany w głowicach uszczelki wiem ale wałki maja też chyba jakieś uszczelki czy korki, do tego napinacze łańcuszków też lubi z nich cieknąć może to właśnie mój problem proszę o konkretna odpowiedz, aha wymieniam też przy okazji całą odmę może dać ktoś namiary gdzie nabyć a najlepiej może ktoś z forum ma w sprzedaży proszę o kontakt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem świeżym posiadaczem 2.8 4motion. Proszę o poradę, czy wasze passki też mają takie objawy, lub ewentualnie gdzie szukać problemu? Podczas przyśpieszania, gdy wcisnę gaz do końca auto słabiej przyśpiesza niż dodając gaz po trochę. Druga spraw,a to gdy przyśpieszam i zmieniam biegi w momencie puszczenia gazu silnik przez 1-2 sekundy jakby sam jeszcze przyśpiesza i dopiero po chwili obroty spadają. Inny problem: podczas jazdy puszczam i dodaję gaz, a lewarek od biegów rusza się, jakby był luz na poduszce silnika. Gdzie szukać problemu, poduszka silnika, a może coś innego? Proszę o poradę. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie potrzebuję małej pomocy denerwuje mnie ciągły nawrót wycieków oleju sączy się i śmierdzi przerabiałem uszczelki ezektor i już mam dosyć robię pełny komplet czyli wyrywam wałki i wymieniam wszystkie uszczelki jak leci, co jest do wymiany w głowicach uszczelki wiem ale wałki maja też chyba jakieś uszczelki czy korki, do tego napinacze łańcuszków też lubi z nich cieknąć może to właśnie mój problem proszę o konkretna odpowiedz, aha wymieniam też przy okazji całą odmę może dać ktoś namiary gdzie nabyć a najlepiej może ktoś z forum ma w sprzedaży proszę o kontakt

 

Napinacze łańcuszków?? tam raczej nic nie cieknie a koszt jednego to minimum 800zł za zamiennik a ori 1700zł a są dwa, także to nie jest tanie rozwiązanie szczególnie jeżeli jest z nimi wszystko w porządku. zobacz uszczelki na wałkach i sprawdz dokładnie całą odme

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napinacze łańcuszków?? tam raczej nic nie cieknie a koszt jednego to minimum 800zł za zamiennik a ori 1700zł a są dwa, także to nie jest tanie rozwiązanie szczególnie jeżeli jest z nimi wszystko w porządku. zobacz uszczelki na wałkach i sprawdz dokładnie całą odme

 

chodzi o uszczelki pod nie, pytałem o komplet uszczelnień na głowice a nie chce wymieniać osprzętu :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Ze względu na brak możliwości napisania nowego pytanka zapodam tak.W piątek jadąc z pracy autko zgasło i ani tak ani tak.Wezwałem nadwornego mechanika i od razu powiedziałem,że nie słyszę pompki paliwowej po przekręceniu kluczyka.Zaczął stukać po zbiorniku a ja w tym momencie próbowałem odpalać i zagadał.Przestał pukać i zgasł.Wyciągnąłem wczoraj pompkę ze zbiornika podłączyłem do prostownika i działa.Podłączyłem z powrotem do przewodów przy zbiorniku i nic.O co chodzi??? Napiszcie.Dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Mam spory problem i nie wiem od czego zacząć. Objawy wyglądają następująco: podczas jazdy (po kilku kilometrach) z reguły przy staniu na światłach falują wolne obroty i silnik gaśnie. Wiem, że przyczyn może być wiele, ale może doradzilibyście na zasadzie eliminacji od czego zacząć?

 

Pozdrawiam, Jacek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Paragon , odma to tylko w ASO - brak zamienników - ta długa od głowicy do głowicy , jakieś 350 pln , jest jeszcze krótka do odpowietrzenia skrzyni korbowej - chyba niecałe 100pln. Mi kiedyś mechanik jak wymieniał uszczelki pod pokrywę to powiedział że tylko oryginał - niewiedzieć czemu zamienniki nie działają .

 

Jacenty47 - zacząć od podłączenia się vagiem i zobaczenia co jest w sterowniku. Można by podejrzewać przepustnicę - może trzeba zrobić adaptację - jak nie masz vaga to odepnij aku na parę minut , podłącz aku , włącz zapłon i zostaw tak na dwie minuty - powinno być zaadoptowane wszystko.

 

Andrew530 , a sprawdzałeś czy napięcie dochodzi do przewodów w zbiorniku ?

 

wlad 1515 - z tym przyśpieszaniem to może być albo przepustnica , albo potencjometr na pedałe przyśpieszenia .

 

A tak w ogóle to witamy nowych użytkowników 2.8 - napiszcie może jakie macie przebiegi w paskach , sprowadzone czy krajowe itp.

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dgasek, zapomniałem wcześniej napisać, że samochód był podpięty z vagiem i nie pojawiły się błędy. Rozumiem, że gdyby było coś nie tak z przepustnicą, adekwatne błędy odnośnie jej pojawiłyby się?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Paragon , odma to tylko w ASO - brak zamienników - ta długa od głowicy do głowicy , jakieś 350 pln , jest jeszcze krótka do odpowietrzenia skrzyni korbowej - chyba niecałe 100pln. Mi kiedyś mechanik jak wymieniał uszczelki pod pokrywę to powiedział że tylko oryginał - niewiedzieć czemu zamienniki nie działają .

 

ok spoko tak będę zamawiał, a jak idzie z uszczelkami pod napinacze i te korki na zaślepki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie kucze zapomniałem,ale spróbuję w poniedziałek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z uszczelkami wałków nie ma problemu , wyciągasz stare , czyścisz ładnie i na sylikon wciskasz nowe. Jeżeli chodzi o te uszczelki pod napinacze to z tego co slyszałem bez wyciągania napinaczy dobrze się tego zrobi . I te uszczelki wałków i napinaczy kosztują coś około 30 pln.

 

Jeżeli nie masz błędów na vagu to prawie napewno nie przepustnica. Ale właśnie skojarzyłem że miałem kiedyś problem z gaśnięciem po montażu gazu i problem był z przewodem idącym do odmy z przepustnicy. Sprawdź czy wszystko jest tam dobrze zapięte (plastikowe zatrzaski) , czy przewody odmy nie są połamane (ten plastik pęka w sam po 10-ciu latach) , czy wszystkie przewody podciśnienia są na miejscu.

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności